< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's regio Dendermonde

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's regio Dendermonde
07/07/2008 @ 09:22
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Boelens is inderdaad ene waar je u direct op u gemak bij voelt. En da vind ik ook wel belangrijk. Den 22ste ben ik op twee dagen na net 12 weken idd. Is wel spannend om da klein prutske terug te zien.

Het is ni al te schitterend weer voor naar de markt te gaan, da kan je wel zeggen. Ik hoop dat het tegen vanavond een beetje over blijft want dan moet ik gaan trainen met de hond (en da sla ik ni graag over).

Wel lastig dat jullie kleine meid nog met die valling zit, en zeker met dit weer zal dat er ni rap op verbeteren en dan jij die ook al aangezet bent.
Door mijn beroep neem ik ook wel makkelijk vallingskes over van kinderen dus dat beloofd voor als ons klein pruts is ziek zal zijn.

Van waar ergens in Sint Gillis ben je eigenlijk? Want das wel nog redelijk groot he.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:33
Cynthiaken

Online Status Bekijk profiel
We waren dan toch naar de markt geweest.. was superveel wind eigelijk! swat we waren dan toch is buite e.. en rara wat hebben we smiddags gedaan terug na tshoppingcentrum hahaha kben op zoek naar nieuwe schoenen ma eer da ik mijn goesting vind hihi .. jaja tis idd heel spannend e altijd die echo's! goh soms mis ik dat wel zelle oei dan werk je in een kinderdagverblijf of ben je juf??

wij wonen echt wel bijna in dendermonde eigelijk.. weet je de serbos zijn?? wel den andere kant van den bareel die superlange straat daar wonen wij .. en jij??

jaja weer op 2 dagen tijd nen grote stapel kleertjes bij voor ons meisje.. k kan me echt niet laten hé

Vandaag kunnen we niet weg... onze auto is binne vo groot onderhoud en we kunnen er pas na 17 u achter.. en het weer is veel te slecht om te wandelen :).. gisteren op de markt was er ineens een vlaag en vo den eerste keer gingen we die regenhoes gebruiken en wij ma sukkelen en we hebben hem er gewoon overgelegd zonder boe of ba we stonden dan ook zo in da gangske van de post, precies 2 sociale gevalle haha ja kben daar wel erg gevoelig voor, als ge sommige mensen zo ziet amai! ik zou ni willen dat mensen mij zo aanzien hihi erg eigelijk maar de meesten zoeken het zelf en zeker die hier in dendermonde.. alé vind ik toch hé

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 17:51
Mieke

Wij zijn gisteren behang gaan shoppen voor de kinderkamer, alles is besteld en vrijdag mag ik er al om Gezien dat het zo iets is da je zowel voor als kan nemen he.

Het weer was idd ni al te schitterend, maar 's avonds om te gaan trainen is het gelukkig over gebleven. Was content.
Ik ben juf ja dus nu twee maand thuis ben er eerlijk gezegd wel ni kwaad voor zenne. Heb nu ni zo overdreven veel last meer van kwaaltjes (af en toe wel nog misselijk en wat bandenpijn, ma dat is nog te verdragen), maar waar ik het meest last van heb is slapeloze nachten. Elke nacht weer dazelfde patroon, wakker worden rond een uur of 3 en dan liggen woelen en draaien en keren tot ik het uiteindelijk beu wordt en opsta. Maar je loopt daar de rest van de dag wel ontzettend sloom van.

Ik ben oorspronkelijk eigenlijk van Lebbeke, maar woon sinds een tijdje in St Gillis. Meer nog naar de Lebbeekse kant op ook, in de wijk achter al die tankstations. Wel lekker rustig

Ma bon, nog effe voortdoen, straks komt 't ventje thuis en dan is het best om wat eten op tafel te hebben he

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 23:46
Cynthiaken

och nu al voor de kinderkamer.. hihi, goh had dat ook zo vroeg maar heb dat niet gedaan want kwou nog altijd wachten tot ik zeker was dat alles goed ging .. trainen?? wat doe je dan??

ah juf goh wat tof e.. in de kleuterklas of de lagere school?? en wss in lebbeke?? (kben ni cerieus zelle hihi)

had dat ook zo van die slapeloze nachten en dat zal er niet op verbeteren ze!!! ook ik was wakker rond half 3 a 3 uur, want ik moest altijd maar dan ook altijd gaan plassen rond dat uur! maar dat was wel verbeterd maar eens die buik er is amai... en mijn buik was gewoon gigantisch

Morgen vertrekken mijn ouders naar cyprus dus moeten we ook nog is op de hondjes letten.. dat mag mijne man wel doen hoor, kzal ik mij wel focussen op ons Eliseke

En 't ventje nog gene congé?? Rust maar goed overdags! want je lichaam heeft dat echt nodig, je zal dat wel voelen ook

Swat, eindelijk word ze wakker (kben er al 2 uur op aant wachten en nu slaapt ze ineens zo lang hopelijk straks ook terug!!) dus het is paptijd

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:27
Mama!!!

