[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/07/2008 @ 00:12 ![]() | hey, ik denk wel dat wel eens oefenweeen kunnen zijn. groetjes, sarah ![]() ![]() |
| 07/07/2008 @ 23:45 Steppie ![]() | Ik heb als ik geplast heb en ik afveeg soms een bruin, soms geel achtig kleur op mijn papier zit. Wat zou dit kunnen zijn?? alvast bedankt ![]() |
| 08/07/2008 @ 08:20 nele | Volgens mij is jullie kindje inderdaad aan het indalen. maar maak je niet ongerust. Ik zit al thuis van mijn 4,5 maanden met voorweeen.moet nog twee weken gaan. Het kan ook zijn dat de pijn die jullie voelen voortkomt van de baarmoederhals die dunner aan het worden is.ik heb dit ook en bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik dit ook. de ene is er gevoeliger voor als de andere(geen verwijt hoor ).bij mijn vorige twee zwangerschappen heb ik bijna twee maanden met een cm ontsluiting rondgelopen.de eerste was 4 dagen te laat en de tweede 13 dagen te vroeg).nu zit ik dus al lang met voorweeen en weet je wat????hij wil er nog niet uitkomen.pff ![]() moest je je zorgen maken of het gewoon zeker willen weten,dan ga je naar het ziekenhuis en zeg je dat je je zorgen maakt. de pijn kan ook voort komen van bekkeninstabiliteit. onze bekken bereiden zich voor op de bevalling,soms is dit pijnlijk. persoonlijk zou ik jullie de raad geven om alles in orde te maken voor de bevalling,dan kun je wat geruster slapen. Weten jullie dat je een dafalgan zonder codeine mogen nemen tegen de pijn?zonder gevaar voor het kindje!!!!! ik doe dit voor ik ga slapen,omdat ik er ook beter van slaap. bevallingen zijn heel uitputtend,de eerste weken ook ,nu al uitgeput geraken is voor niemand niet goed.en wees gerust,je zal het wel voelen als je de echte weeen hebt,daar slaapt niemand door(zonder epidurale toch niet)haha groetjes en nog veeeeeeeeeeeeeel succes nele ps Seppe is 3,5 jaar Jelle is 2,5 jaar Zenith,daar moeten we nog op wachten tot ongeveer 21/07/08 |
| 08/07/2008 @ 08:22 nele | ps de gekleurde slijmen kunnen een deel van de slijmprop zijn. die komt er niet altijd in een keer uit en als die er volledig uit is dan kan het nog een week duren. groetjes nele en kids |
| 09/07/2008 @ 08:47 Céline1 | Eergisteren in bad geweest en toen oefenweeën beginnen krijgen. Precies een grote elastiek rond mijn buik en pijn in mijn rug. Gisteren vroeger gestopt met werken en toch eens naar zh geweest, kwestie van wat geruststelling te krijgen ... Heb blijkbaar een blaasontsteking waar ik niets van heb gevoeld en daardoor zouden de oefenweeën kunnen begonnen zijn... Had nog geen opening (een vingertopje), maar de kleine ligt al behoorlijk ingedaald. Medicatie gekregen en naar huis gestuurd met de opdracht het rustiger aan te doen... |
[Reageer]

oefenweeën??

).