< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/07/2008 @ 09:39
petitje

Online Status Stuur bericht
hallokes,

eerst en vooral een dikke proficiat Brien! T bgint hier aardig uit te breiden!

Ilse, fijn dat alles goed gaat met jullie. En met miranda ook dan; Fijn en een daantje, hah das t hier ook 7 maand geweest.
Jammer dat ze niet meer langskomt, heb niks gemerkt van die slechte reacties eigenlijk.

T valt me wel op natuurlijk dat er hier veel minder geklets wordt, blijkbaar zit iedereen op msn... jullie mogen me altijd toevoegen natuurlijk...

Nathalie, nog maar 9kh bijgekomen das heel netjes ja. Fijn dat alles goed gaat met je, ja 900gr verschil is wel enorm he. Misschien brengt een volgende echo meer duiddellijkheid.

Emmeke, weer helemaal terug. jammer dat je hotel zo tegenviel, ik vind dat je dat toch rap hebt in t buitenland. Vond t bij ons dit jaar wel meevallen.
En verhuist, hoe bevalt t in t nieuwe huisje? Is t niet wat wennen voor Loeka?
Oeps ik heb hare verjaardag blijkbaar gemist, toch proficiat van hier, fijn te horen dat jullie een leuke dag gehad hebben.

Anneke jammer dat t bij jou allemaal minder gaat.

Natascha, fijn wat positief nieuws van je te horen, we voor meer.

Hier gaat alles goed, denis is momenteel heel erg aanhankelijk. We kunnen hem nergens meer laten, best vermoeiend.
Verder doet hij steeds meer zijn best om te stappen.
Hij heeft er nu 2 weken aerosollen opzitten, hoop dat we er nu een poosje van gespaard blijven.

Zo zal nog eens wat werken.
groetjes

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 14:33
katje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoikes,

Brientje,

Hieperdepiep, een brusje in het verschiet!!
Verder wens ik van je mij uit ook een fijne zwangerschap toe !

Ilse,

Miranda had me dit ook al via pb gezegd,dat ze daarom liever niet meer kwam.
Maar ik wou niemand voor het hoofd stoten hier ,dus heb daar dan maar niks gezegd.

Nathalie,

Alles dus picobello met je kleine meid!
En idd ,9 kilo is nog altijd mooi hé.
Had gezien op je msn ,dat je naar het dolfinarium ging?!
Was het de moeite?
Zou er ook eens naartoe willen gaan.

Natascha,

Dat is toch al een goed en mooi begin dat je ms netjes doorgekomen zijn.
Nog vier dagen en dan duimen omhoog hier hé.

Emmeke,

Tussen het uitpakken door ook eens rusten hé.
Lekker buiten met de benen gestrekt en een ijsje!

Anneke,

Hopelijk mogen we binnenkort ook van jouw kant eens beter nieuws horen!

Leen,

Hoe is het met jouw en het brusje en iander ?
Wanneer moet je weer op echo?

Petitje,

Hopelijk blijft het nu een beetje goed gaan met denisje zijn luchtwegen ,want zo klein en al aerosollen ,is ook niet altijd makkelijk hé.

Ik wil je wel toevoegen op mijn msn ,MAAR dan zou ik wel je adres ( moeten) hebben.

Hoe gaat het met de rest?? Poohke? enz.... .

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 16:58
Emmeke

Hallo iedereen! Hier ben ik ook nog eens!

Vandaag de verzekeringen in orde gebracht (wist niet dat dat er ook nog allemaal bij kwam kijken) en zo blijven we wel iedere dag bezig hè. Joy is van zaterdag naar huis, dus mijn kleine meid moet zich weer even aanpassen aan het "alleen zijn". Ze vindt het precies niet zo leuk, want ze vraagt steeds wanneer Joy weer terug komt. Ze weet wel dat we naar de zee gaan als Joy er weer is, maar ze meent dat we met het vliegtuig gaan, haha, zal nog een teleurstelling zijn Toch gek hoe zulke kleine kinderen elkaar al iets kunnen vertellen, want Joy wist dat we naar de zee gingen en Loeka maakte er van "naar de zee met het vliegtuig boven in de lucht" en nu moest Joy wenen toen ik zei dat we niet met het vliegtuig gingen en toen moest Loeka ook meewenen, hihi

