< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
04/07/2008 @ 12:59
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
lotte dat bv betreft ik doe het niet ik geef fles maar ze zeggen idd dat je afvalt. Hoewel mijn vriendin geeft het ook aan haar zoontje maar zij valt er niet vanaf, denk dat het per persoon verschillend is

pffff..hier zenuwen, krijg vandaag of wel straks uitslag bloed en urine onderzoek op eiwitten. Doordat ik zo moe ben en nog vocht vast houd hebben ze bloed onderzoek gedaan. kwam uit dat mijn nierfunctie iets verlaagd was. dus nu op eiwit testen.
haal natuurlijk weer vanalles in mijn hoofd, nouja over half uur hoop ik te horen hoe en wat en of het eiwit is zoniet wat er dan gebeurd en zowel dan ook
kan nog door zwangerschap komen laten we dat maar hopen
afijn ik ga nog f afleiding zoeken komende half uur

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:57

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hej lotte ik ben tijdens de zwangerschap 8 kilo aangekomen en was na de bevalling 10 kilo kwijt dus ik weet het niet zo goed. Wel weet ik dat nu ik borstvoeding geef niks ben aangekomen terwijl veel meer eet (ik heb echt constant honger) dus het zou heel goed kunnen.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:01
Lisette

Lotte het is denk ik heel verschillend met die borstvoeding. Mijn moeder heeft ook 3x borstvoeding gegeven en die viel er totaal niet van af. De ene persoon heeft het wel en de ander niet. Als het zo is dan is het mooi meegenomen voor je. En zo niet erg jammer dan moet je zelf aan de slag.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 17:12
tamara

Hallo allemaal,

Heb woensdag mijn uitslag gekregen en die was vrij goed op de biopsie was niks te zien en daarom wacht ze nu af tot oktober om terug een uitstrijkje te nemen en als het dan weer slecht is dan gaan ze die slechte cellen operatief verwijderen. ze zei dat ze denkt dat er op het moment in het labo iemand zit die heel streng beoordeeld en soms mss wel een beetje te streng, zodat ze mensen soms onnodig ongerust maken.
voor de rest voel ik me nog niet op en top, ben nog steeds beetje down en alles was kan tegen gaan loopt de laatste week dan ook mis zoals een lekke band van mijn buggy, niet door de autokeuring met onze wagen, Talitha die de laatste dagen heel moeilijk wil drinken,... en ga zo maar verder.

Gelukkig kan ons talitha zo zalig lachen naar ons dat dit me toch weer wat moed geeft.

Leigh had je prive bericht gestuurd maar zie nu dat je kleed op je profiel staat het is heeeel mooi!

Lotte kan je niet helpen met de borstvoeding want geef het niet, ikzelf heb ook veel problemen met afvallen ik was 18 kg bij en er moet nu nog 7 kg af en krijg er geen gram af pff ik zal echt streng moeten beginnen dieeten maar heb daar op het moment de kracht niet voor.

Marije hopelijk is je bekken instabiliteit niet te hard want ik heb het ook gehad en heb het eigenlijk nu nog steeds ik ga 2 keer in de week naar de kine en moet iedere dag oefeningen doen, maar ik blokkeer nog heel dikwijls in mijn onderrug en dat is daar een gevolg van.

Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 08:07

nou tamara fijn om te lezen dat het in elk geval niet ernstig is/lijkt.

wat is het rustig ineens. Iedereen op vakantie???

Wij gaan zaterdag voor een paar daagjes in een huisje in duitsland met mijn schoonouders. Heb er wel zin in.

Nu zijn we hard bezig in huis, de hele huiskamer is veranderd. Ik ben superblij met het resultaat. Affijn zal even nog de laatste wand afverven.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 12:21
Sam

Tamara dat is toch goed nieuws he. Nu duimen dat het in oktober ook nog goed is, maar dat zal wel he.

Leigh wat een prachtig kleed!

Wij gaan niet op vakantie, maar tis hier gewoon keidruk. Volgende week komt mijn peter een tuinhuis maken voor ons en nu is het de hele tijd een geloop voor beton en hout enzo. En dan nog 2 kindjes die aandacht vragen. Ben savonds blij als ik eindelijk in de zetel kan ploffen als ze allebei slapen.

Ons meid doet het redelijk goed. Alleen het wenen overdag nog. Soms heeft ze vreselijk grote honger precies. Ze krijgt 6x 120 met 4 schepjes maar we hebben al een paar keer 30 moeten bijmaken want ze bleef brullen. Soms laat ze ook nog wat in haar flesje dus het is zeker niet elke keer. Gelukkig doet ze het snachts wel supergoed (hout vast houden) Ze krijgt haar laatste flesje rond 21-22u en slaapt dan tot 4-5u. En dan tot ongeveer 9-10u. Heb dus niet te klagen.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 65 weken en 6 dagen zwanger (164.97% ver), nog 25 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 12:32
tamara

hallo allemaal,

Het is hier inderdaad heel rustig.
Ik heb eens goed nieuws gekregen gisterenavond heeft mijn ventje me ten huwelijk gevraagd ik was echt in de wolkenwe gaan trouwen op 11 juli 2009.
Ben echt heel blij nu.
Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:10
linnie1982

tamara,

wat geweldig.
gefeliciteerd!!!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:12
saartje79

tamara: super leuk nieuws!!! kan je al beginnen dromen en plannen...
ik heb nogmaals een vraagje: zouden jullie willen stemmen op onze verbouwing? http://www.mydecodream.be/MyDecoDream2008/Summary_nl.act?project=een%2Bfamiliekamer&
Wij gaan 19 juli op vakantie naar frankrijk, niet zo heel ver, met de caravan. Ben eens benieuwd. Ons Lindeke mee in de caravan. We zijn nu volop bezig de caravan op te frissen, nieuwe gordijntjes, afwassen, vullen ,... heb er wel zin in...

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 15:53
Lotte79

Tamara gefeliciteerd.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:16
Lisette

Tamara van harte gefeliciteerd meid. Wat een leuk nieuws. En dat na wat vervelende dagen. Dat pept je zeker weer wat op denk ik.

Saartje mijn stem heb je.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 18:01
Leigh

Tamara!! Super meid!! Proficiat!! Allez het plannen kan beginnen!! Succes ermee!!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 18:24
saartje79

begin hier al een beetje jaloers te worden. Iedereen trouwt van ons 'groepje'. Hihi, zou ook wel willen trouwen. Maar don't worry, ik krijg hem wel nog zover
Hebben jullie een speciale reden om die datum te kiezen? Mijn buren zijn getrouwd op de dag dat ze 8j samen waren. De man was de dag gaan vastleggen. De buurvrouw boos omdat het tijdens de week was. Pas op het einde van de avond was haar eurocent gevallen, maar toen was de sfeer natuurlijk al helemaal verpest

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:17

tamara: gefeliciteerd!!!

Saartje: bij mij is het ook nog niet zover hoor.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:23
cindy

Ik ben terug van de gyne...heb een prachtecho gehad van ons beebje.
Hij/zij is nu 7,6 cm en lag vrolijk te bewegen in mijn buik. Was grappig om te zien, trappelen met de voetjes,handjes voor het gezicht, zich omhoog wippen.
Alles was prima...ik ben weer een opgeluchte mama.

Tamara...proficiat!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:59
stefanie27

Tamara van harte gefeliciteerd!

Cindy wat goed te horen dat alles helemaal goed was en je een super echo had, geniet er van en wees gerust he!! komt goed

hier gaat alles goed behalve dat brent nogal last van ontlasting heeft. het poepen wil niet echt iig niet elke dag en nu al 2 dagen niet, zo las t van zijn buikje
hebben jullie tips?
morgen gaan we iig even bij de huisarts langs en navragen hoe en wat

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 22:13
linnie1982

Nou Dames, Het lange wachten heeft zich geloond!

Om 20 voor 7 waren we al aan de beurt.
Meteen begonnen met de echo.

Ons baby lag met haar hoofdje helemaal bovenin mijn buik. Rugje aan linkerkant en de benen helemaal beneden tegen mijn blaas. (wat ik al steeds voelde)
Echt goede foto's kon ze niet nemen, wat de baby was zoooo erg druk. Lag steeds met handje voor gezicht, en ook de navelstreng lag er steeds voor.
Telkens als ze de baby goed in beeld had, draaide het zich weg. Hahaha.
Wel zagen we dat het druk aan het slikken/happen was, en druk met het handje aan het spelen was!

Gewicht: ongeveer 721 gram.
Lengte: ongeveer 32 cm.
Hartslag: rond de 139 p/m

Ik heb 4 3/4d foto's gekregen en een stuk of 10 zwart/wit foto's.
Een dvd met geluid, en nog een rd-rom met alle foto's.

Ook heeft ze met veel moeite het geslacht kunnen zien. De baby wilde namelijk niet stil blijven liggen.
Maar wat ze zag was echt 100% zeker. Kon niet missen.

Worden jullie al nieuwschierig?????

Het is zeker weten een

Mijn lach gaat niet meer van mijn gezicht. Ow heerlijk!!!!

Morgen dus lekker verder met de geboortekaartjes.

Nou ik zal weer even bij mijn ventje zitten, en dan zo ook maar op bed.
Zou niet weten of ik in slaap kom, want op dit moment ben ik helemaal nog aan het weg dromen.....

Groetjes Linda en haar

[Laatst gewijzigd door linnie1982 - 08/07/2008 @ 22:14] - Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 22:14
Leigh

Stefanie, een speciaal water gebruiken heb ik ook steeds in huis als het weer eens zo ver is. Dat noemt Hépar water!! En is 1 flesje met dit water gebruiken in plaats van je gebruikelijk water welk water gebruik je want wij gebruiken nu Evian en dat is beter vroeger gebruikte we Spa en hadden we geregeld hetzelfde probleem.

Groetjes Leigh

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 22:23
Lotte79

Hey linnie: gefeliciteerd een - wat leuk !!

Wij hadden vandaag ook weer controle bij de gyn. Alles was in orde. Beebje wou wel het gezichtje niet tonen dus ze heeft niet kunnen controleren of er geen hazelipje was. Dat zal hopelijk de volgende keer wel kunnen.
Zoals eerder gezegd willen wij het geslacht niet weten, maar mijn man en ik denken allebei dat we het toch gezien hebben. Ik denk dat het een is... Tja, we kunnen er volkomen naast zitten natuurlijk want aangezien ik de gyne heb gezegd dat we het niet wilden weten heeft ze er niet specifiek naar gezocht en zeker niet duidelijk getoond. Blijven gissingen dus. Spannend.... nog 18 weekjes wachten ...

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 08:39
stefanie27

vraagje hebben jullie ook na de bevalling tijdje last gehad van je buik? dat je een soort van hongergevoel had of vol gevoel terwijl dit niet zo was? en dan aanhoudend? dit heb ik nu al een week. vanmiddag met brent naar de dokter ga ik het zelf ook meteen even navragen. maar vroeg me af of het nog met bevalling te maken had ja of nee.

heb nog wel gevoel na het plassen bijhet samenknijpen dat het gevoelig is, kennen jullie dit ook?

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >