hoikes,
we zijn woensdag terug naar K&G geweest met Laurine, terug 2 prikjes gekregen en oeioei t was groot

, de tranen sprongen me bijna zelf in de ogen, ze zat te trekken en te doen om bij mij te kunnen komen

ben blij dat ze er nu weer vanaf is voor een paar maanden hoor
voor de rest heeft ze ook een paar 'testjes' moeten doen, je kent dat wel, blokjes in en uit de doos halen, tussen 2 vingers iets vastnemen,... dat was allemaal goed
ik maak me alleen wat zorgen over de lengte en gewicht, ze zit maar op de p10 dus nog 90 kindjes die groter en zwaarder zijn dan haar
ze weegt nu 8,090 kg en meet 72,5 cm, dus idd klein en fijn
ze zeiden dat ik me er nog geen grote zorgen moest om maken en dat ze t verder gingen opvolgen

t is gewoon geen grote eter en ze is heel actief en verbruikt wel veel energie
nuja, t doet me nu soms wel twijfelen hoor, misschien moet ik haar wa meer aansporen om meer te eten? wat denken jullie?
erika, leuk zeg dat je ventje nog een 3e kindje zou willen hé

en zoals je zegt, nu even genieten van 2 kindjes en dan nog een nakomertje die toch niet superveel jonger zal zijn
oja, ik denk dat ik ook wel eens een 'tikje' zou geven als t echt nodig is hoor, heb er vroeger zelf ook gekregen en er niets aan overgehouden
echt slaan is iets anders natuurlijk maar eens een kleine waarschuwing kan vast geen kwaad
Laurine zegt al mama, papa, teentjes, poes, kindjes, koetje, visje
allemaal kleine woordjes maar ze klinken me als muziek in de oren
lieke, supernieuws dat je niet meer terug moet voor je suiker!
en nu nog een paar dagen werken en je kan helemaal lekker genieten van het thuiszijn
tot wanneer zal je dan thuis zijn?
lotte, oei wat vervelend dat de werken zolang aanslepen

wat is juist het probleem? zou er ook gek van worden als alles hier overhoop staat, t was zo met onze nieuwe keuken en dat duurde maar eventjes
hopelijk betert het gauw met Mila haar kuren, tja zal de leeftijd zijn hé
gelukkig gaat alles zo goed met Lily
kan geloven dat je t ontziet om te gaan werken, is altijd een zware periode
cindy, fijn dat jullie zo'n mooie 3D echo hebben gehad
jammer dat jullie meisje nu gedraaid is maar ze kan nog terugdraaien, ze heeft nog tijd genoeg
groetjes