Vorige week een heel avontuur met een hondje dat we gevonden hadden langs de straat. 't Was een heel lief ding, maar ja, waar komt het van hè. Ze is eventjes bij Ilse en familie opgevangen en daarna weer bij ons. Ik had de hondentelefoon al maar verwittigd, maar daar kwam geen reaktie op. De volgende dag naar de dierenarts gegaan en gelukkig was het beestje gechipt. Bleek dat ze van een kasteel afkomstig was, hihi, heeft ze een nachtje bij het "voetvolk" mogen doorbrengen

Gisteren hebben we van het goede weer geprofiteerd en zijn we naar gaiapark geweest. Maar het was me er een beetje té warm, pfff, waren om 4u dus alweer naar huis gegaan. We hadden de aapjes en de roofvogels gezien en de dieren daartussen, dat is wel het voordeel met het abo, hoef ik niet steeds alles te doen voor een leuke dag. Had ik me daar toch geen kindje gevonden (denk een 3jaar oud)! Het was aan het wenen en was haar mama kwijt. Ik mee gaan zoeken maar we vonden de mama pas na zeker een kwartier zoeken. Zegt ze heel serieus: oh, waar kom jij nu vandaan? Ze had haar dochter niet eens gemist, had niet gezien dat het weg was en een bedankje kon er ook niet vanaf Je hebt toch mensen hè! Niet dat ze me moest bedanken ofzo, maar je merkt dat toch als je 3jarige dochter weg is? Ik zei tegen Roel: "ik had er wel mee weg kunnen zijn hè!" Tegen dat de mama mss gemerkt had dat haar kind weg was, had iemand met slechte bedoelingen het kind al in zijn auto gehad zitten! En dan nadien zouden ze niet snappen hoe zoiets gebeuren kan!! Verschrikkelijk, als ik Loeka nog maar een seconde niet zie, verschiet ik me bij wijze van spreken al een ongeluk.

Dus eerst een hondje, dan een kindje, wat zou het volgende zijn Op de een of andere manier loopt zoiets zich altijd bij mij uit, hihi

Miranda, voor mij hoef je echt niet weg te blijven hoor, dus als je zin hebt, kom lekker terug mee kletsen?

Katje, ik neem mijn pauzes wel, haha, soms een beetje te veel, kon beter wat doorwerken Hoe is het met de zindelijkheidstraining?

Petitje (en ook Tanja denk ik?) als jullie willen stuur maar een PB met jullie emailadres, dan voeg ik jullie wel toe.
Gelukkig dat het nu wat beter gaat met Denis, maar als ze gevoelig zijn aan de luchtwegen, blijft dat helaas. Ik had vorig jaar een kuurtje voor Loeka tegen recividerende luchtweginfecties, moest ik geven voor de winter en dan zou ze er beter doorkomen. Als je wil, zoek ik het even op wat dat was? Het heeft alleszins een beetje geholpen want ze was niet meer zo erg ziek als het jaar ervoor. Gelukkig valt het bij haar nu in de zomer goed mee maar vrees weer voor de komende winter... Tja, en het hotel, was eigenlijk de eerste keer dat het wel zo tegenviel. Het was wel mooi enzo, maar gewoon, de kleine dingen hè... Voor ons alleszins geen van die landen meer denk ik de komende jaren. Nathalie heeft me wel kunnen overtuigen met Bulgarije en anders gewoon frankrijk, italië of Spanje ofzo? Kan ook wel eens leuk zijn denk ik...

Tanja, hoe is het met jouw kindjes? Ook al een tijdje stiller hè.

Nathalie, hoe is het met het kamertje van Sevi? Wat heb je precies gedaan? In een thema gewerkt ofzo? Loeka haar kamer hier in het nieuwe huis begint ook vorm te krijgen. Zij heeft een basic kamer met wat meisjesachtige dingen. Zachte roze muren, een mooie 'prinsessenlamp' (gewoon uit de ikea met zo gebogen buizen met daar de lampjes aan, maar Joy vond dat een prinsessenlamp) en een mooie roze hemel boven haar bed. Ze slaapt er wel nog niet ik weet nog niet wanneer we die stap gaan zetten, haha. Hoe lukt het zindelijk worden bij jou nu? Loopt Sevi nu ook de hele dag (en nacht) zonder luier?

Zo, heb toch weer mijn best gedaan

Doei!!

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 17:52
tanja

Hoi allemaal

Ik heb wel zitten meelezen maar echt tijd om te reageren heb ik niet echt gehad.
Maar deze week heb ik een weekje verlof en kan ik dus eindelijk nog eens iets laten horen.

Met ons gaat het dus heel goed. Laura groeit gelijk een kool, moet 5/08 terug naar K&G ben eens benieuwd. Zondag wordt onze meid gedoopt, hebben hemel en aarde moeten bewegen om de diaken te pakken te krijgen maar tis dus gelukt.
Ze zit ondertussen al in de loopstoel en geraakt overal waar ze moet zijn. Slapen doet ze nog steeds als de beste en eten kan ze ook goed hoor.

Grote broer Sander heeft het goed gedaan op school en mag naar het 1ste studiejaar gaan.
Hij is enorm content hihi ben benieuwd hoe lang dat gaat zijn.

Zo nu zijn jullie terug een beetje op de hoogte ga mijn best doen om af en toe toch te reageren.

Groetjes

Tanja

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 18:04
nathalie

hallo,

emmeke,
sevi's kamer is eentje helemaal met witte muren,barokkastje en boekenkast van ikea met bloemen ook zwart wit,en antraciet vloerbedekking.is de speelkamer,is wel nog wat kaal.ze speelt nu toch nog niet boven.
en de lampen zijn wolken.echt een schattige kamer.
als je met brien hier heen komt,dan laat ik je de kamer zien.
jij wilde ook na kaufland toch?

de tweede kamer is een muur gestreept hele zachte kleuren en een muur suikerspin roze,en de rest is wit.
boven haar bedje heeft ze ook een hemeltje.
de eerste nachten heeft ze wel gehuilt,vooral als ik haar in bed legde,vond het echt zielig,en ze kwam me s'middags gewoon als ik haar in bed legde na beneden gelopen,toen hoorde ik door de babyfoon(kom even na beneden,dus ik meteen gaan kijken stond ze al op de onderste trap,en dat zijn 3 grote trappen,dus nu heb ik een hekje tussen haar kamers gezet,komt ze niet meer eruit.
maar nu gaat het heel erg goed,ze heeft even moeten wennen.

dus het hotel was niet echt super,dat vind ik dan altijd erg als het niet goed is,je betaalt tenslotte genoeg,niet!!.

wanneer gaan jullie na zee?

ik ga volgende week met mijn moeder een dagje er tussen uit,misschien na scheveningen.zonder man en kids hahaha.

met sevi gaat het nog vaak fout met plassen,ze heeft een terugval gehad,eerst ging het heel goed,en toen begon ze me telkens in de broek te poepen
,maar nu met dat mooie weer krijgt ze geen pamper om,en dan gaat het ook goed.
en loeka helemaal droog??

katje,
dolfinarium is echt niet de moeite waard,we hebben 4 uur in de trien erheen gezeten,3 uurtjes had je alles gehad in het park,en toen 3 uur terug met de trein.
om half 9 lag ik dus mooi al in bed hahahaa,was vermoeiend.
maar dat geld kan jij je beter sparen,vind ik.

petitje,
is dennis zo aanhankelijk,dat zal wel een fase zijn.is vaak vermoeiend he?maar ook dat gaat over.

even over hier...
nu ik thuis zit,heb ik het heel erg druk,drukker dan dat ik werk.wel met leuke dingen.
sevi heeft een fase dat als we in de auto stappen dat ze zegt(niet na de kindjes toe)dan wil ze niet na de opvang,gek kind!
kan door mijn zwangerschap komen zeggen de leidsters,maar ik breng haar gewoon 2 keer per week.

zo ik ga even douchen,het begint hier te onweren.hopelijk koelt het een beetje af.

kuzzzz

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 20:28
leen

Hey hey,

Natascha,
Heb je al via msn gesproken, maar hier toch ook nog eens zeggen, dat we duimen voor je, dat nu je cyclus mooi op tijd mag worden, zodat jullie volop kunnen klussen voor een brusje eh.. Veel goede moed, en je weet het eh, positief proberen te blijven

Petitje,
Denis ook fel last van zijn luchtwegen, tis ook door het weer eh.. Dan weer mooi weer, dan slecht, je zou voor minder, en ik heb nu de laatste dagen weer fel last, ben vandaag nog een keertje naar de pneumoloog geweest, ik moet dus ook nog blijven aerosollen, als ik voel dat het beter gaat terug stoppen en het aankijken, verslechterd het weer, dan terug aerosollen en terug naar hem.. Hopelijk blijft het nu zoals nu, of nog wat beter is altijd meegenomen, maar we zien wel, afwachten he..
Je mag mij je msnadres ook altijd doorsturen, dan kan ik je ook toevoegen...

Katje,
Met mij, de zwangerschap en Iander gaat het goed.. Je hebt gisteren niet goed opgelet dan hihi, je had ons toch in real life gezien.. Heb alleen last gehad deze nacht en deze voormiddag van overgeven, denk dat mijn appelbeignets niet echt bevallen zijn, ze smaakte mij ook niet zoals ik ze anders zo graag heb, zal wel met de zwagnerschap zijn eh.. Zal wel overgaan, over een paar maanden..
6 augustus is mijn volgende echo..

Emmeke,
Er komt veel bijkijken eh, bij een huisje huren, verzekeringen enzo, die moeten toch zeker in orde zijn, je weet maar nooit.. Gelukkig is dat bij deze dan ook gebeurd eh.. En tja voor de rest praten we te veel via msn, dus heb je niet veel te vertellen

Tanja,
Bij jou gaat dus ook alles goed met de 2 kids.. Zal wel druk zijn denk ik eh, ik krijg met momenten al bang en zeker als ik dan wat met Emmeke praat

Nathalie,
2 heel verschillende kamertjes hebben jullie gemaakt.. Sliep Sevi ook nog bij jullie?? Of komt het beebje nu op Sevi haar oude kamer?? HOe reageert Sevi op je buik?? Ze zal die nu ook wel zien groeien eh, Iander is best lief, als hij gaat slapen is het dada papa, dada mama en dada beebee en krijgen we alle 3 een dikke kus

HIer gaat dus alles redelijk goed, de astma opstoten zijn zowat weg, heb nog wel zo een drukkend gevoel op mijn borst, maar het is onder controle, met de medicatie nu en dan een paar keer per dag aerosollen gaat het beter dan zonder de aerosol, had het een paar dagen aangekeken zonder aerosol maar ben toch terug begonnen voor het weekend..
Qua zwangerschap vind ik het deze keer heel anders, het gaat veel sneller, ben ook sneller moe, en met zo het hete weer, ben ik nog feller moe, maar dat heb ik altijd wel als het warmer is en ik moeilijke mijn lucht krijg.. Ochja we zullen maar niet klagen, we moeten blij zijn, dat het ons zo gegund is..

groetjes xxx

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:18
Emmeke

Hoi hoi!

Nathalie, ik wil idd ook naar die winkel ja Ik ben dan eens heel benieuwd naar haar kamertje! Ze heeft dan een kamer in 2 gedeeld, of hoe moet ik het zien? Denk dat Loeka ook wel veel aanpassingstijd nodig zal hebben. Ze zegt wel steeds "das Loeka bed" maar denk niet dat ze echt snapt dat zij daar binnenkort gaat slapen. Maakt ook niet uit, ik heb tijd genoeg! De creche ging hier momenteel weer goed, is heel lang slecht gegaan. Maar als ze ging zei ze wel: kindjes pele en mama kome hale. Dus zeker er effe bij zeggen dat ik ook moest terug komen alsof ik ze daar zou laten, haha.
Loeka gaat heel goed op het potje/wc ja. Ze gaat nu ook volledig alleen, dus broekje zelf afdoen en weer aandoen. Juist op hare verjaardag had ze het een beetje moeilijk en was ze steeds nét te laat. Ze had dan nog niet geplast, maar zo al een druppeltje, weet je niet. Maar dat was omdat het ook zo druk en spannend was denk ik. Verder geen problemen, zelfs 's nachts zelden, ben dus best fier dat ze het zo goed doet.

Tanja, je meisje gaat hard zeg! En nu al in de loopstoel, das toch vroeg, niet? Spannend zeg, je zoontje naar het eerste leerjaar! Komt er weer een nieuwe tijd aan

Petitje, Denis heeft nu ook echt de leeftijd van het eenkennig zijn hè. Niets van aantrekken en niets forceren, komt vanzelf wel weer goed! Ons Loeka die had dat héél erg en ook daarmee is het goed gekomen, hihi.

Vandaag heeft Loeka me nog maar eens verbaast door helemaal in haar eentje een puzzel van 6 stukken te maken! Zo een echte bedoel ik dan hè, stukken die je in elkaar moet passen. De insteekpuzzels kan ze al een tijdje héél goed en ook al met ferm wat stukken. Eentje van 12 puzzelstukjes lukte ook (moest toch eens kijken hoeveel ze er al kon hè), maar dan moest ik wel aanwijzen waar de stukjes moesten. Ik stond er toch van versteld
Ik ben ze ook maar aan het leren om zelf naar beneden te lopen op de trap. Ze kan dat wel, maar ik ben toch bang dat ze valt en neem ze dan bij het handje. En hier op die stenen trap... Nu heb ik haar vandaag al iedere keer alleen laten lopen (ik ben wel voor haar gaan staan) en gelukkig doet ze het heel goed. Ik schrok me nl vorige week een ongeluk toen Joy haar mee naar beneden aan het nemen was op de trap zonder mij Brien zal het wel weten, haha.

Zo, tot gauw weer!

[Laatst gewijzigd door Emmeke - 28/07/2008 @ 22:15] - Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 00:22
Emmeke

Voor de geïnteresseerden, loeka haar fotoalbum op de site is aangevuld. 22 maanden - juli 2008 geloof ik! Het was heel wat werk, hihi Veel kijkplezier voor degene die gaan kijken!

http://www.loekajaeken.peutersite.be

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 11:39
nathalie

helleuu,

leen,

nee sevi had haar eigen kamertje naast die van ons,daar gaat de baby nu slapen.
sevi zit niet veel aan mijn buik ofzo,als ik zeg wat zit in mama's buik zegt ze'ZUSJE'..en dan kijkt ze na haar buik en zegt ze 'ikke ook zusje in de buik'hahahaha leuk he!
ik ben zo benieuwd hoe ze reageert als de is geboren,kijk er echt na uit.

wel lief he dat iander dat zegt als die na bed gaat.
ben je nog aan het werken?
ik heb vandaag heel veel last van steken in mijn linker bovenbeen,zal wel weer ichas zijn,is heel erg pijnlijk.hopelijk is het moreg over,anders maar weer therapie aanvragen.

emmeke,
ja sevi heeft twee gedeelde kamers,zit een deurkozijn in.is wel fijn.
slaapt loeka nog niet in een groot bedje dan?
ja dat zal wel wenen zijn als ze in haar nieuwe kamer gaat slapen,ben eens benieuwd.
met de creche zullen wel fases zijn,bang dat we ze niet meer komen ophalen,best zielig niet?
net heb ik sevi gebracht na de opvang,en gaf ze me een knuffel en zei ze DOEI mama,dus dat was duidelijk,ik moest gaan hahaha.
wat goed dat loeka al zo goed doet puzzel.

had net even een kijkje genomen van je meisje haar site,echt leuke foto`s.
en die haartjes willen niet echt groeien he van loeka!!die van sevi groeien echt heel goed.ik heb ze ook pas een keertje geknipt,jij?

ja ik pak sevi meestal ook aan het handje op de trap,ze kan het ook alleen dat heb ik vorige keer wel gezien toen ze me eff na benden kwam aan gewandeld.

had net een vriendin van mij gebeld die heeft een groot zwembad,dus ik dacht ga je lekker zwemmen,maar het is bewolkt.dus wordt het niet zwemmen vandaag,jammer genoeg,hopelijk wordt het straks beter.

doeiiiii meiden

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 13:45
petitje

Hallo

Nog even rap dag komen zeggen voor t weekend.

Katje,Ik hoop ook dat we niet meer moeten aerosollen, heb vandaag t toestel teruggebracht naar de cm...
Hoe is t met Z en S? Amuseren ze zich wat in de vakantie?

Emmeke, als Loeka zo graag kindjes om zich heen heeft wil dat wat zeggen he
Ja laat me maar even weten wat dat medicijn was wat bij Loeka zo goed hielp, ga ik mijn ka er ook eens naar vragen.
Oei nog steeds niet de stap gewaagd om Loeka in haar eigen kamer te leggen? Je weet dat ze zeggen hoe langer je t uistelt... maar je moet natuurlijk doen waar jullie je t best bij voelen.
Alhoewel de verhuis misschien ideaal ervoor geweest was???
Komt heel wat bij kijken bij zo een huisje he, maar zo te horen hebben jullie t er wel naar de zin.

Tanja, veel plezier zondag met de doop, goed dat t wat minder warm wordt, en nu nog droog he.
proficiat voor sander, dat ie t zo goed doet op school. Amai al naar t 1ste ne echte kerel al.

Nathalie, zo zo je thuisleven is drukker dan toen je ging werken haha.
Oei sevi wil niet meer naar de opvang? denis heeft vanmorgen voor t eerst deze week niet gehuild, dat t zo ma blijft.

Leen goh ja jij moet natuurlijk ook vaak aan de aerosol met je astma, voor mij was t iets nieuws.
Dat warme weer is niet ideaal voor zw vrouwen he, maar er is beterschap op komst.

Over hier, hier gaat alles zijn gangetje. Door de stuken aan onze auto,die we nog steeds niet terug hebben, valt ons weekend planning in duigen, we zouden za naar Heerlen gaan en zondag naar mijn schoonzus ( o wat erg)
Denk dat we naar cp gaan heb nog kaartjes voor zwembeurt.
Denis heeft vanmorgen niet gehuild op de creche, was eerste ochtend, maar zijn favo leidster was er al, t was daarmee denk ik. Ze zegt ook van zodra ik me draai zet denis een keel op, leuk lijkt me dat
Zo ga nog een paar uurkes werken en dan weekend, joepie zonder plannen!

groetjes

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 23:09
Emmeke

Hallo!

HIer ben ik ook nog eens!

Nathalie, Loeka haar haren groeien wel, maar het is zo'n dun friemelkeshaar dat er echt niet veel mee aan te vangen is Bovendien krult het ook nog dus dan lijkt het niet echt langer te worden hè. Maar als haar haren nat zijn, dan komen ze toch al een stukje onder de schouders, haha Maar niets mee aan te vangen dus, en ook nog niet geknipt! Zal ook niet snel nodig zijn

Petitje, ik ga seffes of morgen es kijken in de medicijndoos, die staat helemaal boven in de kast en anders moet ik nu nog met stoelen enzo gaan slepen. Merci voor je PB Leuk dat iemand ook eens vind dat ze op mij lijkt, haha. Maar de laatste tijd zijn er meer mensen die dat beginnen te zeggen. Wat heb je aan de auto? En hoe ga je dan naar CP? Wij hadden vandaag ook willen gaan, maar was vooraf reserveren en we wilden echt last minute beslissen of we gingen...

Tanja, wordt jullie meid gedoopt door Ludo? Is een vriend van mijn mama en (ex-)stiefpa. Is wel heel lief vind ik, heeft onze dienst heel mooi gebracht (hadden we zelf samengesteld). Jij ook merci voor het PB

Is iedereen het warme weer doorgekomen? Wij hier vrij goed, alleen 's nachts vond ik het echt geen pretje. Loeka is wat ziekjes en wil toch veel slapen, dus overdag veel binnen gezeten. Woensdag zijn we gaan zwemmen bij Ilse ('s middags even en 's avonds even), gisteren dus binnen gezeten en 's avonds ben ik met mijn kleine meid gaan zwemmen in Bilzen (Roel had voetbal) en vandaag zijn we de namiddag in een subtropisch zwembad gaan zwemmen. Loeka 's morgens goed laten rusten en na het zwemmen heeft ze ook meteen een flinke dut gedaan. Ze vond het zalig Ze heeft er nog de hele avond over zitten vertellen Dan ben ik zo gelukkig hè, als ik zie dat zij het naar haar zin had!
Loeka kan trouwens een versje helemaal zelf opzeggen En tellen tot 10 (soms wel door elkaar, maar over het algemeen juist) Ik vind het zo knap van haar! En ik heb ze vandaag geleerd: "wat is je naam?" en zij zegt: "Loeka ... (achternaam)" Zo lief!! Ze kan er ook wat minder aangename dingen uit gooien hoor, haha "flauwe trezebees" zei ze daarstraks, haha, had ze van de K3 film Ze pikken toch alles op!

Zo, dat was het weer voor nu!

[Laatst gewijzigd door Emmeke - 01/08/2008 @ 23:31] - Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 11:36
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Zoals beloofd terug in de internetwereld, ja hoor heb het echt gemist. Maar gelukkig ben ik terug op mijn plaatsje.

Emmeke:

Fijne (buiten het hotel dan) vakantie gehad, en amai zo langs een disco, zou niets voor mij zijn, ook al ben ik moe, zal niet snel in slaap vallen. En nog al een gedoe hé, eerst een hondje daarna het kindje, hier in Bokrijk is dat ook altijd, moeten ze tien keer afroepen eer dat de mama komt.

Brientje:

Voor jouw mag ik dus een heel dikke proficiat wensen, een tweede babytje en dat alles naar wens mag verlopen.

Natascha:

Hoop voor jouw dat je de volgende bent voor een babytje, denk ook gezien te hebben dat je periode eraan komt, goe je best doen he

Petitje:

Oei Denis ziek geweest en ja hoor best vermoeiend als ze aan u hangen hé, heb dit nu heel erg hier, omdat ik maar alleen ben en ze alle twee tegelijk aan me willen hangen, en met dit warme weer pff..

Katje:

Alles goed bij jullie ?

Tanja:

Bij jouw dus ook eentje naar het eerste leerjaar ? Jonathan dus hier ook, ben echt benieuwd want het is toch niet meer zo als toen wij er vroeger in zaten. Heb je nooit bang, dat je zoontje het beter kan als jij ?

Nathalie:

Dat droog worden komt wel hoor, en ja nu mamma thuis is wil ze ook thuis zijn hé, en alles goed voor de rest ?

Leen:

Jouw heb ik gisteren al gesproken op MSN, fijn dat het nu beter met je gaat. En ja dat warme weer, is niet echt leuk als je zwanger bent hé, maar vorige keer bij IANDER was je nu hoogzwanger en denk ook niet leuk als het heet weer is.

Zo heb niet iedereen gehad, maar ga proberen nu mee te volgen. Hier gaat alles zijn gangetje met ups en downs, deze avond gaat Jonathan bij stefan zijn ouders slapen want morgen en overmorgen moet Laurine naar de behandeling. En dan van 14 aug gaan ze nog alle twee een week en dan 22 vertrek ik naar de zee.

Allez ga eten maken voor de bengels hier, namiddag hopenlijk naar bokrijk, hoop niet dat het gaat regenen.

GROETJES

Anneke, Jonathan en Laurine

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 20:23

hallo allemaal

kom ook nog eens even piepen.

Hier gaat alles zijn gangetje; Alles aan het voorbereiden voor Yinthe haar verjaardag. Goh, nog een week en mijn kleine meid wordt al 1 jaar. Pfff, wat gaat de tijd toch snel.

Ze slaapt ook sinds vrijdag (eindelijk) op haar eigen kamertje. Enkel deze nacht heeft ze niet zo goed geslapen, de rest van de nachten slaapt ze als een roosje.

Xanthe heeft het potje ook goed door. Ongelukjes gebeuren nu nauwelijks of niet meer. 'S nachts krijgt ze nog een pamper aan, maar als ze opstaat is hij meestal nog kurkdroog.

Voor de rest niet veel nieuws hier.

groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 20:31
Ellebel

Hoi Allemaal
ik kom mijn hoofje hier snel nog eens binnensteken.
Las dat er weer enkele nieuwe zwangeren bij zijn sinds mijn laatste bezoek. Aan allen (las oa brientje) PROFICIAT!

Hier verder alles goed. Vakantie gedaan en lekker ontspannen met ons 3

Vrijdag (idd 8/8/8) is Robbe een van de bruidskindjes op de trouw van zijn meter. Hij mag de ringen dragen in de kerk. Ik ben benieuwd. Ik zal zien of ik mss volgende week een foto kan plaatsen.

Iedereen heel veel groetjes en ik probeer nogmaals te beloven vaker te komen, maar het lukt niet altijd. Het is hier super druk.

Groetjes
Ellebel

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 14:45
Emmeke

Hallo!

Hoe is het met iedereen? Het is hier precies weer zo stil hè!

Hier alles ok... Vandaag nog eens een deel verhuisd en morgen nog wat proberen te doen en zo geraakt eindelijk alles eens hier in ons nieuwe huis. Verder zijn ze volop aan onze voorgeven aan het werken (balken verven, poort herstellen en verven) en komen volgende week nieuwe achterramen. Hoop ik, want dat zijn ze al een maand aan het zeggen...
Wijzelf gaan volgende week op "vakantie" naar zee Ik kijk er wel naar uit ook al wordt het weer slechter. Waar ik echter minder naar uitkijk, is dat ik bijna moet gaan werken Maar iedereen waar ik zo eens mee babbel zal ondertussen wel weten dat ik mijn werk momenteel echt HAAT Hopelijk mijn laatste jaar daar en volgend jaar op naar iets nieuws...

Ons Loeka ligt nu in haar "prinsessenbed" te slapen op haar eigen kamer. De derde dag al. Wel alleen overdag, 's nachts ligt ze nog lekker bij mij Eens haar kamer echt af is, zal ze 's nachts ook wel daar willen gaan slapen denk ik.
Verder is het toch zo'n schat, ik krijg er niet genoeg van

Hoe is het met de rest??

Doei!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 10:23
Tihany

Hallo allemaal,

eerst en vooral, sorry dat ik lang niet meer geweest ben. Maar heb een tijdje problemen gehad met m'n pc. En toen die opgelost waren was ik m'n inloggegevens kwijt en zo.
Ma nu ben ik weer paraat en ga ik proberen regelmatig terug lang te komen.
Even een update over Kiara.
M'n kleine meid is ondertussen al bijna 15 maanden. Sinds begin juli stapt ze ook alleen. En het gaat heel goed. Ze wordt echt al een grote meid, en het baby is er al helemaal van af.
Zo, ik ga verder niet alles bijlezen want dan ben ik wel ff zoet denk ik.
Ik hoop dat ik hier nog welkom ben.

