< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
20/07/2008 @ 21:57
wendy verachtert

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoikes,

Ik zal ook nog eens een teken van leven geven.

Voor ons verlof kreeg ik iedere keer een foutmelding wanneer ik de tijd vond om een berichtje te posten. En dan geef ik het wel eens snel op.

Nancy, de puddingtjes hebben gesmaakt en de kans is groot dat we begin augustus naar de braderij komen in Heppen. Moet jij nog wel even reclame komen maken met de juiste datum.

Katrien, had ik eerder moeten weten dat de 10de juli ergens duvel werd verdeeld voor een jarige. Misschien dat ik bij deze er voor volgend jaar 34 extra kan bestellen? Ik heb dit jaar einen bittburger gedronken om het volgend levensjaar in te zegenen.

Heidi, op vakantie heb ik iets gekocht om op Gusts* grafje te zetten, ik ga proberen om dat de komende week eens langs te brengen. Jullie zijn niet uit mijn gedachten geweest. Ook voor mij leeft Gust* verder in de lavendel die ik overal zie groeien.

Verder, de eerste week van de grote vakantie was hectisch, zoals steeds. De oudste twee zijn de laatste week van het school op schoolkamp geweest, dus was en werk genoeg om dan de tweede week naar Luxemburg te trekken. We hebben daar beter weer gehad dan hier in het belgenland maar nie overdreven goe.

Aanstaande woensdag trekken de oudste drie erop uit met de scouts voor 6 dagen, onze Jonathan is dus enig kindje. Dat belooft, die wil nl nooit alleen gaan slapen.

Mocht er woensdag avond iemand goesting hebben, er is een demo bij mij van Mylene technics. Allen welkom.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 21:16
Katrien

Wij zijn terug!

Vakantie was geweldig, goed weer, kindjes die braaf geweest zijn, enz...

Alleen de was en de strijk bij thuiskomst hé

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 09:39
joke vleugels

hela,

katrien, welkom thuis !

Hier is het een soep. De verwarmingsketel is kapot en we hebben dus geen warm water. Ik belde net naar de huisbaas en die wist mij doodleuk te vertellen dat ik zeker nog tot volgende week dinsdag moest wachten omdat het bouwverlof is.
Dus de waterkokers enzo allemaal al bovengehaald om toch maar in bad te kunnen gaan. Pf de week begint al goe

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:59
wendy verachtert

Hoikes,

Joke, er zijn toch depanneurs tijdens het bouwverlof? Ik denk, dat je huisbaas er zich makkelijk er vanaf maakt hoor. Een maat van mijn vent doet tijdens het bouwverlof een beurtrol met zijn medewerkers.

Katrien, die was vind ik er ook altijd te veel aan na een vakantie; Wel leuk te lezen dat het fijn geweest is. Dan neem je dat ene nadeeltje er met plezier bij.

Morgen komen er drie musketiers terug thuis. De vierde beweert bij hoog en bij laag dat hij ze nog niet mist. Hoewel we gisteren omdat meneer zich verveelde maar bij een vriendje op bezoek zijn geweest, hij verveelde zich alleen.

Afgelopen woensdag ben ik naar Tienen geweest, gaan kijken voor werk. En met terug komen dacht ik in Ham eens ne binnenweg te nemen want ik wilde koste wat kost via Olmen en niet via de omleiding. op een gegeven moment zat ik daar in de bossen en velden, Onze Jonathan had de tijd van zijn leven, ik daarentegen.

Gisteren nog eens gaan eten bij de Chinees in Geel zodat Jonathan zijn "peter"( niet officieel) nog eens zag.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 22:57
Katrien

Foto's van onze vakantie staan op de site van de kindjes: http://users.pandora.be/lorevanroey

Hebben jullie gisteren ook schrik gehad met dat onweer? Ik alleszins wel hoor (was alleen thuis)... Ik moest geen licht aandoen, de bliksem zorgde er wel voor dat het hele huis verlicht werd

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:07
Karen

Online Status Stuur bericht
Hoikes iedereen,

ook wij zijn weer thuis, een geweldige vakantie gehad maar thuis gekomen, terwijl de hemel oplichtte door de bliksem en de regen/hagelbollen naar beneden donderden...
Wat een typisch Belgisch rotweertje, gelukkig was het vandaag al wat beter..in Sabariego was het 40 graden en stikheet, dan is de 29 graden die we hier halen een zalig lenteweertje
Ga effie naar koppen zien over kinderen die gedwongen worden om te kickboksen...lijkt me een interessante reportage

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 18:07
lente

hoikes,

karen en katrien: jullie hebben precies een fijne vakantie gehad! das leuk om te lezen, katrien: hele mooie foto's zenne, ik ben al gaan piepen (die van je trouw ook seg, prachtige foto's!!!)

joke: is de verwarmingsketel al gemaakt? da kan toch ni da ze je zolang laten wachten, das schandalig!!!

hier is geen nieuws, ik ben meestal buiten met zo'n weer, daarom dat ik hier even ni geweest ben

groetjes aan iedereen!!!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 22:04
Katrien

Wat een bloedhete dag vandaag
Toch heb ik het niet kunnen laten om nog wat laatste soldenshopjes te doen

Een paar nieuwe bh's, een nieuwe bikini, en vooral dat laatste ga ik nog kunnen gebruiken hé

Verder geen nieuws, we genieten van onze vakantie!

