[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 11:17 marijke | Ik heb eens een vraagje. Ik had voor mijn zwangerschap redelijk veel last van migraine. Ik had steeds last in de stopweek. Ik ben dan overgestapt naar de minipil op aanraden van gyne zodat ik geen stopweek meer heb. Toen ik zwanger was, is mijn migraine gestopt, maar ondertussen ben ik 4 maanden geleden bevallen en sinds ik mijn pil terug neem, begin ik terug last te krijgen dus ik ben vrij zeker dat het door de pil komt. Herkent iemand dit probleem en zijn er nog andere opties? Ik ben al aan het denken om sowieso te stoppen met mijn pil en dan moeten we maar voorzichtig zijn want ik wil nog niet meteen terug zwanger worden, maar dat is toch ook niet ideaal. |
| 07/07/2008 @ 12:15 ikke | hallo, Ik kan je alleen vertellen dat sinds ik gestopt ben met de dianepil, mijn migraine voorgoed is verdwenen maar rosasea in gezicht erger is geworden. ikke |
| 08/07/2008 @ 08:31 marijke | Ik ga eerst nog eens stoppen met mijn pil zodat ik zeker ben en als het dan idd blijkt dat migraine terug weg is dan ben ik zeker en ga ik eens een afspraak maken bij mijn gyne wat eventueel andere opties zijn. Ik neem sowieso al Cerazette (minipil) en die moet je gewoon doornemen en in het begin hielp het, maar ik denk dat ondertussen mijn lichaam dit alweer gewoon is. We zullen zien en ik hou jullie op de hoogte. |
[Reageer]

pil en migraine