< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie is er ook bezig voor de 1e??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie is er ook bezig voor de 1e??
23/06/2008 @ 09:51
saarsie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anouk: Heeel mooie foto van Indie. Amaai 6 maand al; wat gaat dat toch snel vooruit (bij iemand anders toch).

Ik heb voor de rest ook niet zoveel nieuws. Alles gaat zijn gewone gangetje; beetje bij beetje begint het te korten.
Echt last heb ik niet; zowat de kleine ongemakjes he.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:40

Hey dames,

Anouk een mooie foto van Indi, het wordt al een hele kerel, een tandje en nog maar 6 maanden (alle nog maar het is eerder al 6 maanden).
Imke is ondertussen ook 3 maanden, ongeloofelijk hoe snel dat allemaal gaat. Ze groeit als kool voor het moment. Morgen moet ik weer naar Kind en Gezin, dan krijgt ze haar 2de prikje (ocharme) en dan wordt ze weer gemeten en gewogen... ik ben eens benieuwd.

Hoe is het met de zwangeren onder ons??? Daar zullen er bij zijn die aan 't aftellen zijn zeker. Of valt het allemaal nog mee?

En de rest? Iedereen oke??

Groetjes
Zwaps en Imke

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 18:28
Simba

Online Status Bekijk profiel
Hey iedereen, alles goed hier. Goed geklust en toch niet overdreven. Maar we zien wel, sta er allemaal niet te veel meer bij stil.

Anouk en Zwaps, jullie hebben echt allebei een mooi kindje!!

Voor de rest niet veel te melden hier, aan het aftellen voor mijn groot verlof, nog 2 weken werken en dan 3 weken in verlof, woehoe!!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 19:12
Simba

hallo, leeft hier nog iemand? amaai, wat is dat hier stil...

hier alles gewoon, het begint al te rommelen, dus mijn zullen er wel aankomen.

groetjes
simba

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 19:43

Hallo... hallo... volgens mij heeft iedereen vakantie of geen nieuws want het is hier superstil.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:39
Simba

Ja, het is hier inderdaad heel stil Zwaps, is jammer als er zo geen reactie komt. Zo kan je eens niet tetteren.

Hier nog alles stil. Enkel wat heel weinig bruinverlies af en toe bij afvegen (sorry, maar zo is het), hetzelfde als gisteren. Kben eens benieuwd wanneer ze gaan doorbreken, morgen misschien?

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 21:40

Ja Simba het is inderdaad jammer dat er zo niet getetterd kan worden maar er is altijd zo'n heel rustige periode op het forum...
Hopelijk zet het door of blijft het weg maar zo'n beetje is ook maar niks he.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 10:30
saarsie

Het is hier inderdaad heel stil. Dus ik zal ook nog eens reageren.
Alhoewel ik niet veel nieuws te vertellen heb.
Het weer liet zich wel wat voelen; het vocht in de voeten; tegen 's avonds niet zoveel fut meer. Maar daar heb ik nu al minder last van; want het weer is al een pak minder natuurlijk.

Mijn vakantie dit jaar zal naar het 'ziekenhuis-hotel' gaan :-)
Maar dat heb ik er gerust voor over hoor. (het kost bijna evenveel; hahaha)

Simba: met zo een beetje weet je inderdaad niet goed waaraan of waaraf.
Jij bent ver aan je groot verlof zeker?

Zwaps: ben je het al een beetje gewoon met die kleine spruit erbij.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:08
Sanne

he hallookes, ik zal ook weer eens mee komen tetteren. Het zijn hele hectische tijden geweest bij ons. Bah, amar er komt meer rust komende week geloof ik. Niets ernstigs hoor!!Met de beeb alles goed!
Ik zal volgende week meer vertellen, nu gaan we even een weekend -ons laatste weekendje- saampjes weg. hihi, amar een half uurtje rijden, maar toch, even ertussenuit.

Alvast een fijn weekend!!

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 18:06

Hey Saarsie het went snel hoor zo'n extra lid in de familie. Wat niet went zijn die slapeloze nachten. Ons mie heeft nog steeds 1 nachtvoeding en momenteel is ze een beetje ziekjes waardoor ze niet goed slaapt dus mama ook niet... Ik loop momenteel dus rond als een zombie...

Sanne geniet nog van jullie laatste weekendje met z'n tweetjes...

Groetjes
Zwaps

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 18:19
Simba

De zijn hier doorgebroken!! Toch weer een cyclus van 29 dagen, dus geen tussenbloeding meer gehad, vorige cyclus ook niet. Toch iets dat goed is.

Ja Saarsie nog 1 weekje werken en dan 3 weken verlof. In ons verlof ben ik vruchtbaar en dan gaan we er volle bak voor! Als het dan nog niet gelukt is, ga ik in augustus op onderzoek. Dan wil ik dat alles gecontroleerd wordt.

Sanne, geniet van jullie weekend.

Oej Zwaps, kan dat wel geloven dat het zwaar is in het begin. Maar ik wou dat ik er ook eentje had, dus probeer ervan te genieten. (is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan). Hopelijk slaapt ze vlug door, dan kan je ook wat slaap inhalen. En neemt papa in het weekend niet eens over, zodat je eens een nachtje kan doorslapen?

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 09:10

Hey Simba... Ik weet wel dat ik ervan moet genieten en dat doe ik ook volop hoor, alleen die nachten zijn lastig en jammer genoeg kan de papa niet overnemen want hij kan geen borstvoeding geven...

Hoe lang ben je nu ondertussen bezig? Wij waren een jaartje bezig toen we met de onderzoeken begonnen.

Groetjes
Zwaps

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 15:44
Simba

Hey Zwaps, inderdaad met borstvoeding gaat dat niet echt hè, had ik niet aan gedacht.

Ik begin gestopt met mijn pil begin oktober 2007. Je kan alles lezen op mijn profiel. Dus nu nog 1 keer proberen en daarna met mijn ventje op onderzoek, mijn geduld is op!!

groetjes
Mariëlle

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 10:56

Hey Simba, ik kan er helemaal in komen dat uw geduld op is...
Ik had dat ook toen we ongeveer zover waren als jullie... Je bent dus niet alleen in deze situatie...

Succes ermee nog!!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 11:03
Simba

Mercikes Zwaps.

Hier zijn mijn maandstonden al bijna gedaan, heb ze maar 2 dagen gehad en niet superveel (buiten anders heb ik er wel veel last van en veel bloedverlies toch zeker 1 dag). Pff, kdenk dat er binnen 14 dagen wel weer een bloeding zal komen, want nu is het toch extreem weinig.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:55
xena

Dag dames,

Simba, kan het goed geloven dat je geduld op is... Hopelijk kom je toch volgende maand met goed nieuws af hé.

Zwaps, jaja borstvoeding geven, is niet altijd een pretje hé, zo snachts. Momenteel geef ik nog om de drie uur borstvoeding, snachts en overdag. Sommige nachten durft ze toch al eens een vier uur tot vijf uur wachten, maar die nachten zijn zeldzaam zenne. Maar het is wel een speciaal gevoel vind ik borstvoeding geven.

Saarsie en Sanne, bij jullie begint het nu wel af te korten hé! Geniet nog van jullie dikke buik, want ik heb al spijt dat ik hem kwijt ben

Groetjes Xena

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 08:15
saarsie

Sanne: hoe gaat het met jou voor de rest? Goed lees ik. Heeft het weekendje deugd gedaan?
Nu is uw ventje ook voor 'altijd' thuis zeker? Ook leuk; kunnen jullie samen aftellen en nog samen wat dingetjes regelen of kiezen.
Want het begint te korten he

Xena: is het echt? Mis je je buik al wat?
Ik had het er dit weekend met mijn vriend nog over. Ik zei hem: "langs de ene kant zal ik blij zijn dat ik van die buik vanaf ben; en langs de andere kant zal ik hem ook missen".
Ik zal blij zijn dat er wat kilo's af kunnen hoor; want ze beginnen wel wat door te wegen; en dat ik eens terug 'gewone' kleren kan dragen; en 'normale' schoenen ...
En langs de andere; dat gevoel in je buik; die beweging; ik wrijf ook regelmatig over mijn buik ....
En denk dat dat nooit meer hetzelfde gaat zijn. Ook bij een eventuele volgende zwangerschap.

Simba: ik snap wat je bedoelt; maar denk dat het zeker niet abnormaal is hoor. Das een goeie acht maand nu dat jullie aan het proberen zijn dan? Bij ons was het rond de achtste maand prijs

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 20:56
Simba

Saarsie, 1 augustus is het 10 maanden dat ik gestopt ben met mijn pil, dus dat begint te tellen hè! Heb wel 10 jaar de pil genomen.

Xena, alles goed met je meisje? Allé, je mist je buik. Kdenk inderdaad dat iets speciaals is, dat er zo een klein wezentje in je buik groeit.

Ik heb weer steken in mijn eierstokken, maar nog veel te vroeg voor eisprong. Heb gebeld naar mijn gynea, maar die is 3 weken op verlof. Heb dan naar een andere gebeld, die een collega op het werk heeft en mag morgenavond om 18u30 al gaan. Kben eens benieuwd. Laat jullie nog iets weten.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:56
daf

Online Status
wij zijn ook bezig voor de eerste:) spannend!!!!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 09:38
Sanne

Heerlijk was ons weekendje!!!!!
Natuurlijk veel te snel voorbij
Ja, het begint wel te korten hier, vind dat best eng....hij/zij amg van mij nog wel even blijven zitten! Ik denk trouwens dat ik het gevoel van dat bewegen in mijn buik erg ga missen, dat koester ik nu nog in ieder geval.

Verder heb ik soms best pijnljke scheuten van het indalen van onze kleine. En als nadeel erbij dat ik 's nachts echt weer eruit moet om naar de wc te gaan....wil zo graag doorslapen, maar dat zit er niet meer in ben ik bang....
Ook heb ik vorige week van de bekkentherapeut nu een trucje geleerd hoe ik pijnloos om kan draaien in bed, wel een gedoe, maar het werkt!

Haha, lastig vond ik gisteren dat ik mijn teennagels wilde lakken, verhip, ik kon er nauwelijks bij, veel puffen en zweten later is het me toch gelukt

Hoe gaat het verder met jou Saarsie?

En de anderen natuurlijk ook!

Welkom daf! Hoe lang zijn jullie bezig? Hopelijk hoeven jullie niet zo lang te wachten als enkele van ons. En anders....we slepen je er wel doorheen!!!

Liefs Sanne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >