Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/06/2008 @ 19:14 Keun ![]() | zij er hier meiden eigelijk die enkele cyclussen hebben overgeslagen, tussentijds niet zwanger waren en achteraf toch bleken zwanger te zijn? ![]() |
| 24/06/2008 @ 18:18 Keun ![]() | amai sandry ook een lange weg... Ik heb de laatste keer mijn regels gekregen begin april, dus sinds ik gestopt ben met de pil... |
| 04/07/2008 @ 22:07 Sandry ![]() | Petra, als je eens wilt piepen voor de pretecho's in Lommel, ga dan maar eens kijken op doei |
| 04/07/2008 @ 22:10 Sandry ![]() | de website laat het mij niet toe om het webadres op schrijven, ik stuur je een pbtje. |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

! Het ziet er hier nog niet naar uit dat Vic snel zal gaan lopen... Ach zijne papa was daar ook laar mee (17 maand). Ik hoop dat als we in september op vakantie gaan dat em toch loopt, maar we zullen zien hé?!
. Hij zei dat ze dat niet doen omdat als er dan later iets mis blijkt te zijn met het kindje je die echo's niet kunt gaan onderzoeken of er toen ook al iets mis was. Iets waar de gyn eerder over heeft gekeken dus... Vind het toch ook jammer hoor!
! Daar wordt ik echt onpasselijk van!
!
deed het heel goed. Hij woog nu 633 gram en op de echo was er bijna niets meer te zien van die bloedklonter
. Wel moet ik het nog steeds kalm aandoen zodat er geen nieuwe bloeding komt. En tegen die harde buiken moet ik veel meer water drinken. Zo'n 2 liter per dag
terwijl ik anders op en al aan 75 cl kom. Nu donderdag naar de gyn eens zien of die harde buiken kwaad gedaan hebben of niet.
Wanneer was de laatste keer dat je je cyclus had?
) echt van genoten!

. Er zullen er bij zijn die nogal gaan verschieten peins ik!