Mag ik me hier toevoegen ik ben ook van St Gillis
Alle Lutterzeel of hoe noemen ze dat hier
Ja we wonen hier nog maar van in maart, weet dat nog niet zo goed
Ben ook oorspronkelijk van Lebbeke, en ja hier huisje gekocht hé
Zal proberen eerst het meeste wat mee te lezen, zodanig dat ik op jullie ook kan antwoorden

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:33
Mama!!!

Proficiat Cynthiaken met je kleintje !!

Ik ga bij Scharpé

En de kinderarts van Anouk is Vanbosstraeten of zoiets
Maar ga daar nooit bij, ga altijd bij men gewone ha eigelijk

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:28
Muisje

Online Status Stuur bericht
Hallo iedereen,

Leuk deze topic! Ik ben Wendy en ben momenteel nog woonachtig te Burst (Erpe- Mere). Maar ik en mijn ventje hebben een huisje gekocht in Schoonaarde waar we vermoedelijk in augustus intrekken.
Dus het was voor ons dan ook een vlug gemaakte zaak dat in Dendermonde zou gaan bevallen van ons eerste kindje!

Als gynea kreeg ik de eer om dkt Boelens wat beter te leren kennen! En eigenlijk ben ik hier wel niet echt rouwig om! Die mens stelt je op je gemak! Doet ook heel gewoon! Kortom ik ben tevreden van hem! (Alé tot hiertoe toch he! )

Vanavond terug op controle en ik ben echt heel erg benieuwd! Nu zat er ongeveer een 8 weken tss en dat is een heel lange periode eer je je kleintje terug kan zien. Vandaag gaan we mss ook weten wat het geslacht is van ons kleintje! Ik ben best wel een beetje nerveus al maakt het voor mij echt niet uit of we een meisje of een jongen verwachten. Mijn vriend echter zou graag een jongetje krijgen. Hij heeft al een dochtertje vanuit een vorige relatie!
Nu ja 't zou wel leuk zijn een meisje en een jongen!

Maar ik hou jullie op de hoogte hoe het gegaan is vanavond! Of ik dan uiteindelijk ga zeggen wat het wordt moet ik nog even over nadenken.

Vele groetjes en nog veel genot van jullie kleintjes en/of zwangerschap! (Hopelijk wordt het weer wat beter zodat we met de bolle buikjes wat in 't zonneke kunnen lopen!)

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 20:40
Mieke

Hey iedereen,

Cynthiaken: ik geef les aan het lager en helaas niet in Dendermonde of Lebbeke. Heb de eer en het genoegen om lekker ver van huis te mogen werken in Dilbeek Maar het is best een leuke school dus dat maakt het minder erg.
Trainen met de hond, is eigenlijk gewoon gehoorzaamheidstraining Het is ne speelvogel, maar heb al gemerkt dat er op de training toch veel jaloers op zijn.
Dan zul jij ook wel je werk hebben als er bij jullie nog is twee hondjes bijkomen

Mama van Anouk: Welkom!!! Lutterzeel is idd ook een wijk van Dendermonde he. Ook wel een heel actiever wijk geloof ik.

Muisje: hoi!!! Boelens is idd ene waar je je direct op je gemak bij voelt. Doet heel gewoon en vind hem ook wel discreet. Wij hebben een vrouwelijke ha en daar voel ik me minder op mijn gemak bij als ik een uitstrijkje moet laten nemen dan bij hem. Weet je nu al wat het wordt? Hebben jullie ook al namen?

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 22:01
Cynthiaken

Hey Mama

Proficiat met jullie gekocht huisje!! is toch ook al iets om fier op te zijn hé!!!
Scharpé daar ben ik 1 keer bijgeweest en is wel een vriendelijke madam vind ik! ze ging toen ver bevallen van haar kleintje (maart denkek he??).. ik ga ondertussen ook met ons Elisek gewoon naar de huisarts, die weten dat eigelijk ook he! en onze dokter (dr Eggermont) die heeft nog voor gyneacologie gestudeerd dus best wel super bij haar!!

Hey Wendy! Ok dan mag jij vanaf augustus hier pas verderprate haha nee kom er gerust bij!! Schoonaarde.. jaja ook jij een dikke proficiat met jullie aankoop! Goh was het bij ons ook maar zo gunstig ;) maar dat komt wel.. zeker binnen 2 jaartjes kopen wij er ook één! maar omdat ik ook zo kieskeurig ben plus we zijn er nog niet uit.. mijne man wil in Hamme gaan wonen en ik ofwel Grembergen ofwel Moerzeke.. alleszins NIET in Dendermonde centrum of Hamme centrum zelf we zullen wel zien hé
Jaja dr Boelens echt ne sympathieke :)..maar 8 weken tussen is wel wat veel vind ik, kzou het zolang niet volhouden.. khoop dat je het niet kunt verzwijgen voor ons kben altijd zo benieuwd he! Kzou zeggen geniet ervan van je zwangerschap.. 9 maanden lijken lang ma het is sneller voorbij dan dat je denkt

Mieke.. jammer zo ver! kga dat nu ook hebben alsek uit bevallingsverlof kom.. dan is het naar Temse (wss nog niet zover als Dilbeek maar ja :)).. dan moet je toch vroeger opstaan enzo.. allemaal verloren tijd vind ik

Haha ik dacht dat je ging fitnesse ma tis gaan traine me den hond hihihihihi waar doe je dat?? ik ken ene.. den trouwen hond

Alé kben benieuwd naar het geslacht van Wendy haar beebje

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 22:31
Mieke

Hey Cynthiaken, ik ging vroeger naar den Trouwen Hond in Lebbeke, maar daar werd het mij wat te druk (soms 20 man in één groep ) Nu ga ik gewoon in Sint Gillis aan de sporthal. Die is ni al te groot en wel gezellig.
Werk jij ook als juf? Lager of kleuter?

Wendy, denk je dat je ons het geslacht gaat vertellen? (We zijn niet nieuwsgierig of zo zenne )

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:07
Muisje

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties! Ook ik ga ver werken zenne. Ik werk als opvoedster bij gasten met een mentale handicap en gedragsproblemen en dit in Ternat! Dus effkes in de auto! Maar eigenlijk vind ik dat niet erg! Kan ik es goe ontstressen voor ik thuis kom! Nu ben ik al een hele tijd thuis! Wij mogen niet meer verder werken! Alé ze bekijken dit groep per groep! Dus in onze groep heb ik nog twee weken gewerkt en dan moest ik stoppen! Nu is het thuis genieten ven de zwangerschap!

Ja huisjes kopen is ook zenuwslopend! Wij hebben de chance gehad dat we een nieuwbouwwoning hebben kunnen kopen! Winddicht en deze hebben of zijn we nu volledig aan het afwerken! t Is allemaal heel spannend maar we zitten goed op schema dus ons boeleke zal in een knus huisje thuis komen!

Gisteren dus naar Boelens geweest! Hij was maar liefst een half uur te laat! Grr... nog wachten! De echo viel mee en niet mee! Ons kleintje lag niet zo goed! Hij heeft niet alles goed kunnen bekijken en wij dus ook niet he!
Dus het geslacht weten we ook nog niet met 100% zekerheid! De hersentjes en het hoofd zagen er helemaal goed uit! De armpjes en de beentjes ook! De oogjes en de neus, de handjes.... Alles erop en eraan!
Maar dan... opeens ja uwe placenta ligt vrij laag! Dit moeten we blijven opvolgen! Dus nu de 25sten moet ik terug gaan en wordt dit in het oog gehouden! Alé ik moet mij nog geen zorgen maken want hij zei 'het kan alle kanten nog uit'. Maar toch... Hier thuis op t net zitten kijken en ja dan begint dat he! Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden maar toch denk ik er enorm veel aan. Normaal vertrekken wij op 9 augustus nog op reis naar Turkije! Ik zie dat al helemaal niet meer zitten als ik weet dat alles niet in orde is!

Maar ja we zullen afwachten he wat de volgende echo zal geven!

Groetjes

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:59
Mama!!!

Idd een eigen huis is iets om fier op te zijn !

Wij wonen een straat van het zh eigelijk
Als je van de parking van het zh rijd en dan naar rechts
en dan kom je op T, die appartement, daar sla je af naar rechts, naar spoorweg op, en nog voor die baan voor naar blijdorp daar ergens op rechterkant wonen wij
Dus lekker dicht tegen zh
Dus nu kan ik lang wachten hé eer ik binnen ga

Heb redelijk wat last van buikpijn deze keer
Maar heb ontzettend last van stress op het werk
Steekt me hier zo tegen he zeg
Sta op ontploffen !
Maar zolang enkel buikpijn, maak ik me niet ongerust !

Wat voor hond heb je mss Mieke?

Wij moeten met de onze niet naar hondenschool
Het onze is een mopshond

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 10:59
Cynthiaken

Och zie nu!! had hier vandenacht gereageerd maar der is precies ietske misgelopen!

Mieke,nee nee ik werk niet als juf jammer genoeg , kwerk als bediende in Temse.. dus mijn kilootjes zullen er niet afvliegen als ik terug ga werken

Wendy.. jammer dat je het nog niet kunt zien maar alé binnen 2 weekjes mss wel en dat van die placenta.. niet teveel zorgen proberen maken (kweet het is moeilijk) maar alles zal wel in orde komen! Turkije.. hmm denk da da niets voor mij moet zijn eigelijk tliefst van al ga ik nog na Spanje, daar heeft het altijd meegezeten dusja

Mama, ja zo dicht bij tziekenhuis wonen amai! ook geruststellend.. heb een tijdje een fobie gehad (na mijn miskraam ben ik eventjes in een put geraakt!) en wou ik altijd zo dicht mogelijk bij een ziekenhuis zijn, moest er met mij iets gebeuren.. erg ma tis over

bwaja buikpijn zal wel overgaan denk ik.. hoop ik want ook al is het eigelijk niets om over ongerust te maken, het is wel vervelend hé!

Wat doe je van werk mss?? als het te stresserend is, best dat je dat toch eens bespreekt hoor!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 11:43
Mieke

Wij hebben een golden retriever. Overactief beestje normaal, alhoewel hij de laatste tijd sinds mijn zwangerschap erg rustig is geworden.
Wel handig zo dicht bij het ziekenhuis. Voor ons is het eigenlijk ook niet zo overdreven ver hoor. 5 minuutjes.

Muisje: dat is typisch Boelens! Hij is bijna altijd wel een half uur in vertraging. Heb het nog nooit anders geweten Ik moet de 22e terug gaan. Ben is benieuwd wat ik dan meer ga zien.

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 12:05
Mama!!!

Bij scharpé is het dikwijls ook uitgelopen hoor
maar ja als je dan zelf aan het bevallen bent ofzo denk je ook van tja het moet zo

Ik ben boekhouder op boekhoudkantoor
heb veel problemen met men baas vandaar
zou van werk willen veranderen, maar ja met dat huis is dat nu niet zo makkelijk hé
en met nr 2 op komst

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 22:33
Cynthiaken

Hier niet veel nieuws (raar ), juist ikke goed ziek dusja.. ohja vandaag WEER na tshoppingcenter geweest kmoest nieuwe schoenen hebben dusja en hier in dendermonde vond ik mijn goesting ni

Morgen is een dagje thuis blijven denkek, is nekeer goe vo mij denkek, kan ik veel in warme bedje blijven, hopelijk gaat het snelletjes over!!!

Mieke kben ook echt benieuwd!! Ga je het ons vertellen moest je weten wat het gaat worden??

Tamara.. lang niets van je gehoord! Alles goed daar???

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 22:38
Cynthiaken

trouwens!!

hier is iedereen zwanger! Gelukzakken hihi, kmis het wel zelle.. maar wij wachten nu toch nog een hele tijd

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:04
Mieke

Hoelang zouden jullie willen wachten nog voor een tweede dan?

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:17
Cynthiaken

Wel moest het van hem afhange, kwomt er geen tweede ma da zal wel nog verandere

ma eerst willen we dus voor een huisje gaan en pas binnen +/- 5 tot 7 jaar denkek toch terug aan een klein spruitje , kweet het, iedereen zegt altijd: kwil er weinig tijd tussen, zijn we rap uit de pampers en si en la.. ma wete vo ons geeft da ni ze.. nu eerst is aan de toekomst denken vind ik persoonlijk

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:20
Mieke

Daar heb je eigenlijk volkomen gelijk in!
Wij hebben het andersom gedaan. Eerst gezien voor een huisje en dan pas ons kindje. Maar nu is het meer dan welkom.
Ik denk wel dat het bij ééntje zal blijven bij ons.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >