Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/07/2008 @ 15:26 ![]() | Ik zou wel zo'n halfhoogslaper willen hoor voor Sophie. Maar nu nog niet. Ik weet niet of het met 2.5 jaar anders is bijvoorbeeld en of ze er nog veel uit vallen. Mij lijkt die ruimte eronder juist handig voor spulletjes maar bijv ook als ze later wat groter zijn, als er iemand komt logeren. Mijn broertje en zusje hadden allebei een hoogslaper en ik was zooo jaloers (ik sliep op zolder onder een schuin dak!). Ik ging wel regelmatig bij een van hen slapen onder het bed hihi. En leuke tenten dat we ervan konden bouwen!! Of winkeltje, of postkantoor, of spookhuis enz enz Maar ja mss is het inderdaad pas voor wat grotere kindjes. Ik weet het eigenlijk ook niet goed... Sophie slaapt nog wel ff in haar ledikantje hoop ik. Toch ook wel makkelijk zolang het nog kan ![]() Slapen jullie kindjes nog in een slaapzak of dekbedje? Ik heb wel van die leuke dekbedhoezen allemaal en straks kan ik er niets meer mee (is speciaal voor ledikant) maar ze slaapt prima in dr slaapzak dus ja... Kelly en Vannie, wat die naam betreft, ik weet ook niet of ik het zo snel zou doen... Ik had trouwens al jaaaaren de naam Kimberly in mijn hoofd. Vond ik zo mooi voor een meisje. Maar toen ik mijn man leerde kennen bleek al vrij snel dat zijn heks, eh ex, Kim heette. En een van zijn beste vrienden heet ook Kim (ja kan ook voor een jongen al zou ik dat niet zo snel doen). Dus die naam heb ik meteen van mijn lijstje geschrapt. t is een beetje een andere context dus, maar ik vond dat echt niet kunnen Maarr.... wat wil het toeval!!! Ons vakantiekindje heet dus Kimberly!!!!! ![]() Volgens mij vroeg laatst iemand daar nog iets over, maar ik weet nietmeer wat Voor wie trouwens meer wil weten http://www.europakinderhulp.nl Ada, t lijkt me zeker een moeilijke beslissing werken of niet. Denk ook dat het per ouder/kind verschillend is. maar ik zelf ben heel blij dat ik alle dagen bij Sophie mag zijn (alhoewel ik makkelijk praten heb want die keus was al voor mij gemaakt doordat ik al jaren arbeidsongeschikt ben natuurlijk). Ik hoop dat jullie toch goed rond kunnen blijven komen. Maar t zal idd zeker niet altijd makkelijk zijn. Zeker als je ziet hoeveel speelgoed/vakanties etc sommige kinderen hebben tegenwoordig ![]() Malika, wij zijn eens naar Landal geweest. Was niet veel bijzonders die camping, zwembad was piepklein en verder ook niks geen leuke glijbaan erbij ofzo. Ook nauwelijks speeltoestellen ofzo. Alleen midget golf baan. Maar ja dat zal wel per park verschillend zijn he. t Huisje was op zich wel oke. Centerparcs is wel mooier qua zwembad/aankleding etc maar ook veel duurder helaas. Vannie voor je vriendin... |
| 14/07/2008 @ 12:19 Kathy ![]() | Kelly: kan wel begrijpen dat je ongerust bent hoor. Morgen zul je horen dat alles in orde zal zijn met de beeb. |
| 15/07/2008 @ 11:49 Kathy ![]() | Tot binnen 2 weken, veel plezier? Hoe is het geweest bij de vroedvrouw, Kelly? |
| 15/07/2008 @ 19:29 Kathy ![]() | Vannie, ik ben helemaal verliefd op dat kamertje ![]() Kelly, leuk te horen dat alles in orde was met je babietje. |
| 16/07/2008 @ 13:17 ann | Fijne vakantie trouwens, allemaal! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

voor je vriendin...
. Die die ik op het oog heb, kun je wel omdraaien, zodat ie eerst laag staat. Misschien is dat een oplossing he... 

). Ik denk dat als je erover denkt zo'n bed te kopen dat je misschien best de voor -en nadelen op een rijtje zet? Het zou zonde zijn dat je er na enkele weken achter komt dat het misschien toch niet zo handig is.
(en wij ook natuurlijk)
t is toch echt niet eerlijk dat mensen zoiets moeten meemaken hé

krijgen!!!