[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 10:26 Nes | Enkele weken na men bevalling (half jaar geleden)kreeg ik last van speen (inwendig). Ik heb toen medicatie gekregen, suppo's met cortisonen in. Dit hielp zolang ik ze nam en daarna werd het weer erger. Nu ben ik een maand geleden bij de huisarts nog is langs geweest en toen heeft ze eens 'gevoeld' en ja, omdat het inwendig is, is het moeilijk om zo via medicatie weg te krijgen. Zij stelde voor dat ik spuiten liet zetten. JA HALLO, om het cru te zeggen 'Spuiten in m'n kont'. Wie heeft dit ook al laten doen, want ik ben doodsbang, denk wel dat ik een kleinzerige ben op dat gebied. Gewoon niet weten wat er komt. Bij een beavlling was dat ook wel, maar daar moet je door. Eens het in gang is, kan je nimmer terug , maar die spuiten, pffff dat zie ik echt niet zitten zene!Iemand ervaringen?? Positieve of negatieve? ![]() |
| 08/07/2008 @ 13:59 Nes | Hey Kaatje, Hoe vaak heb je dan moeten laten spuite, is dit eemaal? Bij wie heb je dat laten doen in Bonheiden? Mijn huisarts had me iemand in Somedie aangeraden in Heist op den Berg. |
| 08/07/2008 @ 15:55 Kaatje ![]() | Dr Van Olmen, Imelda te Bonheiden, maar specifiek voor proctologie (moet je erbij zeggen). Consultatie op maandag en vrijdag denk ik. |
| 08/07/2008 @ 17:42 Nes | Bedankt kaatje, je hebt me toch al wat gerust gesteld. ![]() Ga jij ook in Bonheiden bevallen? Wie is jouw gyn? |
[Reageer]

spuiten tegen speen, wie??
, maar die spuiten, pffff dat zie ik echt niet zitten zene!