< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/07/2008 @ 19:15

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
shit sophie heeft intussen een plant helemaal kaal geplukt

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 12:20
Vannie

Ann, owwwwwwww haha ja kan dat ik door de war ben hoor. Ik dacht dat jij toen ovutests gebruikte voor een of ander onderzoek ? Of waren dat dan zwangerschapstests ? In ieder geval heb ik wat door elkaar gehaald. Over die kamer : natuurlijk vind ik het alleen maar leuk als je ook dezelfde zou hebben. Het is immers een leuke, handige en stoere kamer en dat zou ook echt wat voor Lubbe zijn. Alleen een probleem : ik heb geen idee hoe die kamer heet ! Wat stom eigenlijk ! Maar het is een bed en kast uit een serie die niet meer te krijgen is, alleen nog restanten bij de dealers. Hij staat dan ook niet meer op internet. We hebben het gekocht bij een beddenspeciaalzaak, 2 verschillende filialen en ik heb even op hun site gekeken maar ze zitten niet in België. Misschien dat je er voor naar Nederland moet anders, maar ik kan niet zeggen of ze het daar hebben. Daarbij zijn er van de linnenkast nog maar 9 (inmiddels 8) in heel Nederland te krijgen en het was echt puur toevallig toeval dat wij er tegenaan liepen anders hadden we gewoon een effen beuken kast gekocht. Ik heb ook nog even gekeken of ik de serienummers heb bewaard, want die had ik opgeschreven. Het hoofdkantoor kon namelijk niks zonder die nummers en anders was het zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar die nummers heb ik niet meer, ik dacht ze niet meer nodig te hebben. Ik zal even kijken wat ik voor je kan betekenen.
Zeg, wat goed van Lubbe dat hij weer helemaal goed bezig is met het potje, hoera !

Malika, haha Laurine zit nu blijkbaar echt in de fase van "ikke doen" zo leuk is dat he ?

Babietje, je bedoelt toch zeker hopelijk geen miltvuur he ?? Dat is inderdaad levensgevaarlijk ! Of is het dan toch een spinnebeet ? Bah ! Je hoort en leest dit zo vaak he, dat mensen doodziek worden als ze aan de andere kant van de wereld zijn geweest. Hou ons op de hoogte he.
Jammer van de TV, maar ach het was te proberen he

Mekkie, succes met je bekkie vandaag
Enne...shop ze voor een nieuwe plant haha !

Wat een raar weer trouwens he ? Alles plakt. Gisteren was ik bij een vriendin, konden de kids lekker in het zwembadje. Betrok een paar uur later ineens de lucht, begon het te onweren en te regenen, niet normaal. Maar het is nog steeds warm. Wel waait het erg hard en kan het elk moment gaan regenen denk ik steeds. Nou ja, we zijn er net toch even op uit geweest.

xxx

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 13:04
ann

Even heel snel wat ik ga strakjes naar de solden voor Lubbe!

@Mekkie: ik dacht aan van die kraaltjes die waarmee je dingen kan maken en dan aaneen strijken. Geen idee hoe het precies heet, maar mijn nichtjes hebben zich er weeeeeeeken mee bezig gehouden! Knutselen in het algemeen doen ze erg graag op die leeftijd.

@Vannie: zo kalm heb je het precies nu ook weer niet, want nog steeds geen foto's te zien van hat kamertje Ik ben erg benieuwd hoor! Wij hebben nog steeds niets gevonden. Tsja, je hebt zo'n boomhut halfhoogslaper die ik super vind, maar duuuuur ik wil er ook geen fortuin aan uitgeven hoor! Voor je het weet voelen ze zich toch te groot voor zo'n bed!

@Babietje: hoe gaat het nu met je schoonvader? Weten ze nu al exact wat het is???
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 17:03

wat bedjes betreft, sophie klom steeds uit dr ledikant maar nu heeft mijn schoonvader een extra hekje erop gemaakt dus kan ze nog even zo door.
dat boomhutbed, Ann, ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt. Die zijn zooo tof maar zooo duur

Voel me echt *** doet ONWIJS pijn aan mijn mond

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 19:55
Ann

@Mekkie: Hopelijk wordt je morgen van die tandpijn verlost! Veel succes met de behandeling. Ik voor zo weinig mogelijk pijn...

Ik vind die hele reeks meubeltjes van dat merk echt mooi, maar veel te duur. Als je een volledig kamertje wilt, kom je al gauw op 2000 euro denk ik...

@Vannie: het waren idd zwangerschapstesten die vroeg zouden moeten tekenen. Ik heb er nog een stuk of zes over Die komen vast nog wel eens van pas he!

Had ik al verteld dat ik nog eens bloed heb laten prikken? Ik blijf nog vloeien, dus toch maar even bij de huisdokter langsgeweest om te horen of het nog normaal was. Hcg is nu nog 350, dus 't is wel goed gezakt. Maar 't zal volgens mij nog wel een paar weken duren voor het volledig weg is. Zou ik dan pas een nieuwe cylcus krijgen???? Als ik volgende week nog vloei, moet ik contact opnemen met de gyn.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:20

Ann, balen dat je zo lang blijft vloeien. Ik heb er trouwens geen idee van of dat normaal is???
NIet normaal he dat dat spul zo duur is jammer hoor

Sophie ligt net op bed. Ze was de hele dag bij mijn schoonouders gebleven nadat we haar daar vanmorgen afgezet hadden. Ze was supermoe want viel meteen in slaap zonder protesten (en dat gebeurt dus NOOIT!)

Vanavond weer Babyboom het vervolg!!!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:00
Kellytje

Hallo meiden,

Ik ben er ook nog een keer !
Eerst en vooral bedankt om eens naar mijn blog te gaan piepen! Soms moet ik mezelf wel verplichten om aan de pc te gaan zitten maar eens ik over iets begin, gaat het meestal wel vrij vlot om iets neer te pennen.

Ann, heeft de ha gezegd hoe het komt dat het zolang duurt? Of is dat gewoon normaal? Ik weet het eigenlijk eerlijk gezegd niet meer hoe het bij mij gegaan is... Hopelijk houdt het snel op en krijg je snel een volgende cyclus zodat jullie er weer vol goede moed tegenaan kunnen!
Seg, wat goed dat Lubbe zo op het potje gaat! Hier voorlopig niets meer hoor maar ik maak me er niet druk in, we hebben nog tijd!
De onthaalmoeder ging deze zomer al eens beginnen met af en toe op het potje te gaan maar ja, als ze er niet klaar voor zijn dan is het ook zo he.

Mekkie, hopelijk ben je snel van die pijn vanaf!!
Ann, wat jij bedoelt noemt gewoon strijkparels En Mekkie, je vindt zo van die grote potten met te gekke kleurtje in de Ikea! En ook de vormpjes hebben ze daar (hartje, sterretje,...) Maar je vindt ze bv bij Bart Smit ofzo ook in thema's. Zo hebben wij er voor Laura-Lynn ooit gekocht met disney-prinsessen.
Het is inderdaad wel iets wat die meisjes graag doen maar natuurlijk hangt het ook van kind tot kind af he!
Over het algemeen spelen ze op die leeftijd heel graag met poppen en alle bijhorende zaken (eten geven, pamper doen, ...)
Of samen eens iets klaar maken voor het eten maar daar ben ik zelf niet zo goed in dus tja
Als het goed weer is kan je misschien een klein zwembadje in de tuin zetten? Groot hoeft dat niet te zijn voor die gasten hoor, die vermaken zich zelfs in 2cm water
Van waar komt het kindje nu weer?

Vannie, wat een hele onderneming seg voor die kamer van Kevin! En je hebt toch maar weer geluk he jij!
En je ventje, die weet weeral waarvoor hij gaat werken hahaha Je hebt groot gelijk meid, zo lekker gaan shoppen, het kan deugd doen!
Wel goed dat Kevin al zo flink in zijn grote bed gaat slapen! Wij gaan er nog mee wachten voorlopig om die taferelen dus te vermijden dat Leroy uit bed komt en vanalles gaat uitspoken!
Deze vakantie gaan we in de mobilhome wel al proberen om hem niet meer in zijn "tentje" (travel-cot) te leggen om te slapen maar gewoon in bed. Ik vrees er echter voor maar ja, hij krijgt de rits van de tent nu ook open dus daar moeten we ook al niet meer op hopen!

Babietje, hoe gaat het nu met je schoonvader? Weten ze al zeker waarvan het komt? En als het een spinnenbeet is, moeten ze dan een tegengif hebben ofzo? Brrr... mag er niet aan denken!

M. je kleine, grote meid is flink verwend zie ik!!! Weet ze nog met wat eerst te spelen? Hier speelt Leroy eigenlijk altijd met hetzelfde: ofwel zijn keukentje (hij vindt het fantastisch om "alsof" te doen en dan moet mama proeven natuurlijk he!) ofwel rijdt hij rond op zijn fietsje. En de rest... dat staat er maar!
Ja meid, het gaat inderdaad plots allemaal heel snel dat tweede jaar! Geniet er maar super-veel van!

Misschien hebben jullie het al wel gelezen op mijn blog maar wil het toch nog even vertellen hier:
De eerste (herkenbare) stampjes zijn hier een feit!!! Vandaag nog niets gevoeld en dan maak ik me wel ongerust maar ik besef ook wel dat het normaal is dat ik het nu nog niet altijd voel.
Het is in ieder geval een super-goed gevoel!!!! Ik geniet er echt van, van die paar seconden!

Na deze week nog werken tot donderdagmiddag en dan ben ik 5 weken thuis!!! woehoe!!!
Donderdag eerst nog naar Bobolino (site van mijn blog): ze hadden me een tijd geleden al eens gevraagd of ik wou komen praten over de miskraam maar toen zag ik het nog niet zo goed zitten. Nu hoop ik dat ik met het filmpje andere meiden een hart onder de riem ga kunnen steken door te laten zien dat het na een miskraam zeker nog goed kan gaan! Ben wel wat zenuwachtig maar ik ken de mensen heel goed en die camera probeer je dan maar even te vergeten.

Veel liefs aan iedereen!
Kelly

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:01
Kellytje

Oh ja, wat vinden jullie van het fotootje van Leroy? We hebben gisteren een nieuw fototoestel gekocht en natuurlijk moesten we dat meteen uittesten!
Ik vind het echt een hele leuke foto dus de echo moest even wijken voor ons klein ventje!

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:12
Ann

De nieuwe foto was me meteen opgevallen hoor Kelly! Ik had er op een ander topic overgescrold en dacht meteen, he! Is dat niet onze Kelly, dus Leroy!?!

Wat dapper van je, dat je gaat praten over je miskraam, zo voor de camera. Ik weet niet meteen of ik het zou kunnen. Maar 't is misschien nog te recent voor me he...

Tsja, strijkparels dus Zo moeilijk was het... Jeezes, ik denk dat ik bij elke zwangerschap NOG wat dementer word...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:09
ann

@Kelly: net nog even op je blog gaan kijken. Wat fijn dat je je beebje nu al voelt! Super zeg!

Ik ben zo blij voor jou (en Vannie) dat alles zo goed verloopt, maar tegelijk is het nog even slikken als ik lees hoe het met jullie gaat. Was het in januari goed gegaan, dan was ik nu al zeven(!) maand ver... Was het de laatste keer niet fout gegaan, dan hadden we donderdag de 12 weken gevierd...

De ha vond het trouwens ook allemaal een beetje lang duren, maar het hcg was goed gedaald, dus denkt ze dat het wel oke is. Wel moet ik de gyn bellen als ik volgende week nog bloedverlies heb. Dat lijkt nu (eindelijk!) te minderen, maar dat heb ik nogal gedacht en toen begon het gewoon weer opnieuw. Ik vind het wel wat vreemd dat ik nog altijd niet op mijn buik kan slapen. Het blijft erg gevoelig...
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:46

Kelly en Ann, die strijkkralen ken ik idd nog van vroeger Ik heb sowieso nog een flinke berg met knutselspul dus dat komt wel goed denk ik. Ik maak zelf graag kaarten en deed ook veel sieraden maken etc maar het komt er zo weinig meer van nu ik een kindje heb
Ik zal ook mijn barbies en Little Pony's eens van zolder halen heb gelezen dat het meisje ook graag puzzelt maar ik heb alleen van die makkelijke puzzels van Sophie
Ze komt uit Limburg (NL), je kon ook het buitenland kiezen maar ivm de taal leek ons dit wel makkelijk plus als het goed bevalt, mag ze wat ons betreft vaker komen.
Een badje is zeker leuk met warm weer, vindt Sophie ook super. Veel water moeten we toch niet hebben, want het meisje kan nog niet zwemmen (en ook niet fietsen).
Maar ik mag niet te veel zeggen verder, ivm de privacy van die mensen he...

Kelly, wil je de link nog eens geven van je blog? Dan sla ik m ff op bij mijn favorieten
Super dat je de baby gevoeld hebt, dat is idd een zaaaalig gevoel

Ann, kan me voorstellen dat die babyverhalen zeer moeilijk voor je moeten zijn...
Verder kan ik je niet helpen ik weet echt niet of het normaal is dat je nog pijn hebt en zo. Ik zou het wel goed in de gaten houden, zeker ook als je koorts zou krijgen!

Heb echt enorm pijn aan mijn kaak en de kaak is superdik en blauw en zo. k Zie er niet uit Morgen een etentje omdat mijn schoonouders 35 jaar getrouwd zijn maar ik kan alleen maar pap eten...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:51
Ann

Ow Mekkie, wat sneu... Je zal je moeten beperken tot milkshakes, chocomousse, ijsjes, etc...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:41
Kellytje

Mekkie, mijn blog staat op http://www.bobolino.be/site/blog/kelly.aspx

Zonder in detail te treden over je vakantiekindje: zijn dat dan kindjes die het thuis niet breed hebben? Toen mijn mama zo'n kindje in huis nam (was eentje van Frankrijk) dan was dat van families die het niet breed hadden en die op die manier hun kinderen toch een mooie vakantie wilden bezorgen.

Ann, hele mooie foto ook van Lubbe hoor!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:44
Kellytje

Ann, ik begrijp het wel hoor dat je het soms moeilijk hebt! Dat is niet meer dan normaal! Voor ik nu zwanger werd dacht ik ook dikwijls aan hoever ik zou geweest zijn en soms ging ik nog eens terug kijken naar het forum voor september en als ik dan zag staan dat ze al 16 weken en zo waren, dat deed echt heel veel pijn!

Ook dat mijn vriendin zwanger was voor oktober deed me wel iets, hoe hard ik het haar ook zeker gunde!

Ik wens je zo hard snel een nieuwe, goede zwangerschap toe!!!!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:50
Nessie

Hey, ik ook nog eens even een update van hieruit. Voor het concert voor een nieuwe voeding begint. Ze is al een hele week enorm onrustig gedurende de dag, de zantac verhogen had niet echt het resultaat dat het zou moeten hebben. Ze heeft nog steeds enorme last van haar verborgen reflux en kan er gewoon niet van slapen. 's Nachts gelukkig wel, maar wat wil je? Als je de hele dag misschien amper een uurtje slaapt, moet je het 's nachts inhalen hé. Met haar voedingen doet ze het goed, nog 4 flesjes per dag van 165+5.5 schepjes. Tussen 8&9 in de ochtend, rond 13à13.30u op de middag, rond 17.30u in de vroege avond en de laatste rond 21.30à22u.

Omdat ze zo onrustig bleef, ook na de osteo behandelingen, en haar kakpampers zijn meer lopend dan vast, soms wel 4 op een dag, ook ligt ze bijna nooit stil en is ze constant aan het wroeten, na haar fles begint ze ook te huilen, had ik echt wel het gevoel dat er iets anders mee moest spelen. Mijn 1e gedacht was nog wel steeds die reflux; maar er was volgens mij ook nog iets anders. Soms zat er tussen haar stoelgang precies wat onverteerde delen, wat wil zeggen dat ze haar pap niet goed verdraagt of niet verteerd krijgt hé.
Gisteren dus terug naar de kinderarts. Nu moeten we Nutrilon Soja geven, vandaag dan ook maar nutriton gaan kopen om in te dikken, want ze gaf er teveel van over. En volgende donderdag staat er een gastroscopie gepland.
De dokter wil eens kijken hoe haar slokdarm en maag er binnenin uitziet en dan weet ze of het echt enkel de reflux is waar ze zo onrustig door is, of dat het eerder een allergie is, als de slokdarm er verder normaal uitziet. En dan is het zoeken welke pap ze het beste verdraagt hé, de dokter sprak al van voorverteerde pap te geven als het echt een allergie is.
Het zullen dus nog enkele afwachtende dagen worden hier. Moest de sojapap tegen woensdag echt aanslaan en ik een heel andere baby heb, moet de gastroscopie niet doorgaan. Maar voorlopig nog geen verbetering, al slaapt ze nu al wel een klein uurtje in haar relax, buiten af en toe de tut terug geven natuurlijk.

Voor de rest geraak ik zelfs niet meer bijgelezen, ben de hele dag in de weer met haar en probeer er tussendoor ook nog te zijn voor Ilian en voor mijn huishouden. Tijd voor mezelf of te rusten is er dus niet bij. Al heb ik vanaf deze week 2 avonden in de week gereserveerd om te gaan fitnessen met mijn zus. Dan moet papa het maar overnemen.

@ ada, nog een dikke proficiat met je aanstaande huwelijk!! Maak er een mooie dag van, hij is veel te snel voorbij. En leuk dat de zaken zo goed gaan, misschien kan er dan binnenkort een kleine vakantie met de kindjes vanaf?
Al kan ik geloven dat het nu wel wat druk is, maar alle extra' s die je nu binnenkrijgt zijn mooi meegenomen hé.

Zo, ga er weer vandoor!! Tot de volgende.

Groetjes

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 19:34
Ann

Hey Nessie
Je hebt het niet gemakkelijk he... Pffff, ik weet nog hoe lastig ik het had met Lubbe, en hoe moe ik was, de eerste weken (en toen had ik er nog maar één!). Met al dat gesukkkel tot we de juiste voeding hadden. Je kleintje ziet af, en je kan er niet veel aan doen he... Hopelijk vinden jullie snel de goede oplossing en is die gastroscopie niet echt nodig!

@Kellytje: 't probleem is nu een beetje dat ik meer vervelende data in mijn hoofd heb, dan leuke he... NOD van december, positieve test januari, uitgerekende datum, miskraam. En dan weer van voor af voor de volgende... Allemaal data die straks erg lastig zullen zijn. Hopelijk ben ik gauw weer . Da's toch de beste manier om er wat meer afstand te kunnen van nemen en weer uit te kunnen kijken naar iets nieuws he.

Maar voorlopig nog bruinverlies, dus 't is nog niet voor meteen

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 08:34
babietje

Hallo

Mijn schoonvader is sinds vrijdag weer thuis. Donderdag moest hij dus naar Bonheiden op onderzoek maar daar hebben ze niets gevonden. Alles was in orde met zen hart. Dus ze denken dat er ergens een bloedklontertje heeft gezeten dat door de bloedverdunners en medicatie vanzelf is opgelost. Maar toen hij maandagavond binnenging was hij wel bezig een infarct te doen. Dus toen was het bang afwachten hoe het verder ging evolueren en of er een deel van zen hart zou afgetorven zijn. Maar dat is gelukkig niet het geval. Die 4 dagen dat hij daar gelegen heeft heeft hij veel gepiekerd. Bang dat hij niet meer zou mogen werken of dat hij nog maar 100 of 200 m zou kunnen wandelen en dat hij dan 2 uurs ofzo in de zetel moest zitten rusten. Maar hij is er dan toch nog goed van afgekomen. Het was wel schrikken en hij lag dan op intensieve en heeft dan mensen zien sterven, alle dan hoorde hij het alarm afgaan en dan verpleegsters die binnenstormden in die kamer en kwam de dokter erbij. En dan iets later de familie. Ik denk dat dat niet meevalt allemaal. Maar hij was toch zéér opgelucht toen hij donderdag weer naar het ziekenhuis in Herentals mocht en dat hij wist dat er niets aan zen hart was. Een hele opluchting, zowel voor hem als voor ons.

Mekkie, men tandpijn is helemaal weg. Amai al zolang pijn, pffff ik geloof dat je heel hard afziet. Hopelijk is het snel voorbij allemaal.

Vannie, ja ik denk het wel dat hij dat bedoelde, miltvuur. Ik ken het niet maar is dat niet dat ze zeggen dat het helemaal naar je hart gaat dan en dat het dan te laat is. Dat je dan sterft. Ik weet het niet precies. Maar in het ziekenhuis zeiden ze dat die spinnenbeet en zen infarct niet met elkaar verbonden zijn, dat het één niets met het ander te maken heeft. Ma ik weet het niet zenne. Ik ben geen dokter he. Maar omdat ze nu niets gevonden hebben aan zen hart denk ik toch een klein beetje dat het mss wel zo is.

Ann, heb je veel gekocht in de solden. Ik was woensdag ook geweest en heb toch goed men best gedaan.

Kelly, ik ben ook al een paar keer gaan piepen op je blog. Tof! Mooie foto van je kleine kapoen!

Nessie, amai je hebt het precies ook niet gemakkelijk he. Hopelijk vinden ullie snel de juiste voeding.

Ik moet gaan, Emma is wakker en wil pap.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 15:32

Babietje, fijn dat het weer beter gaat met je schoonvader
Is wel ff schrikken geweest allemaal zeg

Nessie, ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben wbt Jinte
Moeten ze die donderdag (is dat as donderdag al? of de week erop?) echt met een buisje in haar keeltje gaan? 't Arme meisje zeg Hoop dat het meevalt, lijkt me heel moeilijk als moeder om daarop toe te moeten kijken maar ook voor nu als je ziet dat het allemaal niet lekker gaat en je eigenlijk machteloos toe moet kijken...

Ann, balen dat je nog steeds bruinverlies hebt enzo... dan kun je ook niet verder he nu

kelly bedankt nogmaals voor de link. Ik heb meteen mezelf aangemeld en wat geplaatst maar dat had je wellicht al gezien

Het gaat ietsjepietsje beter met mijn kaak maar eten is nog steeds een ramp.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:28
Ann

@Babietje: Gelukkig gaat het nu goed met je schoonvader! Ik kan me inbeelden dat het voor hem ook serieus schrikken was. Zeker als je dan zo geconfronteerd wordt met mensen die rond je sterven . 't Moet heel beangstigend zijn om daar te liggen en te denken dat jij misschien de volgende bent... Gelukkig valt het allemaal goed mee! Misschien neemt hij nu wel wat gas terug en gaat hij zijn leven wat rustiger aanpakken. Zo te horen is hij wel heeeeel actief.

@Mekkie: Ik hoop dat het gauw een stuk beter gaat! Niets zo vervelend als tandpijn he...

Ik heb toch de indruk dat het hier wat aan het minderen is nu. Nog weinig bruinverlies. Gisteren dan toch nog eens zo'n gevoelige test gedaan en er kwam nog een heeeeeel licht streepje op. Ik denk dat ik dus rond de 25 zit nu, een mooie daling op een dag of vijf. 't Is ver uit mijn systeem. Nooit gedacht dat ik nog zo content ging zijn met een vrijwel negatieve test. Mijn temp was ook naar beneden gedonderd deze morgen, ik hoop alleen dat het niet weer voor één dagje is...

@Babietje: de solden vielen beter mee dan gedacht! Ik voelde me niet goed in mijn vel door de mk, dus ik dacht dat ik geen zin ging hebben om veel te passen, maar toch een mooie oogst hoor: twee tshirts, een mooie rok en een prachtig kleedje. Dat laatste uit een boetiekje waar ik normaal niet binnen ga wegens te duur, maar in de solden valt dat dus heel goed mee. Voor Lubbe ook twee tshirts van Ducky Beau uit de Dod in Brussel, voor 5 euro samen!

Dan nog een nieuw polshorloge gekocht want ik ben het mijne weer maar eens kwijt (al zeker 3 polshorloges kwijtgespeeld de laatste 15 jaar ). Ik heb er nu eentje met een dubbele veiligheid en een flashy rood wijzerplaatje, ben benieuwd of ik het dan niet meer ga verliezen/misleggen. Dat ander komt misschien nog wel uit hoor. Maar 't is nu een maand zoeken, dus veel hoop heb ik niet meer. Spijtig, want 't was een duur cadeau van mijn pa... Ik ben het al eens een jaar kwijtgeweest, maar toen heb ik het toch nog teruggevonden! Hopelijk duikt het nog weer op.

En ook nog neuhaus pralines gekocht, maar dat was puur omdat mijn goesting op chocolade terug is (teken dat mijn zwangerschapshormonen weg zijn, want de laatste 3 maand niks geen goesting in chocolade gehad, da's heeeeeel uitzonderlijk )

Vandaag werk ik thuis, da's wel eens handig. Geen transport en tijd om tussendoor eens de strijk weg te leggen of zo.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:56
Vannie

Ann, haha ja dat had ik ook hoor. Ik vind die halve circusattracties van bedden ook zo leuk, maar ze zijn erg duur inderdaad. Plus ik bedacht me ineens dat het ook zo tijdelijk is, het kan sneller gaan vervelen. En practisch is het al helemaal niet. Vandaar dat we ook voor wat anders kozen.
Aha zat ik er toch niet helemaal naast met die tests haha !
Ik heb geen idee wanneer een nieuwe cyclus zich aandient. Of je HCG dan weer echt helemaal tot onder de 10 moet zitten ofzo. Eigenlijk best een interessante vraag, zou ik ook wel willen weten. Nu, het loopt bij jou nu mooi terug dus zou niet te lang meer moeten duren denk ik.
Ahhhhhhhh die pralines van Neuhaus. Ja daar heb ik heel wat gekocht toen wij vorig jaar in Brussel waren. Heerlijk. Jullie hebben echt de beste pralines ter wereld, mjammmmmm

Mekkie, is de pijn een beetje over ? Kun je alweer wat beter eten ?
Ik heb Babyboom ook gezien donderdagavond, was leuk he ? Echt leuk om te zien hoe het nu met die mensen verder gaat. Zeker voro degenen waarbij het zwanger worden niet vanzelfsprekend is en die nu toch een kleine hebben of verwachten
Ben je al een beetje nerveus voor de komst van jullie "vakantie-dochter" ? Zo spannend zeg !

Kelly, ja ze worden steeds bijdehanter he ? Straks met de vakantie zat ik ook al te denken om Kevin in het gewonen bed in de vouwwagen te leggen en niet meer in het vakantiebedje. Dat was wel handig, maar vorig jaar gebruikten we die ook nog af en toe als box en dat hoeft nu niet meer. In de vouwwagen zit een 2-persoonsbed en een 1 persoonsbed. We gaan het gewoon proberen. Thuis gaat het met slapen prima. De eerste dagen viel Kevin er 2 keer uit dus ik wou al zo'n hekje gaan kopen. Maar daar is de zijkant van het bed niet echt op gemaakt. Het uit bed vallen is deze week niet meer voorgekomen dus ik laat het even wachten.
Wat fijn dat je de kleine al zo goed voelt zeg
De foto van Leroy vind ik echt geweldig !!!

Sorry meiden dat ik nog steeds geen foto heb gezet van Kevin's nieuwe kamer. Maar ik moet nog een paar kleine dingen doen hier en dan zet ik er echt foto's op !!!

Nessie, wow dat is nogal een verhaal zeg. Hoe gaat het nu ? Ben benieuwd voor donderdag.

Babietje, dat is zeker een hele opluchting zeg ! Ik hoop echt dat het voorspoedig gaat met je schoonvader nu.

Ow meiden, wat een heerlijk weekend gehad. Weer wat nieuwe positiekleding gekocht en mijn jongste broertje het hele weekend over de vloer, was erg gezellig. Wat me nou opvalt he : iedereen is zo'n beetje op vakantie, die kleine heeft schoolvakantie, ik ben gestopt met werken, de zwangerschapszwem heeft ook vakantiepauze. Noem maar op. En ik heb het nog steeds net zo druk ! Bah !
Nou, de vakantie komt er eindelijk bijna aan en daarna is het alleen de babykamer nog. En natuurlijk de badset neerzetten, de box, het wiegje en de maxi-cosy kan weer tevoorschijn komen. En alle kleertjes van Kevin uitzoeken. Dus ik blijf aan de gang.
Vind het wel een vreemd idee hoor, zaterdag was ik 27 weken dus het laatste trimester is nu ingegaan. Ongelofelijk ! Het lijkt echt wel 2x zo snel te gaan als bij de eerste he ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >