Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 21:09 ikke ![]() | ik wil iedereen bedanken voor de troostende woorden ik hoop dat het geluk ons snel terug allemaal ten beurt valt lieve groetjes |
| 21/07/2008 @ 12:22 Katleen | Hallo, Ik wens je alle sterkte toe. Ik heb zelf mijn zoontje verloren na 16 weken zwangerschap. Ik heb geen problemen gehad en alles was perfect op 12 weken. Toen we op 16 weken op controle gingen, stelde de gynaecoloog vast dat het hartje niet meer klopte. Dat was natuurlijk een donderslag bij heldere hemel. Op 16.4 werd ons engeltje Steven dan geboren. Zo klein, maar zo perfect. We hebben al heel veel verdriet gehad en nog altijd hebben we moeilijke dagen. Gelukkig hebben we nog een dochtertje van 4. We hebben ons Steventje begraven op de sterrenweide en gaan regelmatig eens langs. Het vervelende is dat de meeste mensen in de omgeving nu verwachten dat alles nu achter de rug is maar voor ons blijft het iets dat we nooit kunnen en zullen vergeten. Hoe klein ook, ons zoontje maakte reeds deel uit van ons gezin en zal altijd ons tweede kindje blijven. Ons volgende kindje -ook al zou het ook een jongetje zijn - zal het kindje dat ik nu verloren heb nooit vervangen. Hou je goed! |
| 21/07/2008 @ 13:33 ENGELMAMA ![]() | ikke veel sterkte in deze moeilijke tijd. engelmama |
| 23/07/2008 @ 11:26 cindy ![]() | Meiden...ik ga jullie voor 2,5 weken verlaten want ik vertrek morgenvroeg naar Portugal op vakantie. Tot binnenkort. ![]() |
| 23/07/2008 @ 13:36 ENGELMAMA ![]() | tot dan ![]() amuseer u maar eens goed, jullie hebben het verdient. groetjes engelmama (en ik hoop dat ik je goed nieuws kan brengen als je terug bent. |
| 23/07/2008 @ 22:46 @nneke ![]() | Cindy geniet ervan! En idd hopelijk veel goed nieuws bij je terugkomst. |
| 26/07/2008 @ 20:51 liesje ![]() | Engelmama en Cindy, goei verlof!!! |
| 27/07/2008 @ 11:51 Anne-Sophie ![]() | Prettig verlof allemaal en heb er veel deugd van! Liefs, Anne-Sophie |
| 04/08/2008 @ 13:19 ENGELMAMA ![]() | op vakantieik ga door naar ronde 10 ![]() |
| 04/08/2008 @ 13:26 nathalie | ach, we hadden er allemaal zo voor geduimd! Maar ik ben er zeker van dat je ooit opnieuw het geluk zult hebben, misschien wanneer je het niet verwacht; Vannacht was het aan het gieten en nu schijnt toch al weer de zon ; zo zal het ook bij jou wel eens zijn. |
| 07/08/2008 @ 19:49 liesje ![]() | he anneke, blijkbaar toch zwanger! proficiat! |
| 13/08/2008 @ 10:54 ENGELMAMA ![]() | leuk cindy, en nu opnieuw volop genieten van je wondertje in je buik. |
< vorige pagina | volgende pagina >

kindje verloren bij 17 weken zwangersch

groetjes

want ik vertrek morgenvroeg voor een weekje turkije.