Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 08:39 sylvie ![]() | Hallo Ja vandaag of morgen heb ik de uitslag pfffff ik hoop echt dat het deze keer wel goed nieuws is nog even een branden.Groetjes Sylvie ![]() |
07/07/2008 @ 14:08 ![]() | Sylvie, we hopen samen met jou ![]() |
| 07/07/2008 @ 14:49 sylvie ![]() | Ik heb al gedacht om zelf te bellen want ik verga van de zenuwen zenne. groetjes |
| 07/07/2008 @ 15:00 TOMmeimama | allez meiden ga wat verderdoen,onthaalkindje heeft honger!!!lieve groetekes |
| 08/07/2008 @ 11:54 sylvie ![]() | Hey iedereen Hier goed nieuws. De test is in orde ![]() Eindelijk genieten van mijn en afwachten tot ons geboren is.Amai wat ben ik gelukkig Groetjes ![]() |
| 10/07/2008 @ 09:37 TOMmeimama | hoikes kom nog ne keer piepen.ja ben onthaalmama,is zeeer fijn,en tof ben ik thuis voor de kids he en ook als ze verlof hebben,ziek zijn enz...en ik ben mn eigen baas he wat ook weer heel tof is.ja we gaan verhuizen zalig,naar iets groter jipie en met nen grote tuin .ben echt heel happy.voor de rest vies weertje he fffffffff.hoop dat dat snel veranderd hoor want amai!!!als dat zo heel t verlof ga zijn fffff.ocharme de kids dan.zeg heel fijn dat je punctie okidokie is he nu maar genieten he.en aftellen..allez ga wat verderdoen,groetekes. ![]() |
| 10/07/2008 @ 09:40 TOMmeimama | hoikes,zeg prepulsid dat werkt wel goed hoor.heb dat in den tijd dat ik in creche werkte aan enkele baby s moeten geven en dat hielp bij hen wel goed.hoop dat het bij jullie prinsseske ook gaat helpen,ik duim in ieder geval met je mee hoor.groetjes. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

leuke vriendinnen gezocht :)

branden.

allez meiden ga wat verderdoen,onthaalkindje heeft honger!!!lieve groetekes

en afwachten tot ons
geboren is.