< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » cyclus in de war na de bevalling

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
cyclus in de war na de bevalling
04/07/2008 @ 15:32
sarah

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

7 maand geleden ben ik bevallen van ons tweede dochter. Na 3 maand borstvoeding en minipil, ben ik ondertussen terug aan de "gewone" pil. Maar, hoewel ik voor mijn zwangerschappen steeds heel regelmatig was, klopt mijn cyclus nog steeds niet. Midden in mijn pilstrip wordt ik ongesteld, en dat duurt makkelijk meer dan een week (zij het helemaal niet hevig). Het is geen ramp natuurlijk, maar wel vervelend. Bovendien weet ik niet goed hoe het nu zit met de kans op bevruchting? het staat vast dat er een derde kindje komt, maar omdat het het laatste zal zijn (normaal gezien) wil ik het wel allemaal bewust meemaken (het aftellen naar de NOD, de spanning enzo), dus liever geen "accidentje".
Vind het zo'n onbenulligheid om er de gyn mee lastig te vallen, dus heeft iemand van jullie hier nog ervaringen mee?
Bij mijn oudste heeft het ook wel een tijdje geduurd eer de cyclus terug in orde was, maar toch lang niet zo chaotisch als nu (als ik het me goed herinner).
Dus wie nog ervaring heeft hiermee, laat maar eens weten?
groetjes
sarah

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:06
sarah

niemand enige ervaring?

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:16
Jessy

Online Status Bekijk profiel
Hallo
Ik zou als ik jou was toch de gyn. even bellen en gaan voor een afspraak desnoods want het kan zijn dat je pil niet zwaar genoeg meer is waardoor je doorbraakbloedingen krijgt. En dan is de kans op een accidentje wel reeel natuurlijk...

Succes!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:16
Miranda

Hey,

Is je pil wel sterk genoeg? Ik zou toch je gyn nog maar eens bellen hoor. Is niet normaal dat je midden in de cylus ongesteld word.

En gelijk heb je om van een derde te willen genieten, alhoewel een ongelukje ook leuk is

Groetjes,
Miranda

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:17
Miranda

Hihi zelfde gepost en tegelijk....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]