< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Temperatuurdip: hoe lang? 1 dag? 2dagen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Temperatuurdip: hoe lang? 1 dag? 2dagen?
04/07/2008 @ 09:01
Sterreke

Online Status Bekijk profiel
Hoi allemaal,

Ben sinds deze cyclus aan temp. Na mijn eisprong is mijn temp altijd hoog gebleven zo'n 7 dagen. maar gisteren temp met 0,1 graagd gezakt en vanmorgen nog eens met 0,1 dus ik veronderstel dat ik dit weekend mijn menstruatie zal krijgen?

Ze zeggen dat je bij de innesteling ook een temp dip kan krijgen, maar ik denk dat dit dan maar 1 dag is dat je temp lager is en dat de volgende dag dan je temp terug omhoog gaat. Klopt dit?

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:10
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik weer!

wat betreft die innestelingsdip: staar je daar niet blind op, er zijn veel meer vrouwen die het niet dan wel krijgen. Als je het al hebt, zou dat denk ik, ook al eerder gebeurd zijn.
Met wat ik al van je gelezen heb (hier en in andere topics) lijkt het me eerder dat je inderdaad ongesteld moet worden. Waarschijnlijk niet wat je gehoopt had, maar je temp is er eigenlijk vrij duidelijk in, en dat kunnen ook niet zoveel vrouwen zeggen!
Heb je nu al duidelijk kunnen zien wanneer je eisprong geweest is? Want dan kan je daar alvast rekening mee houden de volgdende cyclus.

Ik duim nog wat voor je,
Lies

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:30
Sterreke

Online Status Bekijk profiel
Hey Lies!

Ja, ik dacht het ook hoor, dat het zou betekenen dat ik mijn menstruatie zou krijgen...T leek er alleszins precies toch zo op...Maar ik had al vanalles gelezen en k wist niet of hier miss ook al mensen waren die hier ervaring mee hadden.

Wat wel goed is, is dat ik idd mijn eisprong gezien heb en niet zoals ik dacht op dacht 18 of 19, nee op dag 21! (Hebben deze maand dan ook volgens mij verkeerd geklust, ma ja, maakt nie uit, gaat om t plezier hé) Vanaf dag 21 duidelijke temperatuurstijging tot dag 28(altijd dezelfde temp) en dan gisteren 0,1 minder en vanmorgen opnieuw 0,1 minder.

Hoe dan ook, waarschijnlijk deze maand niks, maar t heeft me al gerust gesteld dat ik wel degelijk een eisprong heb! Dus volgende maand ga ik door met temp omdat er blijkbaar toch wel een patroon lijkt in te zitten en nu weet ik dat ik volgende maand er ook mee rekening moet houden(allé, deze maand :-) bij de nieuwe cyclus) dat mijn eisprong waarsch later is. maar het bracht me in de war omdat ik een week voor mijn echte eisprong, ik al hoofdpijn, migraine ed had!

Jullie gaan er ook opnieuw voor zie ik; Wel Lies, hééééééééééééééééééél veel succes en moed! Ik duim voor jou!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 16:55
Lies

Hoi Sterreke,

ik kwam maar even kijken hoe het nu met je was!
Ik zie dat je overtijd bent volgens de banner? Maar ik wil je nog maar even meegeven dat als je zeker bent dat je eisprong dag 21 was, je cyclus waarschijnlijk langer gaat zijn dan 30 dagen. Gemiddeld duurt de luteale fase(= na je eisprong) 14 dagen.
21 + 14= 35 Dus zou ik, als ik jou was, me eerder daar op instellen. Als je nu binnen een 5-tal dagen toch je ms zou krijgen, kan ik me voorstellen dat dat een grote teleurstelling is omdat je dacht al overtijd te zijn. Technisch gezien heb je dan eigenlijk gewoon een normale (maar iets langere) cyclus gehad.
Je zei dat jullie nu dus waarschijnlijk op het verkeerde moment geklust hebben, maar geef de hoop nog niet te snel op hè! Zaadcellen kunnen tot 4 dagen overleven, dus wie weet...
Ik duim voor je!

Lies (met eveneens af en toe van die lange cyclussen hoor )

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:23
Claudia

hey dames.. lees van die innestelingsdip .. wist niet eens dat die bestond.. bij lucas heb ik zelf innestelingsbloed gehad en omdat ze ons net twee weken eerder hadden verteld dat er maar een minieme kans was op een natuurlijke zwangerschap ging ik daar niet vanuit maar zie...

nu deze maand eigenlijk exact hetzelfde als bij lucas maar ga er weer niet vanuit.. ten eerste omdat het nog wel een aantal dagen zijn en ten tweede omdat er nog steeds maar een minieme kans is... zou wel wat zijn als we twee keer de statistiek zouden verslaan..

waarom ik eigenlijk kwam.. ik heb sinds vorige week zondag een hoge temp en 1 dag dus een dipje gehad van 0.1 met heel licht roze verlies en nu niets meer.. mijnm gevoel zegt zou het en mijn verstand zegt nee het kan niet... ach ja laat me echt niet gek maken maar ik heb het nog nooit zo spannend gevonden als deze maand.. raar he..

enne ook hier iemand met af en toe een lange cyclus (vorige maand 58 dagen, vandaar ook dat ik temp)

[Laatst gewijzigd door Claudia - 07/07/2008 @ 14:23] - Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 09:13
Lies

Sterreke! Ik ontdekte dat je zwanger bent!
Wat een heerlijk nieuws!

Het tempen was missch niet zo makkelijk/duidelijk, maar wat maakt het uit, een geweldig resultaat hè!

Gefeliciteerd!
Lies

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]