< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 5 weken overtijd en Orgametril nemen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
5 weken overtijd en Orgametril nemen
08/07/2008 @ 12:01
talle

Zoals jullie wel al hebben kunnen lezen, ben ik nu 5 weken overtijd. Na 2 ZW-testen en een bloedonderzoek bleek ik niet zwanger te zijn. (Dat was 2 weken geleden)

Zojuist ben ik bij de HA geweest en ze heeft mij nu Orgametril voorgeschreven om mijn op te wekken. Ze zei er wel meteen bij dat -als ik toch zwanger zou zijn' deze pillen geen kwaad kunnen. Orgametril zou zelfs aangeraden worden bij vrouwen die na meerdere miskramen toch zwanger zijn. Is dat zo, want ik lees net in de bijsluiter dat het niet mag genomen worden tijdens de zwangerschap.

De HA sluit een mogelijke zwangerschap nochthans niet uit aangzien ik een normale cyclus vertoon en mijn eierstokken normaal werken. Ze zei dat een nieuw bloedonderzoek te vroeg was en omdat de orgametril toch geen kwaad kan, ik gewoon met de pillen kon beginnen.

Wat een verhaal...maar is er nog iemand in deze situatie?
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 12:13
Poekie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hebben ze ondertussen je opgewekt?

Ik heb hetzelfde probleem (geen regels en ook niet zw)! Mijn dokter zegt dat dit soms maanden kan duren en zij zegt dat er maar moet ingegrepen worden met medicatie als je je echt al een aantal maanden niet krijgt. Na 5 weken ze al opweken vind ik persoonlijk erg vroeg en volgens mijn dokter ook.

Trouwens als je ze opwekt breekt je baarmoeder wand af en als daar dan toch een eitje genesteld zit dan is dat ook weg hoor. Ik zou toch opletten met die medicatie hoor. Natuurlijk is dat maar mijn mening, je doet natuurlijk wat je wil hé

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]