< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » heeft een vroedvrouw in belgië ook een echotoestel??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
heeft een vroedvrouw in belgië ook een echotoestel??
07/07/2008 @ 09:53
tine

heeft een vroedvrouw in belgi&euml; ook een echotoestel?
Ik ben momenteel 18weken van 2 kindjes. Nu heb ik in het weekend zware buikgriep gehad (galbraken, waterdiarree, geen koorts). tot gisterenavond voelde ik het onderste babytje constant bewegen, na elke darmgrommel kreeg ik er nog eens een schopje bovenop. ik voel ze al een twee weken, het bovenste niet zo duidelijk omdat daar wat meer vet aan zit op mijn buik.
Nu heb gisteren al een harde buik gehad en sinsdien voel ik niets meer. ik heb heel mijn trucs geprobeerd en niets, geen beweging meer. Ofwel is de onderste wat verhuisd ofwel...
ik durf de gyneacoloog hierover niet lastig te vallen (ze heeft het zoooo druk), want stel dat het allemaal ok is, dan sta ik er weer onnozel (ben nog eens extra geweest en toen was ook alles ok). nu was ik dus aan het denken om een vroedvrouw te contacteren, maar kan die kijken of mijn kindjes het goed maken???
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:11
mijn naam

Hallo, ik heb eigenlijk geen idee of (alle) vroedvrouwen in België een echotoestel hebben, maar als ik jou was zou ik gewoon nog eens bij de gyne proberen hoor.
Het is tenslotte normaal dat je als toekomstige ouder ongerust bent. Vooral als het om een tweeling gaat lijkt me.
Als je dan zwaar ziek bent geweest zou ik het als gyne wel goed kunnen begrijpen hoor.
Beter te vaak dan te weinig denk ik zo maar.
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:57
tine

oef, ze zijn wakker geworden, weer ongerust voor niets.
Groetjes
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:18
Kellytje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tine, gelukkig ben je weer gerustgesteld maar om toch nog op je vraag te antwoorden:

De meeste vroedvrouwen in België hebben geen echo-toestel, daarvoor ga je dan 3 maal in je zwangerschap langs bij de gyn.
Wat ze wel doet is met een dopler de hartjes laten horen en dan ben je toch ook gerust he!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]