Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/07/2008 @ 21:16 Katrien ![]() | Wij zijn terug! Vakantie was geweldig, goed weer, kindjes die braaf geweest zijn, enz... Alleen de was en de strijk bij thuiskomst hé Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 28/07/2008 @ 22:57 Katrien ![]() | Foto's van onze vakantie staan op de site van de kindjes: http://users.pandora.be/lorevanroey Hebben jullie gisteren ook schrik gehad met dat onweer? Ik alleszins wel hoor (was alleen thuis)... Ik moest geen licht aandoen, de bliksem zorgde er wel voor dat het hele huis verlicht werd ![]() Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 01/08/2008 @ 10:40 wendy verachtert ![]() | Hoikes, Lang zal hij leven in de gloria, Tuur, een heel gelukkige verjaardag . Drie dikke kussen en geniet nog van blokjesland .Wendy&co |
| 02/08/2008 @ 10:32 lente ![]() | gefeliciteerd tuur!!! hiep hiep hoera!!! ![]() dikke knuffel van ons!!! |
| 03/08/2008 @ 22:28 | bedankt Bedankt dames voor de wensen. Wij genieten nog van onze vakantie, momenteel in Kopenhagen. "Blokjesland" was te gek. Hebben getwijfels om een abo te nemen, 30 euro per persoon. We komen zeker terug en sneller dan Tuur hoopt. Geweldig, echt waar!!!!!!!!! Ik was er al eens geweest, 15 jaar geleden maar het is er alleen maar op vooruit gegaan, hotel was reuze, alles in het teken van blokjes, op de kamer, in de gang, in de eetzaal, aan de wc's, overal, en niemand die daar ook maar één blokje meeneemt, gewoon in het park, in duploland, liggen massa's blokken om te spelen, d' er zijn in het park wel vijf ruiltes waar je kan gaan spelen. je koopt er ook blokjes aan de gram .... we hebben ons laten gaan met gadgets .... voor één keer mag dat hé maar .... de prijzen vallen tegen, de colruyt is goedkoper en dan spreek ik over tientalle euro's. allé, ik ga mijn bedje in, slaap lekker iedereen en tot van de week nogmaals bedankt vanwege Tuur Sonja |
| 07/08/2008 @ 21:11 dieke ![]() ![]() | Hey dames Ik heb precies ondertussen wat verjaardagen gemist. Sorry sorry! En natuurlijk nog een dikke proficiat aan alle feestvarkens! |
| 08/08/2008 @ 08:36 joke vleugels ![]() | Karen:geniet er van !! Veel beterschap met je rug ! Heb je mijn manneke al gezien opt werk? |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

.
en de kans is groot dat we begin augustus naar de braderij komen in Heppen. Moet jij nog wel even reclame komen maken met de juiste datum
.
. 
. Hoewel we gisteren omdat meneer zich verveelde maar bij een vriendje op bezoek zijn geweest, hij verveelde zich alleen
.

. Drie dikke kussen en geniet nog van blokjesland
gaan vanmiddag met mama shoppen in hasselt...slecht voor de portemennee, en het humeur van papa , maar keileuk voor zijn 5 madammen en meneertje