< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
04/07/2008 @ 09:26
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames!

Hoe gaat het met jullie? Allemaal van het mooie weer aan het genieten?

Hier is het aftellen tot ik vakantie heb, al mag ik niet klagen, want ik ben deze week al 2x vroeger mogen doorgaan van m'n baas.

Heidi, dikke knuffel voor vandaag, de dag dat Gust* normaal geboren moest worden...

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:26
joke vleugels

hela,

hier is het goed! Alleen is vincent een echt protkopke . Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij met zijn kop op de grond liggen.

Heidi, we denken ook aan jou !!!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:03
Ikje

Online Status Bekijk profiel

Katrien: Alvast proficiat voor morgen hé. Voor jullie toch een beetje een speciale dag!

Hier voor de rest alles ok, alleen druk en heel veel werk.

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 21:03
Katrien

Anja, het gaat zelfs heel speciaal worden morgen
Blijkbaar heeft Mark (zonder dat ik het wist) morgen een dagje verlof kunnen regelen voor ons beiden, en om 08.30u "moeten we ergens zijn", waar, dat weet ik niet...

Goh, wie had dat ooit durven denken, mijn ventje die voor een echte verrassing zorgt, dat ben ik echt niet gewoon van hem, ben wel benieuwd hoor!

Zit er dan toch een romantische ziel verborgen bij mijne Mark

Oh ja, nog even melden dat er een paar nieuwe foto's op de site van de kindjes staan, van de laatste fotoreportage ook!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:14
lente

katrien ik ga je ook proficiat wensen maar ik schaam mij want ik weet ni waarom
zijn jullie een jaar getrouwd of zo?
sorry maar wil je toch de felicitaties ni onthouden.

geen nieuws hier voor de rest!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:22
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Lente: Katrien is inderdaad vandaag 1 jaar getrouwd. Maar ik denk niet dat je je moet schamen hoor. Ik vergeet mijn eigen huwelijksverjaardag wel(ja ja ja al 2x vergeten). Maar die van Katrien was een makkelijke: 07/07/07. Daarmee dat ik dat toevallig nog wist.

Katrien: hopelijk hebben jullie er een fijne dag van gemaakt.

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 07:49
joke vleugels

katrien: nog een late proficiat met je huwelijksverjaardag !

Hier is alles in orde!

groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:05
Katrien

Bedankt allemaal voor de felicitaties

Gisteren waren Mark en ik inderdaadc 1 jaar getrouwd De verrassing die Mark voor mij had was 2 uurtjes ontspannen in een privé sauna. Daarna de kindjes gaan ophalen, en nog een gezellig dagje gewinkeld in de Ikea. We hebben nieuwe zeteltjes gekocht voor in de veranda. Mijn lieve schat heeft ze gisterenavond nog ineengezet toen ik ging fitnessen met m'n vriendin. Heel leuk om thuis te komen in een mooi opgeruimde veranda mét nieuwe zeteltjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:54
lente

katrien: je hebt er precies echt van genoten gisteren, fijn seg!

groetjes aan iedereen, ik heb geen nieuws te melden.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 06:23
Karen

Online Status Stuur bericht
Proficiat Katrien, wat fijn dat hij er aan gedacht heeft..wij waren 11 juni 10 jaar getrouwd, en door werk en andere stress zijn we dat beiden vergetenerg he
We hebben het achteraf wel goed gemaakt hoor

Vandaag moeten we met Kato naar Leuven voor haar 3 maandelijks onderzoek, het wordt bijna een routine...

Voor iedereen een fijne dag

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 08:54
Katrien

Karen, succes met de controle! Alles zal wel goed zijn zeker? Laat je ons nog iets weten?

Gisteren weer een hilarisch moment gehad, wij babysitten op ons Hanne haar hond nu zij op vakantie zijn, dus mag Sammy de avond bij ons doorbrengen, we hebben z'n mand bij ons in de living staan.