Groetjes Ilse & Kiara

[Laatst gewijzigd door Tihany - 09/08/2008 @ 10:25] - Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 23:07
petitje

Hallo allemaal,

Bedankt degene die me bijgevoegd hebben op msn, nu nog wat tijd vinden om er te komen kletsen...
Hier gaat alles goed. Denis is gelukkig niet meer ziek geweest en doet t uitstekend. Hij kan ondertussen ook achter de babywalker lopen, een paar weken terug ging dat ding nog te snel voor zijn voetjes. t is ne echte acrobaat!
Alleen t eten is iets minder, zijn flesjes gaan niet meer leeg, en thuis is GP en FP een hele strijd ( op de creche enzo wil ie dat wel nog eten) alleen boterhammen gaat er goed in. Nog een maandje en dan zullen we maar groeimelk geven, zal er wel beter in gaan.
Gisteren is ie wezen logeren bij oma en opa, t was goed gegaan hij had geen traan gelaten. Wij hebben er dan nog eens van geprofiteerd om eens te gaan uit eten, dat was toch echt HEEEELLLL lang geleden.
En vanmorgen ne autostoel gaan halen, toch waar voor de Tobi door de knieen gegaan(terwijl we voor de piori gingen zien natuurlijk haha).
Nu nog onze eigen auto terug ( jaja hij is nog steeds in de garage, zou nu toch ma of di terug komen), want meneer begint serieus te jengelen in de maxi-cosi.

Emmeke, heb je nog kunnen zien voor die medicijnen?
We hebben nu een vervangwagen van de garage, maar das echt zo een gammel bakske, ik ben blij als ik op mijn werk aankom, dus ver gaan we daar niet mee, niet naar NL of naar de zee ofzo.
CP viel wat tegen vonden we. Veel te druk en invergelijking met op vakantie veels te klein, ook denis vond het niet zo, dat zag je aan zijn gezichtje, we zijn niet zo lang gebleven. T speeldorp vond ie wel leuk en er was een schow en dat vond ie geweldig.
Jouw kleine meid is ook serieus aan t vooruitgaan he. tellen en versjes opzeggen, leuk zo dat ze al die dingen al kan.

Anneke, ja ik hoop dat die eenkenningsperiode rap voorbij is, alleen mijn ma heeft ie geen bang van al de rest...
hah binnenkort er lekker tussenuit naar zee, zal deugd doen he.

Ilse bij jullie deze week groot feest! Is rap gegaan dat eerste jaar he, en is t waar wat ze zeggen, gaat bij een tweede alles nog sneller?
Fijn dat alles zo goed gaat bij jou met de meiden.

Ellebel, zo zo robbe bruidskindje, er waren er wel veel die 8/8 gingen trouwen he. Wij kennen mekaar van 8/8 en ik zei altijd als we 8/8/8 nog niet getrouwd zijn trouwen we dan, gelukkig zijn we toch nog eerder getrouwd want dat leek me 12 j geleden nog heeeeeel erglang.

Tihany, je moet me helpen ik ben je even kwijt, is t heel lang geleden dat je er nog was?

Zo ga eens mijn beddebakske induiken, ventje is nog op de lappen
Tot de volgende

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 13:57
Tihany

@ petitje: ik denk dat het toch wel al een half jaartje geleden is.
Maar toen was ik er ook nog maar pas. Dus kben hier nog niet heel bekend

Gisteren hebben we doopfeest gehad van de kleine van m'n broer. Het is heel leuk geweest. Alleen heeft Kiara het wat begaaid in de kerk . Ze was maar aan het tateren en rond lopen. Mja het is een kinderfeest hé. Gelukkig vonden de andere mensen het geen probleem.
Wie foto's ervan wil zien. Ze staan op Kiara haar site. http://www.everyoneweb.com/KiaraTemmerman.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 12:11
leen

Hiep hiep hoera voor Yinthe!!
Maak er een fijne 1ste verjaardag van, en hopelijk krijg je ook vele mooie cadeautjes en een lekkere taart, waar je met je vingertjes in kan duwen!!!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 12:16
nathalie

hoera hoera yinthe is 1 jaar..

maak er een spetterende verjaardag van

dikke kuzzz

[Laatst gewijzigd door nathalie - 12/08/2008 @ 22:55] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >