Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/06/2008 @ 08:37 sterretje ![]() | van harte gefeliciteerd met de verjaardag van EJ, Mies! 't is vandaag zeker hé.... maak er maar een leuk dagje van ![]() |
| 23/06/2008 @ 12:59 Katrien ![]() | Oei Heidi: ze zullen je dan wel snel kunnen helpen hoop'k. Processierups heb'k vorig jaar ook last van gehad, niet zo erg, maar het jeukt wel verschrrikkelijk! |
| 24/06/2008 @ 14:55 Wij samen | heeej allemaal ik en me vriend zijn hard besig voor ons eerste kindje. Ik vind het zo fijn . Het lijkt me onwerkelijk om zo kleintje op de wereld te zetten wat egt van jullie samen is het lijkt me zo mooi. droom er nu al elke nacht over. Hoe het zal zijn .Hoe het eruit ziet enzo |
| 02/07/2008 @ 19:48 | Serjenka heeft idd allergieën. Ze is allergisch aan koemelk en aan banaan. Dit weten we nog niet zo lang. Maar ze sukkelde zeker al een jaar met diarree, maar nergens werden we serieus genomen. |
| 02/07/2008 @ 19:49 Kathy ![]() | Ooops, was niet ingelogd |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

). Zijn ogen helemaal opgezwollen en over zijn hele lichaam rode opgezwollen plekken en met het uur werden die erger. Dan zijn we met hem langs het ziekenhuis gereden, duidelijk een allergische reactie. Hij heeft een infuus gekregen om de reactie weg te krijgen en na een uurtje begon het te beteren. Ze hebben ook bloed getrokken en volgende week zouden we de uitslag hebben. Nu zeiden ze daarna bij de apotheek dat ze veel mensen had gehad met uitslag van de processierups, dus misschien is het dat wel. Echt akelig hoor om hem zo te zien.

En Sophie wil maar buiten spelen maar dat gaat nu natuurlijk niet. Vindt ze echt niet leuk