Gisteren was Lore dus bij Sammy in de mand gekropen, met een leesboek, en was ze de hond aan het voorlezen. En Sammy lag mooi met z'n hoofd op haar schoot te luisteren

Heb er foto's van getrokken en naar ons Hanne gemaild. Zo weet zij ook dat haar hond elke dag voor het slapengaan een verhaaltje krijgt

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 13:51
dieke 9Maand Moderator

Hey meiden

Is er iemand van jullie die morgennamiddag naar Balen centrum trekt? Volgens mijn mama zal het weer redelijk blijven, en ik heb Stan beloofd dat ik daar met hem eens zou gaan piepen als het niet te hard regende.

Groetjes!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 16:55

Hey Heidi!

Ik stelde ons mama net hetzelfde voor vandaag! Normaal gezien, als het droog blijft, gaan we morgen namiddag wel even naar Balen, er zou ook kinderanimatie voorzien zijn...

Wie weet kom ik je wel tegen? Wij zullen pas na 14u gaan denk ik, want ik moet nog werken tot 12.30u, daarna naar huis rijden, eten, enz...

Wie weet, als het zonnetje schijnt (of als het droog blijft), tot morgen misschien?

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 07:43
joke vleugels

hela,

Wij gaan mss ook wel eens in Balen piepen.
Allez, als onze vincent nie meer zo'n platte kaka heeft. Hij heeft het vannacht gekregen. Kan da zijn van de appelsap die oma hem geeft?

Hier is voor de rest alles ok. sebiet wa poetsen se en dan kunnen we der weer effe tegen.

groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:27
lente

hoikes iedereen,
ik kan ni naar balen komen, ons nymphe slaapt de ganse namiddag.

joke: ik vlieg er ook direct op se, gisteren den boven gepoetst, nu beneden nog.
weet ni da diarree van appelsap kan komen.

voor de rest geen nieuws!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:29
Katrien

Ik denk dat je wel diarree kan krijgen als je te veel fruitsapjes drinkt, maar van eentje zou het normaal geen kwaad kunnen... Misschien dat het zwoele weer van gisteren er wat mee te maken heeft? Ik krijg het ook vaak aan m'n darmen bij warm weer

Gisteren is m'n papa 50 geworden! Z'n vrienden hadden voor een leuke verrassing in de tuin gezorgd, 50 flesjes Duvel, waar ze 's avonds gretig aan begonnen zijn

Ze hadden die 50 flesjes in de tuin op een rij gezet, was wel leuk om te zien, Lore had geholpen om de flesjes recht te zetten.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:45
joke vleugels

hela,

k denk da het eerder van tandjes is ofzo, want hij zit ook zo in zijn mondje te duwen heel den tijd.

Katrien: leuk zo een verjaardag !!

Ik kan toch niet naar balen komen, want davy werkt vandaag een hele dag (had beloofd een halve) en dan heb ik geen auto
Zal vandaag binnen blijven worden dus. Mee zo'n weer ga ik ook niet wandelen.

groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:44
lente

katrien: nog mijn felicitaties voor je papa!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 08:24
joke vleugels

helaba,

hoe is het hier met de Balense mama's, papa's en kindjes?

Hier gaat het redelijk. Vincent maakt om een onverklaarbare reden koorts. Hij is heel speels, lief, deugenieterig,... dus veel ziek zie ik er nie aan. Hij eet en drinkt goe, dus maken we ons nie te ongerust.

groetjes

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:18
Katrien

Ik ben m'n laatste uurtjes aan het werken, straks om 12.30u heb ik gedaan, vakantie tot 15 augustus!

Ben gisteren met mijn mama en de kindjes nog naar Scheps kermis geweest, er kwam daar een clown optreden. Daarna waren er nog wat spelletjes voor de kindjes, en ze kregen dan een zak met lekkers en speelgoed in.

Als het weer zo mooi blijft, fiets ik straks misschien even naar de speeltuin, om de vakantie goed in te zetten

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >