Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 12:00 | Hallo, Ik ben Annelies, mama van dochtertje Elien (27 maanden deze week) en ben net gestopt met de pil (23/6) en zit in mijn eerste ronde. Eerste dochtertje is 'verwekt' in de zevende ronde. Ik verwacht dat het voor een volgende spruit ook niet binnen de eerste maanden prijs zal zijn, maar ergens hoop ik er wel op. Er zal sowieso al minstens 3 jaar leeftijdsverschil zijn. De eerste keer waren we er heel fel mee bezig en net in de maand dat we gingen verhuizen, en er dus niet teveel mee in ons hoofd zaten, was het prijs! Dacht dat ik er minder ging mee bezig zijn nu, maar is niet het geval... ![]() Wij klussen hier echt om de 2 dagen, zeker omdat ik nu nog niet weet hoe mijn cyclus er uit zal zien (maar meestal wel een lange, pffff) en heb ook ovulatietesten besteld, maar ja, dan ben je er echt wel mee bezig hé... ben benieuwd! Aan iedereen: veel moed en positieve testen! ![]() Annelies |
07/07/2008 @ 13:34 ![]() | Welkom Annelies. ik Als het van mij zo ver is dan is het de tweede keer in de derde ronde. Vanavond een testje doen en dan zie ik wel. ![]() |
| 07/07/2008 @ 14:35 | Hoi Sofie, Bedankt! Ik hoop voor jou dat het lukt! Het is alleszins spannend afwachten voor jou... Ik zit nu nog maar aan dag 9 van mijn cyclus, maar toch om de 2 dagen klussen, kwestie om zeker te zijn van alle kansen te benutten ![]() De ovulatietesten zijn toegekomen vandaag...dus ga dat eens proberen... Iemand ervaring hiermee? Zie je dan enkel wanneer je eisprong is of ook wanneer de vruchtbare dagen voor de eisprong in aantocht zijn? Herinner mij van bij het proberen zwanger worden van mijn dochtertje dat ik dat toch maar niets vond hoor, al die spanning...ben niet van het geduldige type ![]() Hoop dat die ovu-testen wat duidelijkheid brengen! |
| 07/07/2008 @ 21:51 manuke ![]() | en sofie? heb je de test al gedaan? in ieder geval succes! xxx |
| 07/07/2008 @ 22:01 mel | hallo mijn naam is melanie en wij zijn al 7 maand bezig voor een 2de spruit. Ik heb een dochtertje van 10 maand en de wens is 3 kindjes met ongeveer een jaar tussen elke puk. Het zal iets langer duren denk ik. De vermoeidheid slaagt toe van het intensief proberen, maar ik zal nog een paar dagjes moeten volhouden. Mijn man zegt soms al; een kindje maken moet ook nog wel leuk blijven hé. ![]() Veel succes aan iedereen |
08/07/2008 @ 14:39 ![]() | Ik ben !!!!heb net een test gedaan en het was overduidelijk. kben zo blij. kzalweer veel op het forum zitten. Kben superblij!!! tot later |
| 08/07/2008 @ 18:09 Evy ![]() | hele hele dikke proficiat Sofie!!! hier volle bak aan het klussen nog 12 dagen wachten en dan weet ik ook iets ![]() |
08/07/2008 @ 19:58 ![]() | ik ![]() |
| 08/07/2008 @ 20:46 manuke ![]() | amai sofie, een heel dikke proficiat!!! en nu maar genieten hé! xxx |
| 08/07/2008 @ 21:16 ecuutje25 | Hey iedereen, Ik ga ook voor een 2de kindje. Mijn zoon is er ondertussen al bijna 4. Ben vorige maand gestopt met mijn pil, maar de zijn er ondertussen sinds gisteren. Op naar ronde 2 dus. Proficiat alvast aan Sofie. |
| 01/08/2008 @ 01:17 Evy ![]() | dames, zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is onze tweede spruit op komst... evy ![]() |
03/08/2008 @ 14:37 ![]() | proficiat evy!!!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wij gaan voor een 2e spruit, wie nog meer

maar voel me nu toch een beetje
. Tligt alweer op mijn maag. pff had dit bij mijn vorige zwangerschap niet hoor. maar ja.
en ik duimvoor de volgende keer

!!!!
nog 12 dagen wachten en dan weet ik ook iets