< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
08/07/2008 @ 09:07
Lotte

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo iedereen,

mijn emotionele bui is gelukkig over
Lily slaapt nu flink op haar eigen kamer en ze heeft gisteren ook haar eerste flesvoeding gekregen!
Gelukkig zonder problemen alles mooi opgedronken maar mijn borsten voelen het wel serieus dat ik een voeding heb overgeslagen. Ze stonden deze morgen bijna op ontploffen.
En nu stillekes aan beginnen afbouwen.

@Erika: ik denk niet dat ik nog 's morgens en 's avonds nog bv ga geven. Heb schrik dat het allemaal wat te hectisch gaat worden, zo gaan werken, 2 kids klaarmaken en ondertussen nog eentje bv geven...

met uw kleine meisjes alles goed? Hoe reageert Myrthe op haar zusje?

@Cindy: leuk, zo een trampoline! Wij hebben onze tuin ook helemaal heraangelegd en ik ga ook een glijbaan of iets dergelijks halen voor Mila. Kan ze eindelijk thuis wat in de tuin spelen want dat ging tot vandaag neit.

@Lieke: serieus aan het aftellen! Wanneer stop je met werken of ben je al gestopt?

Oh ja, had nog iets niet verteld.
Mijn pa zijn vrouw, Lieve (mijn ouders zijn gescheiden) had vorige week ineens verschrikkelijke krampen. Vanalle onderzoeken moeten doen en ze hadden een gezwel op haar eierstokken gevonden en ze vreesden voor kanker.
Gisteren is ze dan geopereerd en gelukkig hebben ze geen enkele uitzaaiing gevonden. Ze hebben wel haar eierstokken en baarmoeder weggenomen en normaal gezien zou ze nu moeten genezen zijn.
Enkel herstellen van de operatie maar gelukkig geen chemo!
't was hier wel eventjes stress maar gelukkig is het goed nieuws!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:46
M.

hoi,

Laurine begint wat last te krijgen van de spuitjes van vorige week denk ik ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé
wat ik nog eens wou vragen, wanneer hebben jullie je kindjes 1e schoentjes gekocht? ik dacht dat dat meestal rond een jaar was?
maar Laurine doet echt nog geen moeite om te proberen stappen, haar rechttrekken doet ze nu wel vaak
zouden schoentjes haar dan stimuleren of laat ik het nog maar even op zen beloop?
zaterdag ook naar de solden geweest, lekker wat geld uitgegeven voor mij een broek, 2 t-shirtjes en wat ondergoed en dan voor Laurine een volledig nieuwe garderobe, ze is net aan t veranderen van maat dus t was de moment ervoor
dit weekend nog eens gaan zoeken naar schoenen voor mij en mijn man en t zal zowat dat zijn dan denk ik

cindy, fijn dat Jochen zo goed slaapt in zijn nieuwe kamer
hoe was t op de kermis?
leuk trouwens zo'n trampoline, is je man ook direct wat zoet mee hihi

lotte, goed dat het 1e flesje zo goed gelukt is
ga je nu direct helemaal overschakelen of geen je nog wat bv ook
hopelijk komt alles snel goed met je stiefmama, wat vreselijk zeg
goed dat ze er zo snel bij waren!

groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:04
L.

M
niet mee inzitten dat je meisje op P10 zit
onze ventjes zitten daar ook hoor, en die zijn voor de rest superdapper en flink
och ja, ze groeien wel he!
en bekijk het zo, zo kan je langer genieten van alle mooie kleertjes he

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 10:13
Lieke

Ik ben er nog eens geraakt...

Maandag was ik gaan werken, maar voelde me niet zo goed, veel harde buiken, rugpijn... dus voor alle zekerheid vroeger gestopt met werken en even aan de monitor in het ziekenhuis. Nu bleek de hartslag van ons ventje veel te hoog, tss 170 en 200. Ze dachten dat ik koorts had of een blaasontsteking... bleek niet het geval te zijn, dus mocht ik terug naar huis. 's Avonds belt de gyn me op dat ik naar het ziekenhuis moet komen, een nachtje daar blijven en een aantal keer aan de monitor. Gelukkig kon mijn schoonmoeder ons Ella komen halen, mijn ventje van zijn werk gebeld....
Gelukkig bleek er niets mis te zijn, tijdens de nacht en, de ochtend was zijn hartslag terug normaal..
Goh heb me echt ongerust gemaakt... maar gelukkig voel ik mezelf ook terug beter, dus nog 3 daagjes werken en dan blijven we thuis!

M, ik ben normaalgezien thuis tot 16 november...
Als je meisje groeit en bijkomt zou ik me toch geen zorgen maken over die curve hoor!

Lotte, hoe gaat het met de vrouw van je pa?

Cindy, flink dat Jochen in zijn grote bed slaapt! Hier bij Ella is dat ook geen probleem meer, ze blijft er mooi inliggen tot je ze er 's morgens uithaalt!

Erika, hoe gaat het met jouw meisjes?

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:32
M.

L, ja dat is wel waar, Laurine kan hier heel lang in kleertjes van dezelfde maat nuja moet me dan wel vaker inhouden om niets nieuws te kopen want op den duur heeft ze veel te veel om te dragen
tja dat is dan weer goed voor de portemonnee zeker?

lieke, oei lijkt me idd wel even schrikken zo
wel goed dat de gyn je een nachtje in t ziekenhuis heeft laten blijven, beter zeker zijn hé
nog even volhouden en dan lekker genieten van het thuis zijn

hier is t ook de laatste werkweek, nog morgen en vrijdag en dan een maand verlof zaaaaalig
heb nog nooit een job gehad met zo'n lange verlofperiode
ook tussen kerst en nieuwjaar 2 weken thuis
en mijn man heeft net dezelfde verlofdagen als mij dus echt wel superleuk
we gaan allebei mee met het bouwverlof
dinsdag vertrekken we dan naar Italie voor 2 weken, hopelijk valt het wat mee...

groetjes

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:09
cindy

Oei Lieke, en hebben ze een gedacht vanwaar die hoge hartslag bij je zoontje kon komen? In ieder geval gelukkig dat alles in orde is, ik kan geloven dat je ongerust was!

Ik heb na vrijdag ook 3 weken verlof normaal. Volgende week ga ik wel nog wat werken op mijn gemak om nog wat in te halen, maar dan is er zo geen druk. Dan na de verlof nog 1 maandje werken en dan bevallingsverlof.

M, hopelijk valt Italië beter mee dan je vorige reis. Hoe lang blijven jullie? Is het een citytrip of een strandvakantie?
Voelt Laurine haar wat beter na de spuitjes?
Jochen heeft zijn eerste schoentjes gekregen toen hij begon te stappen. Daarvoor had hij van die leren slofjes aan. Ze raden af om al echte schoentjes aan te doen voor dat de kindjes echt kunnen lopen. Leren lopen doen ze naar het schijnt het beste op blote voetjes of op kousjes.

Lotte, hoe gaat het nu met de vrouw van je papa? Is ze al aan het herstellen van haar operatie? Gelukkig heeft ze geen chemo nodig, dat is toch altijd schrikken!
Fijn dat Mila nu in de tuin kan spelen Jochen heeft alleen nog maar het terras achter. Er is gras ingezaaid, maar we moeten nog even wachten totdat dit uitkomt. Trouwens de dag nadat dit ingezaaid was, is er weer een wolkbreuk boven ons geweest en ik denk dat het meeste weggespoeld is. Ze zouden dit komen herstellen, maar ik heb tot nu toe nog niemand gezien.

Fijn dat je je ook wat beter voelt en Lily de fles goed accepteert. Anders zat je daar ook nog mee.

Hier de laatste dagen nogal moe. Ik geraak precies maar niet bijgeslapen. 's nachts slaap ik ook wel niet meer zo goed, maar ja, dat hoort er allemaal bij. Ons pruts ligt ook heel hoog onder mijn maag waardoor ik constant maagzuur heb en weinig kan eten. Zal goed zijn voor de lijn zeker

Ik ga mijn lief zoontje maar eens halen uit de creche. Oh ja, morgen gaan we trouwens foto's nemen van hem bij de fotograaf voor de geboortjekaartjes. Ik ben eens benieuwd of hij mee gaat werken

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 07:45
L.

Lieke
kan me voorstellen dat je ongerust was zeg!! moet je nu extra controles krijgen??
of is dat allemaal niet nodig!
aftellen nu en dan genieten van thuis zijn!!

M
ook voor jou aftellen en dan vakantie!! ik nog een weekje extra en vervoeg me dan bij de vakantiegangers (allé, ouderschapsverlof he)
vijf weken thui!s

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:46
cindy

Het is maar stilletjes hier de laatste tijd.

Lieke, en, nog alles in orde of al bevallen misschien

De foto's voor het geboortekaartje zijn heel goed gelukt gisteren. Binnen enkele weken kunnen we naar het voorontwerpje gaan kijken. Ik ben eens benieuwd.

Hoe gaat het met de rest? Alles ok?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:12
Lieke

Cindy, ik loop nog rond hoor! Vandaag mijn laatste werkdag, ik hoop tegen eind volgende week te bevallen, zo'n weekje op voorhand zou ik wel zien zitten. En naar't schijnt is't volgende week vrijdag volle maan... Ella is ook bij volle maan geboren... dus wie weet...
Het zal wel mooi zijn, jouw geboortekaartjes... heb je die van Jochen ook zelf laten maken? Of gewoon bij een drukker besteld?

[Laatst gewijzigd door Lieke - 11/07/2008 @ 10:14] - Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 15:30
Lotte

hoi hoi,

hier alles ok, rustig...
De badkamer begint gelukkig al wat meer vorm te krijgen en we kunnen sinds gisteren ook al eens een bad nemen.
Heb dat deze morgen dan ook direct gedaan en het heeft ook echt deugd gedaan!

Met de vrouw van mijn pa gaat het wel, ze ligt nog tot zondag in het ziekenhuis en ik ga er morgen eens naartoe in het ziekenhuis.
Aangezien ze in gent ligt en wij in antwerpen wonen, zijn we er nog niet eerder geraakt.
Maar volgens mijn pa ging het al veel beter met haar.

@Lieke: ik duim voor je mee dat het volgende week prijs is! En hopelijk ga je niet overtijd!

voor de rest alles ok hier, Lily is een echt schatje!
Ze drinkt nu 2 flesjes per dag en nog 3 borstvoedingen dus en stilletjes aan aan het afbouwen...
Nog eventjes 's morgens en 's avonds bv en tegen dat ik ga werken, helemaal overstappen op flesvoeding.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 19:51
L.

ciny
k ben al curieus naar je kaartjes!

lieke
begint spannend te worden he
goed afscheid genomen van je collegas??

lotte
wanneer moet je weer werken?? gaat snel he

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 10:45
M.

hoi allemaal,

eidenlijk eens een zonnetje te zien vandaag!
t is me wat geweest dat weer de laatste dagen
nuja, ga niet klagen want binnen een paar dagen vertrekken we naar de zon
oja, heb nog een navraag gedaan en er is airco op de kamer, oef
zo zal het tenminste doenbaar zijn om te slapen voor ons (en wij ook natuurlijk)
Laurine is ferm ziek geweest van haar prikjes, niet te doen
dinsdag en woensdag was ze zo al wat hangerig en lastiger dan anders maar donderdag ferm koorts beginnen doen, gans de tijd rond de 39 graden en s nachts zelfs iets meer dan 40
we kregen de koorts ook niet makkelijk naar beneden en heb toen naar de dokter gebeld
we hebben junifen gekregen en daarmee lukte het wel
vandaag is ze er precies weer wat door, geen koorts meer en terug speels en vrolijk

cindy, t is voor 2 weken dat we in Italie zitten
nuja, we gaan alleen met zen 3tjes dus als het tegenvalt kunnen we nog naar huis komen maar t zal wel lukken, zeker aangezien er airco is, als je allemaal goed slaapt dan zit je al beter in je vel en dat was een beetje het probleem in barcelona denk ik, te weinig geslapen en een kindje is daar lastig van hé, ik liep er zelfs lastig van rond
fijn dat de fotoshoor goed gegaan is
zet je er dan eens een paar foto's van op je profiel?
jammer dat je zoveel last hebt van het maagzuur, kan je weinig aan doen zeker?

L, allee nog even werken en t zit er ook op
dus jij neemt al je ouderschapsverlof na elkaar op nu
gaan jullie er nog even tussenuit ook deze zomer?

lieke, t is aftellen voor jullie nu hé en wie weet idd volgende week met die volle maan...

lotte, goed dat de badkamer eindelijk wat opschiet nu, t is maar een behelpen anders zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:26
M.

na een heel slechte nacht toch naar de dokter moeten gaan met Laurine en ze heeft een oorontsteking
vannacht kwam ze gans de tijd wakker al wenend van de pijn blijkbaar dus
heb ab gekregen en normaal zou het op een dag of 2 moeten beter zijn
ik hoop het want anders amaai 12u zo in de auto zitten

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 11:38
cindy

Hey,

M, ocharme, daarom dat ze zoveel koorts maakte. Normaal gaat het wel heel snel beter eens de AB aanslaat.
Al goed dat jullie nu airco hebben in Italië. 2 weken zonder zou wel erg zijn, ja

Lieke, en, nog alles in orde? Ik duim mee dat het vrijdag mag gebeuren Heeft Ella nu al kunnen genieten van de nieuwe tuin met dat slechte weer vorige week? Gisteren was het wel mooi.

Lotte, fijn dat de badkamer vorm krijgt. Wij gaan binnen enkele weekjes ook nog een bad plaatsen. Ik verheug mij er ook al op om nog eens een zalig bad te kunnen nemen.

Erika, ça va met je 2 meiden?

L, oh, fijn, 5 weken verlof. Kan je eindelijk eens genieten van je 3 (b)engeltjes Je zal wel weten wat te doen! Heeft je vriend ook vrij dan?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik krijg meer en meer last van mijn bekken, maar ja, dat hoort erbij. Of misschien niet, maar het zal er niet meer beter op worden voordat ik beval. Gisteren nog eens naar mijn paard gaan kijken wat ik vorig jaar heb verkocht. Hij ziet er goed uit en herkende mij nog. Ik mis hem nu wel weer, maar voor hem is het beter.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 13:13
Lotte

hallo iedereen,

M.: gelukkig is het nu uitgekomen van wat de koorts kwam! En met antibiotica zal het allemaal wel snel over zijn!
Mila heeft ook zo eens een oorontsteking gehad en op een gegeven moment kwam de etter uit haar oren gelopen! heel verschietachtig om te zien! Gelukkig was mijn ma er toen net en die wist dat het van haar ontsteking kwam. Zou anders nogal panikeren!

@Cindy: hebben jullie dan een foto van jullie 3 voor op het geboortekaartje?

@erika: alles goed met de dochters? is Amber nog zo flink?
En met Myrthe en haar kuren ook alles goed ?

@L.: ik moet 1 augustus terug beginnen... en het komt angstaanjagend snel dichterbij...
Ach ja, ik moet er een keer afstand van nemen hé. en ben al blij dat ik op een nieuwe job kan beginnen!

Lieke, ben je er nog?????

Hier alles ok. Lily is super flink! wat een engeltje is dat toch! ik hoor die neit van een ganse dag! Altijd op haar gemak, lachen,... we zijn er gisteren avond nog met op restaurant geweest en we hebben wij een heel rustig etentje gehad!
Met mila ook alles ok, nog altijd serieuze kuren soms maar ja... Als dan weer eens super lief is, vergeet je dat wel direct!

[Laatst gewijzigd door Lotte - 14/07/2008 @ 13:15] - Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:49
L.

hoi allemaal

M gelukkig weet je nu watr er scheelt... hopelijk is ze snel genezen he

hier nog drie daagjes werken.. K heb een dagje extra gevraagd, k hoop dat t goedgekeurd wordt, ben ik vrijdag al lekker thuis!!! ventje gaat eten met een collega en dan ga ik lekker mee...LOL
en ik neem maar één maand ouderschapsverlof nu he, en dat vanaf nu elke jaar tot ze net zes zijn!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 09:04
M.

hoi dames,

kom snel al even afscheid nemen want denk niet dat ik nog veel tijd zal hebben vandaag
moet nog verder inpakken, boodschappen doen en dan met een zieke erbij
dus t zal tot binnen 2 weken zijn hé!
geniet maar allemaal van t verlof en Lieke doe dat goed meid

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 12:19
Lieke

M, een hele fijne vakantie! Geniet ervan! Ik zal hier mijn best doen !!

Cindy, Ella heeft gisteren al goed buitengespeeld! ze vind het zo fijn om op het gras te spelen, echt chance dat we dat hebben kunnen bijkopen!
Spijtig dat je zoveel last hebt van je bekken! Het einde nadert hè...

Lotte, dat is altijd pijnlijk hè, terug moeten gaan werken, ik weet nu al dat ik in november ook een serieus dipje ga hebben, maar daar denken we nu nog niet aan!

L, geniet maar van je maandje thuis met je 3 rakkers!! Nog maar enkele dagen te werken...

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 09:26
Lotte

't is hier stillekes de laatste dagen...

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:54
Erika

hoi allemaal

hoe ist hier? ons Amber is een flink boeleke zenne, ze heeft nog wel last van haar verborgen reflux. Die nutrilon AR is wel goed maar zo'n dikke pap pff gesukkel met spenen en flesjes,dan heeft ze weer harde stoelgang en dan ligt ze uren te wringen ... ni alles!
verder ist een brave zenne, ze weent nooit bena!
Myrthe is heel lief en flink maar achter mijn rug durft ze wel serieuze deugnieterij uithalen! we belonen haar telkens als ze heel flink is en dat heeft effect!
heb speciaal wat speciaal nog wat speelgoed opzij gelaten voor na de bevalling zoals duplo en nu als Amber dan eens slaapt spelen we daarmee of een thee-serviesje, vindt ze schitterend.
De osteopaat vond geen verschoven werveltje dus dat is niet echt een grote verbetering geweest.

Ik begin er wel wat door te zitten, 3weken mega slaaptekort en dan de weken van voor de bevalling bijgerekend, ik voel mij echt een wrak! en kan hier geen rommel of vuil zien he, zo frustrerend! kheb dus geen rust, als Myrthe slaapt kuis ik ipv toen zij geboren was, mij zelf ook in bed leggen.

@Lotte: hoe hebben ze die reflux bij Lily ontdekt?

@Cindy: reageert Jochen op je buikje? Praat hij al veel? Myrthe héél af en toe 2 woordzinnetjes, maar meestal is ze te koppig!

@Lieke: nog een week! ben benieuwd of je zoontje vroeger gaat zijn of zoals Ella, inleiding en toch ni willen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >