< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » Dames van Limburg???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
Dames van Limburg???
08/07/2008 @ 11:47
yukie

Online Status Bekijk profiel
dag,

nou niet alleen pampers maar ook voeding en zo ik haal nutriolon voor 10 euro per doos bij jumbo en nu pas gezien bij apotheek bij mijn oude woonplaat 9,75 per doos. pampers ook regelmatig in de aanbieding pas gehaald weer bij etos huggies drie voor 20euro is echt veel goedkoper vergeleken met Belgie.

je hebt een site en je krijgt dan iedere keer aanbiedingen van pampers in je mailbox is wel erg handig. site is; http://www.watkostenluiers.nl

groeten,

[Laatst gewijzigd door yukie - 08/07/2008 @ 11:49] - Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:53
Linny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ooh tof dank je wel voor die website!!
Ja heb de aanbieding ook gezien, nu heb je 3 pakken huggies voor 18 euro bij Albert Heyn. Maar de maat was nog te groot voor Olivia :)

Goh ik wist niet dat Nutrilon zo duur was, ik geef nog steeds borstvoeding. Hoop dat ik het kan blijven doorgeven als ik terug ga werken. Is toch ook een heel pattat uit uw portomonee zo'n flessenvoedig niet?

Groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 12:04
yukie

nou vergelijking met belgie is nutriolon in nederland goedkoop hier kan je alleen bij apotheek halen nutrioln 1 en die kost dan 18 euro is best duur hoor je betaalt hier 8euro te veel.

nee heb nie gezien de aanbieding bij albertheijn.Heb wel vorige keer huggies gehaald bij etos drie vor 20 die bij AH is dat ook van huggies?

groeten

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:04
Linny

hoi hoi,

Ja was ook van huggies,

hier staan de aanbiedingen:
http://www.ah.nl/aanbiedingen/

de nutrilon is er ook voor 18 euro voor 2 pakken!

Lan leve de winkels in Nederland hihi.

Groetjes

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 12:45

Hoi Linny,

Amai dat is al lang geleden seg!! Ook zo weinig vrije tijd nog

Hoe gaat het met jou en Olivia?? Ben heel erg benieuwd!!

Simon heeft nog steeds last van de reflux. Nu zijn we over gegaan op andere medicatie en daar beginnen we het resultaat eindelijk van te zien.
Ben ook sinds vrijdag gestopt met BV. Moest de hele tijd afkolven om de melk in te dikken en dat vond ik veel te vermoeiend worden.
Ook raadde de KA aan om dieetvoeding te proberen tegen koemelkallergie.
Woensdag staat een gastroscopie gepland moest het nog niet beter gaan. Maar dat gaan we nog ff bekijken.

Geef jij nog BV??
Ik heb het er wel héél moeilijk mee, om het af te bouwen. Ik blijf voorlopig nog 's morgens en s avonds kolven, moest hij geen allergie hebben (dat weten we woensd via bloed) kan ik toch nog aanleggen Mo en Av hihi

Alle laat gauw wat weten he

Groetjes wendy
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:26
Liesje

Hallo,

Wie wil er stemmen voor ons meisje?
Je kan stemmen op http://www.baby-bus.be dan ga je naar wedstrijd Ze staat als 28ste kindje bij de kindjes van 2 augustus.
Ze noemt Sterre Davids.

Alvast bedankt

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 21:50
Linny

hoi wendy,

sorry, immense drukte hier!
Olivia heeft gisteren een tante gekregen, ze noemt Chloé. Klein poppemieke zeg !!

Ja ik geef nog steeds borstvoeding,n maar ik moet wel oppassen dat ik het kan blijven geven omdat ik nu terug ga werken. Ik probeer het zo goed mogelijk te combineren maar dat is soms moeilijk.

Hoe gaat het met jullie kleine Simon?
Wij moeten binnenkort terug naar kind en gezin voor haar 2de spuitjes. Ben eens benieuwd hoe hard ze deze keer gaat krijsen hihi.

Ga jij al terug werken?
Ik mis mijn meisje ENORM als ik uit werken ben, pfoe. wou dat ik samen met haar thuis kon blijven, maar zo groeit ons portomoneeke niet. jammer genoeg.. wonnen we de lotto maar eens

Groetjes Linny

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 23:47
wendy timmermans

Online Status
Hoi Linny,

Haha, ook zo druk bij jullie? Hier ook, maar wel gezellige drukte met de bandiet Simon . Hij vraagt veel aandacht en knuffels, waardoor er nog weinig tijd voor mezelf overblijft...
Simon doet het goed. Hij was vorige week 61,5 cm en woog 6570 gr, jaja al een hele brok hihi
Wij zijn ondertussen al een maand bezig met groentepap, volgende week ook met fruithapjes.

Ik ga nog niet werken, zit nog in mijn borstvoedingsverlof, en tot januari neem ik nog ouderschapsverlof. Dus ben nog wel een tijdje thuis. Kan me best voorstellen dat je je meisje mist!! Hoe gaat het met jullie?

Groetjes Wendy en Simon

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:11
Linny

Hoi Wendy,

Hier verloopt ook alles goed, behalve dat ik mijn poppeke heel erg mis als ik moet werken pfoew. Wou dat ik ook nog zolang kon thuisblijven maarja.

We hebben ook plannen om een huis te kopen, en dan moet er gewerkt worden... helaas hehe.

Hier groeit ons meisje ook goed door, vorige week was ze 59 cm en 5380 gram. Ze krijgt nog steeds volledige borstvoeding en ga pas beginnen met de hapjes vanaf 6 maanden. Maar moet wel toegeven dat het soms kriebelt om eens eens keertje te proberen hihi.

Lijkt me echt heel leuk om te zien :-)

Goh Simon is al een stukje voller als Olivia, dan kan je al overstappen naar pampers nr 4. hihi Wij gaan nu van 2 naar 3 overstappen.

De tijd vliegt toch als je het zo bekijkt he, de kindjes zijn al 4 maanden. Kan me wel al bijna niet meer voorstellen dat ze zo'n klein babytje is geweest.

Groetjes Linsey en Olivia

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 22:37
wendy timmermans

Online Status
Hoi Linny en Olivia,

alles goed met jullie?? Alweer zo lang geleden!!

Vertel eens, hoe stelt je flinke meid het? Nog steeds BV in combinatie met je werk? Niet té zwaar?

Simon doet het héél goed, al een echt ventje..
Zo groot en hennig al , niet te geloven...

Ligt Olivia al goed op haar buikje? Simon doet dat echt niet graag, rolt dan weer direct op zijn rug, de charel!

Groetjes en laat nog eens iets horen he

wendy en simon

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 14:05
Linny

hoi hoi,

Hier verloopt alles goed,

Olivia ligt ook niet zo graag op haar buik, een paar minuutjes maar. Ik heb ze net in haar bedje gestoken voor een middagdutje want dat heeft ze sinds kort echt nodig. In het park lukt het dutten niet meer.
Anders is ze s avonds erg moe en boos.

Voor de rest is alles hier piobello, vorige week zijn we naar kind en gezin geweest, ze woog 5,960 gram en 62 cm. Het gaat toch zo snel vooruit he.

Ja geef nog steeds volledige borstvoeding en het loopt gelukkig nog van een leien dakje, we proberen het zo lang mogelijk vol te houden. Ik word nog een echt koetje met mijn kalfke hehe.

Geef jij al vaste voeding? Wij hebben het enkele keren geprobeerd maar dan toch maar gewacht omdat kind en gezin aanraadt met borstvoeding te wachten tot 6 maanden.

Ga jij al terug werken? Wij hier al volle 2 maanden. Op het begin verliep het heel moeizaam maar nu zijn we dat alweer gewend en gaat dat ook goed. Gelukkig maar, want dat is niet niks elke dag triest zijn als je moet gaan werken.

Groetjes van ons :-)

en Veel succes met jou kleine grote kereltje :-)

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 13:19
wendy timmermans

Online Status
Hoi Linny,

Sinds vorige week begint hij het leuker te vinden om op zijn buikje te liggen... Maar ik oefen het ook wel enkele malen per dag, dus nu begint het te lukken

Hij is nu zijn middagdutje aan't doen, ff tijd voor mezelf hihi. Meestal slaapt hij maar half uurtjes, dan is de tijd snel om. Vanaf 20u slaapt hij dan wel door tot 8u 's morgens, dus mag niet klagen. Hij wordt enkel om 23u nog even wakker voor zijn laatste fles, maar die eet hij met zijn ogen dicht

Ik ben nog thuis, heb er oudersschapsverlof aan vast gebreidt. Dus in januari ga ik terug werken. Het is een fijne periode nu vind ik, om met ze bezig te zijn.

Simon krijgt al een hele tijd vaste voeding, van zijn 3 maanden door de reflux. Hij neemt er nog medicatie voor, dubbele dosis nu omdat hij terug last kreeg. Maar nu helpt het weer, oefffff!

Ben eens benieuwd wat ons ventje weegt en hoe groot hij is, moeten begin november gaan. Het is allang geleden, van eind augustus. Bij jullie ook?

Groetjes Wendy!

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 18:57
Linny

hoi hoi,

nee wij zijn 7 oktober geweest, toen was ze net 21 weken en woog ze 5960 gram en 62 cm.

Wij moeten de 17de november terug, ben ook eens benieuwd:)

Aah heerlijk zolang thuis zijn!!! Ik moet jammer genoeg terug werken maar wel 26 urenweek. dus ben maar enkele hele dagen van huis weg en de rest halve dagen. Dus dat is zo erg nog niet.

Wel heb ik dat ik men werk thuis bijna niet meer gedaan krijg. Begin een slaaf van men huis te worden. pfoe... Maar ik ben wel iemand die geen vuil kan verdragen of dat iets op verkeerde plaats staat. Maarja zal men ogen soms dan maar moeten toedoen he :-)

Groetjes van Linny

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 23:36
wendy timmermans

Online Status
Hoi Linny,

Hoe gaat het met Olivia, nu we weer een maandje verder zijn??

Hoe was het bij K&G?
Lukt het een beetje met de vaste voeding? Of trekt ze verschrikkelijke vieze gezichten?!

Sinds gisteren is er een tandje aan't doorbreken bij Simon. Hij lijkt er niet echt last van te hebben. Wel ene rode wang hihi

Hij zit ook al goed, heel stevig en graag. Voelt zich enorm vrijgevochten nu!! Kruipen zit er nog niet in... En Olivia??

Groetjes

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 17:53
Linny

hoi hoi,

Hier alles goed. We zijn vorige week bij k&g geweest en olivia woog 6260gram en was 65.5 cm. En lang smalleke dus :-)

Ook bij haar zijn er zaterdag en maandag haar eerste tanden doorgekomen. £Je ziet wel nog niets, maar voelen wel ! auw !! Maar het is toch lief he zo kleine tandjes... ze worden weer een beetje groter.

Hier begonnen vanaf 1 nov met groenten. ging eerst totaal niet, constant weigeren. De fruitpap ook. En toen ik een week ziek thuis was en daarna terug moest gaan werken, wou ze de fles bij de onhaalmoeder ook niet (as gewend aan de borst).

Nu gaat het gelukkig beter, ze eet alsof haar leven ervanaf hangt ;-)

Hoe goed is Simon gegroeid? :-) Olivia begint minder goed te groeien, maar we moesten ons geen zorgen maken. De dokter zei er toch niets over... Nu eet ze toch terug goed, ze zal haar schade wel inhalen hihi.

Hier ook nog geen gekruip, maar wel heel lang spelen op de buik terwijl ze vroeger dat niet goed kon verdragen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]