[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 10:45 | hey, ik ben aan mijn laatste weken bezig ( nog 5) en heb gemerkt dat ik sinds een week mijn schoenen niet maar aankrijg, dus maw het ik vocht in mijn voeten. kan enkel mijn teenslippers aan.... nu sinds paar dagen als ik in zetel lig en wil rechtstaan en heb ik zo kramp in mijn rechterbeen tot in mijn voet. doet echt pijn. maar sinds gisteren kan ik niet meer stappen. heel mijn been en voet doen pijn. heeft dit met de zs te maken en met de vocht? of zou dat van iets anders komen? donderdag moet ik op controle en ga het toch vragen. zelfs autorijden en pedaal indrukken is heel pijnlijk. zelfs als ik gewoon zit heb ik precies zo constante kramp in dat been en bovenkant voet. weten jullie raad? ![]() |
| 30/06/2008 @ 10:59 Mo ![]() | misschien drukt het vocht of het hoofdeje van je kleine op een zenuw in je lies. Dat kan die kramp geven. Succes bij de gyn! ![]() |
| 30/06/2008 @ 11:40 Emily | bedankt, da zou wel es kunnen, want het is inderdaad een pijn van uit mijn lies tot in mijn voet. juist na winkel geweest en lukte amper om op die voet te stappen. dat het maar rap donderdag is bij de gyne doei |
| 05/07/2008 @ 22:33 maike | Als je kramp hebt in bed helpt het om een stuk sunlight zeep in je bed te leggen. Vraag me niet waarom, maar het helpt wel... :-) |
| 06/07/2008 @ 18:03 Emily | het betert dus niet, het verslechtert gewoon. gyne denkt inderdaad zeneuw, en neem nu al sinds donderdag magnesium. maar dat helpt dus niet. kga nog weekje wachten en dan moet ik naar fysiotherapeut want tis niet te doen. kan ook geen schoen niet meer aan aan die voet, omdat die voet ook zo zeer doet. dus enkel teenslippers... gelukkig goed weerke nu |
[Reageer]

krampen in been en voet