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:40
wendy verachtert

Hoikes,

Lang zal hij leven in de gloria, Tuur, een heel gelukkige verjaardag. Drie dikke kussen en geniet nog van blokjesland.

Wendy&co

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 21:54
Katrien

Hiep hiep hoera voor Tuur! Proficiat met je 4de verjaardag

Ben er van overtuigd dat jullie aan het genieten zijn van je vakantie in "blokjesland"!

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 10:32
lente

gefeliciteerd tuur!!!
hiep hiep hoera!!!

dikke knuffel van ons!!!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 22:28

bedankt
Bedankt dames voor de wensen.
Wij genieten nog van onze vakantie, momenteel in Kopenhagen.
"Blokjesland" was te gek.
Hebben getwijfels om een abo te nemen, 30 euro per persoon.
We komen zeker terug en sneller dan Tuur hoopt.
Geweldig, echt waar!!!!!!!!!
Ik was er al eens geweest, 15 jaar geleden maar het is er alleen maar op vooruit gegaan, hotel was reuze, alles in het teken van blokjes, op de kamer, in de gang, in de eetzaal, aan de wc's, overal, en niemand die daar ook maar één blokje meeneemt, gewoon in het park, in duploland, liggen massa's blokken om te spelen, d' er zijn in het park wel vijf ruiltes waar je kan gaan spelen.
je koopt er ook blokjes aan de gram ....
we hebben ons laten gaan met gadgets .... voor één keer mag dat hé maar .... de prijzen vallen tegen, de colruyt is goedkoper en dan spreek ik over tientalle euro's.
allé, ik ga mijn bedje in, slaap lekker iedereen en tot van de week
nogmaals bedankt vanwege Tuur

Sonja
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 10:37
lente

sonja: jullie hebben daar precis een leuke tijd!
das fijn om te horen, geniet er nog van!!!

joke: happy birthday to you!!! hieperdepiep hoera!!!
fijne dag hoor meid, geniet ervan!!!

groetjes aan iedereen!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 07:11
joke vleugels

lente; dank je wel !!! We hebben er een beetje van genoten. Vincent was al een hele dag lastig. Om toch rustig te kunnen eten hebben we vincent naar moeke gebracht en zijn we lekker gaan eten en de Martino in meerhout.

Zoals ik dus al zei was vincent serieus lastig. Ik denk dat hij echt wel veel last heeft van een "sprongetje". Ook zijn er tandjes die spelen, maar dat hoort erbij hé.

Nu staat hij aan de trap, dus ik hou mijn pampertje al in de aanslag

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 11:20
lente

tis ne kapoen he, onze vincent! kaka gaan doen op de trap, ni te doen.
ik ben nog nooit gaan eten waar je zei, is het daar goed?
hier ook alst van sprongetje en tandjes denk, de laatste 2 dagen is ze weer braaf ma de dagen ervoor, manman, zo lastig!!! nooit content, alles direct beu, wenen zeuren. nu gaat het dus weer iets beter. hopen da da zo blijft.

groetjes!!!

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 08:44
Katrien

Joke, nog een late gelukkige verjaardag

Vandaag belooft weer een "heet" dagje te worden, dus zal ik het zeil maar van het zwembad halen, zodat de kindjes straks lekker buiten kunnen spelen.

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 21:11
dieke 9Maand Moderator

Hey dames

Ik heb precies ondertussen wat verjaardagen gemist. Sorry sorry! En natuurlijk nog een dikke proficiat aan alle feestvarkens!

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 08:21
joke vleugels

dieke, dat zal niemand jou kwalijk nemen hoor !!

hoe is het met de Balense kindjes?

Hier gaat het terug goed. En hij kan zo goed als lopen ! Hij loopt heel het huis door, maar kruipen doet hij liever dus zijn we nog effe gerust

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 08:27
Karen

Online Status Stuur bericht
ook van mij op een gelukkige verjaardag aan al de jarige die ik gemist heb
Ben door mijn rug gegaan, man, man wat een pijn...
Vandaag gaat het beter en de kids die waanzinnig braaf zijn geweest gaan vanmiddag met mama shoppen in hasselt...slecht voor de portemennee, en het humeur van papa , maar keileuk voor zijn 5 madammen en meneertjedie in het nieuw gestoken worden...

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 08:36
joke vleugels

Karen:geniet er van !! Veel beterschap met je rug !
Heb je mijn manneke al gezien opt werk?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >