< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
24/06/2008 @ 17:20
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi allemaal,

we zijn ook terug in t land en blij dat ik ben!
t is niet zo goed meegevallen als ik had gehoopt
eerst al miserie bij de douane gehad en bijna onze vlucht gemist
in het appartement bleek ook geen airco te zijn en dat was t ergste van al, de warmte, Laurine kan er blijkbaar niet zo goed tegen
ze heeft gans de tijd heel slecht geslapen (en wij dus ook) en zat na een paar dagen helemaal in uitslag van het zweten
voor de rest was ze wel flink maar gewoon erg hangering van de warmte
en dan ter plaatse er eens op uitgaan is ook niet evident, de metro is dus absoluut niet voorzien om met kindjes en een buggy op te gaan
oja, trouwens heb ik nog niet gezegd, ze hebben ons parasoletje gebroken ook op de luchthaven mochten we daar direct een babywinkel gaan zoeken voor een nieuw te kopen!
t is een beetje een klaagzang maar ben blij dat ik het van me af kan schrijven
er waren nog vrienden mee maar zonder kindjes en tja dat merk je toch hoor, ze houden er precies wat minder rekening mee
begin op den duur te denken alleen nog maar weg te gaan met koppels die ook al een kindje hebben
ben nu benieuwd wat onze reis naar italie zal geven aangezien ons niet goed tegen de warmte kan
enfin, nog niet aan denken en gewoon even genieten van t lekker thuis zijn
Laurine is weer supervrolijk en leek dolblij terug in haar eigen stekje te zijn

hoe is t hier met iedereen en de baby's?
zijn jullie al aan t aftellen naar t verlof?

sjattieke, jammer dat je zo weinig verlof hebt
kun je geen onbetaald nemen dan?

ga jullie laten, Laurine is weer wat sloebertje aan t spelen

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:38
Claudia

oei oei.. wat een gedoe.. wel balen zeg want een vakantie hoort toch heerlijk te zijn.. maarre lucas kan ook absoluut niet tegen de warmte.. hij zweet echt snel.. wij gaan dit jaar niet omdat hij nog drie keer per dag slaapt en zou niet weten wat ik dan aan de vakantie heb want in de kinderwagen slaapt hij niet..

maar als je naar italie gaat gaan jullie dan wel met jullie drieen of weer met een ander koppel.. wij zijn nog nooit met anderen op vakantie geweest dus weet niet beter dan dat ik mijn eigen plan kan trekken...

hier onweert het al de hele morgen..

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 10:26
M.

hey claudia, een vakantie moet idd leuk zijn, nuja, t is voorbij en nu maar hopen dat italie beter zal zijn
t is wel op hotel deze keer (ga nog eens navraag doen of er airco is) en we gaan alleen
vroeger gingen we altijd met nog 1 of meerdere koppels op reis en dat ging best goed maar met een kindje erbij is t aanpassen en tja dat kan je meestal niet verwachten van de anderen dan hé
Laurine slaapt ook nog 2 keer per dag en ook niet in de buggy dus wat dat betreft zitten we ook wat 'gevangen'
we hebben nu al afgesproken om volgend jaar met mijn schoonfamilie een vakantiehuisje te huren, lijkt me ideaal
we zien wel...
hier is t weer ook maar half en half, hoplijk is t van t weekend ok want dan zitten we met Laurine haar verjaardagsfeestje

groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 14:40
reb

hey meiden!

ai M, spijtig dat de vakantie niet zo is meegevallen, maar ja, je kan er maar uit leren he!
Volgend jaar plannen wij ook een vakantie met een ander koppel in een huisje, maar die hebben dan ook al een kindje, dan begrijp je elkaar wel beter he!
Je kan idd niet verlangen van iemand zonder kindjes dat zij zich aanpassen aan het ritme van jou kindje, terwijl jij niet anders kan he! ach ja, volgende vakantie zal wel meevallen!
En de warmte, tja daar zoeken wij hier ook een oplossing voor. Floor gaat altijd naar binnen wanneer het te warm is, wij hebben hier ook wel een grote parasol staan en zetten en vrij vlug een badje zodat ze zich daar wat mee kan amuseren, verfrist toch een beetje he!

Morgen Laurine haar verjaardag! amai, tijd gaat snel he! Geef ze alvast een dikke zoen van mij en vier er maar op los dit weekend

Hier valt het weer best wel mee, juist nog de was omhoog gehangen!
claudia, amai al die tandjes best wel schattig he!

aiai anntje, weinig verlof, geen leuk vooruitzicht, hopelijk is er op je werk toch een aangenaam zomerssfeertje, doet toch ook al veel he!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 17:26
M.

hoikes,

jammer dat het hier net zo stil is vandaag
t is dus Laurinetjes 1e verjaardag
t is toch een bijzonder gevoel hoor, enerzijds ben ik zo trots op mijn kleine en wat ze allemaal kan enzo maar anderzijds is t ook wel met een beetje heimwee dat ik terug denk aan de tijd dat ik nog zwanger en de 1e momenten toen ze net geboren was
ik denk al gans de dag: "vorig jaar deze tijd was ze nu dit of dat..."
ik kan niet geloven dat de tijd zo snel is gegaan, als ik nu zo kijk naar de foto's van dan en nu, t is niet te geloven dat wij zo'n lieve en mooie hebben
deze avond lekker rustig, gewoon even de ouders op bezoek en dan zaterdag groot en veel
kijk er al naar uit!

hoe is t hier met iedereen anders?

groetjes

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 09:25
Claudia

LAURINE EN FAM VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad..

enne dat verlangen naar zwanger zijn ken ik maar al te goed.. ik mis het echt heel erg maar goed ik hoop dat ik het nog minimaal er mag meemaken...

mijn cyclus is alweer lang en ziet er weer naar uit dat het een cyclus langer dan 5 weken gaat worden dus dat is te lang voor een goed eitje maar goed we wachten nog steeds rustig het moet alleen niet nog een halfjaar zo doorgaan..

hier werd lucas gisteravond schreeuwend wakker en het heeft wel even geduurd voor we hem gekalmeerd kregen.. heb hem nog nooit zo overstuur gezien.. hij overstrekte helemaal... heb zelfs even gedacht dat hij echt pijn had en zelfs zijn balletjes etc gecontroleerd.. maar goed na een dik half uur werd hij iets kalmer .. of hij zo slecht gedroomd heeft.. geen idee maar dit was wel extreem.. daarna heeft hij heerlijk geslapen

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 16:44
M.

hoikes,

t verjaardagsfeestje zit er op
we hebben geluk gehad met t weer, s morgens zag het er niet zo goed uit en waaide het erg en ook wat regen maar tegen de namiddag zat het zonnetje er goed door
t was een drukke bedoening met 15 man in huis maar wel leuk
Laurine had wel tegen t eind van de dag wat last van al de heisa maar was heel blij met al de aandacht en geschenken
je had haar ogen moeten zien toen we haar in haar schommel zetten echt niet te doen en lachten dat ze deed, ze vond het super!
verder ook nog een grote knuffelkussen gekregen en wat speelgoed van ons
dan van de gasten een grote speelgoedkoffer van disney princess en de bijpassende tafel met stoeltjes, dan ook nog een zeteltje, tuinstoeltje, opstapje voor toilet, kleertjes en wat centjes (leuk met de komende solden)
ze was ook onder de indruk van al de versiering en wist niet waar eerst gekeken
t was een drukke dag maar vandaag even wat relaxen en we kunnen er weer tegenaan

claudia, hoe is t met lucas? nog zo gehuild als de vorige keer? erg hé, als je zo ziet dat er iets scheelt maar je weet niet wat
hopelijk vallen je cyclussen snel weer in de plooi

hoe is t met de andere dames?

groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:45
Claudia

super dat laurine het leuk vond... Nee hoor nu is alles in orde en tandje 7 is ook een feit...

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 13:31
sjattieke

Hey dames!

Onze pieter blijft mooi alle gemiddeldes volgen 6 maanden geworden en zijn eerste 2 tandjes zijn er ineens door ... de onderste twee ... hij heeft er weinig last van gehad bij mijn weten, het was wel net samen met zijn groeispurt, dus snacht terug wakker en eten, maar na enkele nachten (want hij at de flessen ineens niet meer leeg) tandjes bijten en laten huilen zijn die nachtvoedingen ook weeral verleden tijd ...

Vlees en vis kan er goed in, en nu krijgt hij ook al eens een babygevaiske na zijn petatjes. Maar hoe klein die potjes ook zijn dat gevaiske is er nog teveel aan

Hij is enkele dagen geleden ook naar k&g gegaan en daar kwamen we te weten dat hij ondertussen 69cm is en 8kilo weegt. Dus lengte iets boven het gemiddelde gewicht op het gemiddelde

Tzal dus eentje worden met de bouw van de papa, lang smal

Onbetaald verlof kan ik zeker nemen, maar zoals de naam het zegt das onbetaald he, en we hebben een redelijk zware afbetaling te doen voor ons huis dat we vorig jaar gekocht hebben, financieel is het net te doen met de parttime, maar dus echt onbetaald verlof gaan nemen, nee dat zit er niet in

