[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/07/2008 @ 22:58 ikke | Hoi dames, Ik ben een moeder van twee kindjes, bij alle twee ben ik jaar voor dat we er voor gingen gestopt met de pil. Omdat ik het idee had dat, dat het dan eerder zou lukken ![]() Nu ben ik bij de 1e de 2e keer aangeteld en bij de 2e de 3e keer. Willen graag een derde spruit en willen daar in dec voor gaan, nu twijfel of ik nu al zal stoppen met de pil of in okt. aangezien ik erge last heb van die stomme Het liefst zou ik doorgaan tot okt. omdat ik me dan niet zo beroerd voel maar zou dat goed zijn?? Zijn jullie snel zwanger geraakt na het stoppen van de pil?? Liefs ik |
| 04/07/2008 @ 23:39 ikke | Hoi mops, Bedankt voor je reactie, ja ik slik ubrofin 600mg die slik ik nu ook tijdens mijn en dan heb ik nergens last van.Maar zonder de pil en mijn helpen zelfs die niet, tja misschien dat ik dan nog 1 maandje pil??Jij ook suc6 met de 2e liefs |
| 05/07/2008 @ 10:10 ikke | Verder niemand??? |
| 05/07/2008 @ 14:26 V | menstruatie Dag allemaal Ik ben nieuw op deze site en probeer uiteraard ook zwanger te worden voor het eerst. Ik neem al 8 jaar cerazette, dit is een minipil die ik constant moet nemen om geen bloedingen te krijgen n.a.v. endometriose. In februari hebben ze endometriosehaarden verwijderd en ben ik verder gegaan met het innemen van mijn pil. Begin juni ben ik gestopt en kreeg mijn maandstonden maar niet door. Had een afspraak op 25 juni bij gynae die me zei dat ik die week nog een eisprong zou hebben. Sinds 4 juli heb ik mijn maandstonden, klopt dit of is dit te snel? Vrienden zeggen me dat je na je eisprong 14 dagen moet wachten om je maandstonden door te krijgen,in mijn geval blijkt dit niet te kloppen want heb precies onmiddellijk na mijn eisprong ook mijn maandstonden...Hoe kan ik nu uitrekenen wanneer mijn meest vruchtbare periode is? Groetjes |
| 06/07/2008 @ 20:57 v | Hey Marijke Bedankt voor het advies, hoe kom jij eigenlijk aan aanstaand weekend als vruchtbare periode? Via predictor.nl geef ik laatste menstruatie doorgekregen op 4 juli in en geeft dat berekeningske weer dat 17 a 18 juli de meest vruchtbare dagen zijn... Ik voel me soms echt een beetje een kip, want weet dus niks rond zwanger zijn en worden, behalve wat we dan vroeger tijdens biologie geleerd hebben , maar ik denk dat ik wel op een plaatsje beland ben waar ik snel alles zal te weten komen ![]() Groetjes V |
[Reageer]

De pil , ervaringen a.u.b

mops
. T'zal natuurlijk bij jou afhangen hoe je het uitspeelt om zwanger te willen worden he, bv; als je tijdens je vruchtbare periode extra klust heb je kans dat je ook wel vanaf ronde 2
, maar ik denk dat ik wel op een plaatsje beland ben waar ik snel alles zal te weten komen