Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 21:56 daf | wij zijn ook bezig voor de eerste:) spannend!!!! |
| 08/07/2008 @ 09:53 Marie | Zwanger of niet ? Hey iedereen, Ik weet niet meer wat ik moet denken ... ben ik nu zwanger of niet ? Wij zijn sinds mei met de pil gestopt, normaal moest ik mijn regels doorkrijgen op 30 juni, maar ik het ze nog steeds niet. Vorige week woensdag een test gedaan maar deze was negatief. De dokter opgebeld en die vertelde mij dat het kan zijn dat mijn eisprong later was (door het stoppen met de pil) en dat we het misschien nog niet konden zien ... nog eventjes afwachten zei hij. Gisterenavond toch maar bloed gaan laten trekken .... vanavond mag ik bellen voor de uitslag ... spannend ! Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt ? Een negatieve test, maar toch zwanger ? |
| 08/07/2008 @ 19:15 Marie | Hey, heb net met de dokter gebeld ... mijn hcg was negatief. Geen zwangerschap. Het zou te mooi geweest zijn, we zijn pas 1 maand aan het proberen ... Nu maar hopen dat de natuur zijn werk doet en dat mijn regels doorkomen. En dan terug proberen hé. |
| 09/07/2008 @ 09:06 saarsie ![]() | Fropsel: eerst en vooral een dikke proficiat. En welkom terug he. Leuk je nog eens te horen. Marie en Daf: voor jullie ook welkom; en hopelijk zijn jullie snel zwanger he. |
| 09/07/2008 @ 10:30 Missy ![]() | Hey Fropsel Wel lang geleden ja! Een dikke proficiat. We zijn ongeveer even ver zwanger dan! Je kan hier altijd terecht meid! Simba hopelijk ben jij de volgende he ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie is er ook bezig voor de 1e??