Ik ben dit weekend eens op zwier gegaan, alleen, ne vrijgezellenavond van een vriendin. Alles kei plezant, sauna gaan doen, aperitieven aan het scheld met een glaske cava en dan gaan eten, ik kwam in dat restaurant en ik ben daar op 10 minuten tijd extreem ziek geworden

extreem echt, enkele keren moeten gaan overgeven in het restaurant (had nog nix gegeten dus kon daar ni van zijn) en van zattigheid was het ook niet want ik had echt nog niet veel gedronken er was zelfs nog niemand tipsy ... ik lag dus om 12h al terug in mijn beddeke, twas de bedoeling dat we samen gingen overnachten bij een vriendin thuis, ma ik voelde me zo ellendig dat ze me thuis hebben afgezet, kwilde in mijn eigen beddeke liggen... De dag erna tegen de middag was alles al terug in orde ...

Trare was dat een andere vriendin dit de nacht ervoor had gehad, en toen ik al mijn gerief ging ophalen hoorde ik dat er ondertussen nog eentje ziek geworden was...

Vreemd he, zo ene nacht overgeven en misselijk en dan ineens nix meer van te merken?!

Hier verloopt ook alles goed zie ik! De vakantie is trouwens eindelijk begonnen en het goeie weer is ook van de partij, dus mij hoor je eigenlijk niet klagen :)

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:28
M.

hoi,

ben hier ook nog snel eens tussendoor
heb gisteren moeten werken, de schade inhalen van tijdens mijn verlof
pff t was nodig hoor, zo'n stapel papierwerk!
vandaag dus was extra t huishouden moeten inhalen en natuulijk spelen met Laurine en al haar nieuwe spulletjes
wel iemand zei me dat het precies allemaal snel gaat eens ze een jaar zijn, ik denk dat t waar is
ons begint haar nu (eindelijk) meer en meer recht te trekken aan alles, met die stoeletjes en tafeltje enzo dat ze heeft gekregen is dat nu heel makkelijk en ook haar woordenschat begint ferm uit te breiden.
gisteren ook plots haar fles melk zelf vastgenomen en beginnen drinken en mama of papa mochten niet meer helpen om ze vast te houden
hihi t is zo'n sloeberke aan t worden maar ook zo'n knuffelbeest, zo graag keppe doen en zoentjes geven, zaaaaalig

sjattieke, fijn te horen dat Pieter t zo goed doet!
wel jammer dat je geen echt verlof hebt hé
ben je dan geen enkele dag thuis deze zomer?
ik moet onbetaald verlof nemen, nuja, t bedrijf sluit een maand dusja, ik krijg een speciaal formulier waarmee ik stempelgeld kan krijgen voor die maand, ook al is dat niet, t is beter dan niets hé want ook hier zijn al de centjes meer dan welkom
wat raar zo plots en kort ziek, t zal een klein virusje geweest zijn zeker?

hoe is t met de rest van de meiden?

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:32
reb

hier alles goed, maar heb even geen tijd want Floor is vanalles aan het uitsteken!
tot later

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:36
reb

iedereen op vakantie?
hier nog eventjes werken, probeer het zolang mogelijk vol te houden maar het wordt echt wel zwaar.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 14:08
M.

hoikes,

we zijn woensdag terug naar K&G geweest met Laurine, terug 2 prikjes gekregen en oeioei t was groot , de tranen sprongen me bijna zelf in de ogen, ze zat te trekken en te doen om bij mij te kunnen komen ben blij dat ze er nu weer vanaf is voor een paar maanden hoor
voor de rest heeft ze ook een paar 'testjes' moeten doen, je kent dat wel, blokjes in en uit de doos halen, tussen 2 vingers iets vastnemen,... dat was allemaal goed
ik maak me alleen wat zorgen over de lengte en gewicht, ze zit maar op de p10 dus nog 90 kindjes die groter en zwaarder zijn dan haar
ze weegt nu 8,090 kg en meet 72,5 cm, dus idd klein en fijn
ze zeiden dat ik me er nog geen grote zorgen moest om maken en dat ze t verder gingen opvolgen
t is gewoon geen grote eter en ze is heel actief en verbruikt wel veel energie
nuja, t doet me nu soms wel twijfelen hoor, misschien moet ik haar wa meer aansporen om meer te eten? wat denken jullie?

reb, heb je dan geen vaste datum om te stoppen? mag je werken tot wanneer je wilt?

t is hier idd maar stilletjes...

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 16:45
Claudia

hallo... hier erg druk gehad maar nu vakantie/... reb wat gaat de tijd toch snel.. weet nog dat je vertelde dat je voor een tweede wilde gaan en nu is ze/ hij er al bijna......

m geen zorgen maken hoor .. lucas is een echt flinkertje en wij zelf ook maar hij krijgt absoluut geen zoetigheid etc dus als ik me nu al zorgen moest gaan maken dat hij te dik zou worden..

strakjes krijgt ze wellicht een spurtje..en dan heb je je zorgen gemaakt om niets!

hier al een paar dagen bruin/ roze verlies en lichte buikpijn dus denk dat de ongi er aan gaat komen... verder niet zoveel te vertellen... kom binnenkort wel eens wat meer vertellen maar ventje iwl een spelletje gaan spelen!!

groetjes!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:39
sjattieke

hey dames!

onze pieter wil geen pap meer???? 's morgens en 's avonds eet hij maar een halve pap... Fruit en groeten blijft hij super eten ... ik snap het niet hij duwt de fles heel de tijd weg, wil hij niet meer zuigen dan? wanneer is de grootste zuigbehoefte voorbij? Maar dat kan toch niet... kindjes van 1 jaar krijgen toch ook nog een avondfles, of ben ik nu verkeerd????

ik ben aan het denken geweest om zijn pap dan maar dikker te gaan maken en ook zo te geven???

Groetjes!

anntje

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:36
Claudia

anntje lucas krijgt ook gewoon pap met een lepel hoor.. zou dat gewoon eens proberen.....

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:49
M.

hoi,

Laurine begint wat last te krijgen van de spuitjes van vorige week denk ik ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé
zaterdag ook naar de solden geweest, lekker wat geld uitgegeven voor mij een broek, 2 t-shirtjes en wat ondergoed en dan voor Laurine een volledig nieuwe garderobe, ze is net aan t veranderen van maat dus t was de moment ervoor
dit weekend nog eens gaan zoeken naar schoenen voor mij en mijn man en t zal zowat dat zijn dan denk ik

sjattieke, vrees dat ik je niet veel raad kan geven, Laurine geniet echt nog met volle teugen van haar flesjes
welke speen gebruik je? ik heb nu nog de nr3 want met de rest drinkt ze niet goed maar misschien moet jij overschakelen naar een 123speen als je dat nog niet gebruikt?
en anders idd wat dikker maken en zo geven, t ene kindje is rapper zijn flesje beu dan t andere zeker
Laurine wil dus geen water meer drinken uit een flesje, enkel nog uit een beker of glas
heeft Pieter eigenlijk een fopspeen?

groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:35
sjattieke

claudia, hoe maak jij zijn papjes dan?

Ik gebruik al heel lang een 123speentje, altijd op 2 maar ook op 1 of 3 wilt hij niet ...

Hij heeft een tutje maar enkel om te slapen.

Deze avond heeft hij niets willen eten, deze ochtend dan weer wel ... Misschien moet hij echt gewoon niet meer hebben?

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:33
M.

sjattieke, misschien eens bellen naar de kinderarts voor raad? hij moet toch iets eten en is nog veel te klein voor groeimelk of gewone melk hé
en boterhammetjes lijken me ook nog wat vroeg

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:34
Claudia

lucas heeft nooit pap uit een fles gehad.. ik heb het dan wel over echte pap he.. die maak ik met opvolgmelk en die heb je al vanaf de geboorte . op de verpakkingen van de pap staat hoe je dat moet maken.. vanaf 6 maanden mag je ook smorgens en savonds pap geven en omdat je die met dezelfde hoeveelheid opvolgmelk maakt als normaal de fles krijgt hij zelfs nog meer binnen.... je kunt het niet meer als proberen en als je het teveel vind doe je gewoon watr minder pap... zal het wel wat meer knoeien zijn met de lepel maar ach als hij dan genoeg binnen krijgt. Maar wie weet wil hij de lepel ook niet...

over gewone opvolgmelk; bij het buro zeiden ze mij dat je vanaf 6 maanden moet proberen om het uit een gewone beker te geven. Omdat ik bv gaf heb ik hem voor het drinken tussendoor dus ook meteen een beker gegeven (wel van plastic) en dat gaat prima .. is wel ff oefenen.

Over die spenen.. lucas wil absoluut niet uit een 3 speen drinken.. bij een 2 speen heeft hij het zweet op zijn hoofdje staan van de moeite die hij zich ervoor moet doen maar gaf ik hem een 3 speen dan duwde hij hem weg (bij de oppasoma's kreeg hij dus wel een fles)

hier ben ik sinds gisteren met de boterhammen als ontbijt begonnen.. is wel even wennen zo samen aan de tafel.. ben blij dta ik vakantie heb want het kost veel meer tijd omdat ik lucas nog steeds moet voeren he....

zo ik moet zometeen naar het buro maar mijn mannetje slaapt net.. pfff die tijden komen nooit uit......

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >