< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » wij gaan voor een 2e spruit, wie nog meer

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
wij gaan voor een 2e spruit, wie nog meer
07/07/2008 @ 11:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier nog geen maar voel me nu toch een beetje . Tligt alweer op mijn maag. pff had dit bij mijn vorige zwangerschap niet hoor. maar ja.

vanavond testje halen en misschien al testen. Kga dan waarschijnlijk niet kunnen wachten.

en voor de anderen

en voor degene bij wie de wel gekomen zijn: en ik duimvoor de volgende keer

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 12:00

Hallo,
Ik ben Annelies, mama van dochtertje Elien (27 maanden deze week) en ben net gestopt met de pil (23/6) en zit in mijn eerste ronde.
Eerste dochtertje is 'verwekt' in de zevende ronde.
Ik verwacht dat het voor een volgende spruit ook niet binnen de eerste maanden prijs zal zijn, maar ergens hoop ik er wel op.
Er zal sowieso al minstens 3 jaar leeftijdsverschil zijn.
De eerste keer waren we er heel fel mee bezig en net in de maand dat we gingen verhuizen, en er dus niet teveel mee in ons hoofd zaten, was het prijs!
Dacht dat ik er minder ging mee bezig zijn nu, maar is niet het geval...
Wij klussen hier echt om de 2 dagen, zeker omdat ik nu nog niet weet hoe mijn cyclus er uit zal zien (maar meestal wel een lange, pffff) en heb ook ovulatietesten besteld, maar ja, dan ben je er echt wel mee bezig hé... ben benieuwd!

Aan iedereen: veel moed en positieve testen!

Annelies
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:34

Welkom Annelies.

ik voor je.

Als het van mij zo ver is dan is het de tweede keer in de derde ronde. Vanavond een testje doen en dan zie ik wel.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:35

Hoi Sofie,

Bedankt!

Ik hoop voor jou dat het lukt!

Het is alleszins spannend afwachten voor jou...

Ik zit nu nog maar aan dag 9 van mijn cyclus, maar toch om de 2 dagen klussen, kwestie om zeker te zijn van alle kansen te benutten

De ovulatietesten zijn toegekomen vandaag...dus ga dat eens proberen...
Iemand ervaring hiermee? Zie je dan enkel wanneer je eisprong is of ook wanneer de vruchtbare dagen voor de eisprong in aantocht zijn?

Herinner mij van bij het proberen zwanger worden van mijn dochtertje dat ik dat toch maar niets vond hoor, al die spanning...ben niet van het geduldige type

Hoop dat die ovu-testen wat duidelijkheid brengen!
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:51
manuke

en sofie? heb je de test al gedaan?
in ieder geval succes!

xxx

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 22:01
mel

hallo
mijn naam is melanie en wij zijn al 7 maand bezig voor een 2de spruit.
Ik heb een dochtertje van 10 maand en de wens is 3 kindjes met ongeveer een jaar tussen elke puk. Het zal iets langer duren denk ik. De vermoeidheid slaagt toe van het intensief proberen, maar ik zal nog een paar dagjes moeten volhouden. Mijn man zegt soms al; een kindje maken moet ook nog wel leuk blijven hé.
Veel succes aan iedereen
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:47

Manuke

ik ehb nog geen test gedaan. ben er gisteren niet meer om geweest. Twas al te laat en moest nog ons meisje in haar badje stoppen. ben er zonet om geweest en zal ze vanmiddag doen als mijn ventje thuis is.

heb net een ritje in een ferme regenbui opzitten met Faye. we waren alletwee kletsnat en het is maar 5 minuten rijden naar de apotheek.

Goh ja vlug andere kleertjes aangedaan en ze mag zo dadelijk nog een tukje doen.

Ik laat vanmiddag of vanavond iets weten.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:20
jjenniferr

Online Status Bekijk profiel
Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje.. We hebben allebei een kindje uit een vorige relatie en willen nu een kindje samen.. 2 testen gedaan. 1 test (kruidvat merk)met een heel erg licht streepje, bijna niet zichtbaar. Gister een test van clear blue gehaald maar daar was geen streepje zichtbaar.. Dus maar even wachten anderhalve week en dan kijken of ik ongesteld wordt.

Heb wel last van mijn buik, steken en misselijkheid.. Hoop dat het zo is en dat het niet alleen maar tussen mijn oren zit.. Hoe gaat het bij jullie verder?

Groetjes Denise

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 12:13
manuke

amai, je test wel heel vroeg he, je lichaam geeft pas hcg af als het ukkje zich heeft ingenesteld, dus dat is toch zeker nog een week te vroeg getest!

sofie, ik duim voor je!
ik ga nu met mijn kleine meid naar plopsaland in hasselt, kwestie van het slechte weer een beetje goed te maken!

xxx

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:39

Ik ben!!!!

heb net een test gedaan en het was overduidelijk. kben zo blij. kzalweer veel op het forum zitten.

ik duim voor alle anderen.

Kben superblij!!!

tot later

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 18:09
Evy

hele hele dikke proficiat Sofie!!!

hier volle bak aan het klussen nog 12 dagen wachten en dan weet ik ook iets

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 19:58

ik voor je.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:46
manuke

amai sofie, een heel dikke proficiat!!!
en nu maar genieten hé!

xxx

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:13
manuke

weet er iemand van jullie of de tests van het kruidvat een voorbedrukt streepje hebben? ik heb net een test gedaan (ook alheb ik pas mijn regels gehad!) omdat ik toch symptomen heb van zwanger te zijn, en er kwam een ligt streepje op, welliswaar zo licht dat je het moeilijk ziet, maar je ziet het wel!
dus, voorbedrukt of niet? heb er eentje gebruikt van die met het witte doosje, 2 stuks voor 4.99€!
HELP HELP HELP!!!

xxx

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:16
ecuutje25

Online Status
Hey iedereen,
Ik ga ook voor een 2de kindje. Mijn zoon is er ondertussen al bijna 4. Ben vorige maand gestopt met mijn pil, maar de zijn er ondertussen sinds gisteren. Op naar ronde 2 dus.
Proficiat alvast aan Sofie.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 00:54
Evy

sofie bedankt!!!

Manuke, geen flauw idee of die een voorbedrukt streepje hebben, maar normaal zeggen ze toch een streep is een streep, maar ja als je net je regels hebt gehad... ik zou toch nog even afwachten als ik jou was hoor... succes!!

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 01:17
Evy

dames,
zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is onze tweede spruit op komst...

evy

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 14:37

proficiat evy!!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]