[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 09:45 danielle | Goedemorgen zonnie79, Enkele jaren terug had ik hetzelfde probleem wij hebben van in het begin de 2 onmiddelijk bij elkaar gelegt en ik had ook bang dat de ene de andere zou wakker maken maar dat was absoluut niet het geval de oudste sliep gewoon daar als de andere aan het huilen was en nu slapen ze nog altijd samen en gaan ze op hetzelfde uur slapen (dit hebben we ook van in het begin gedaan) omdat ze zonder elkaar niet in slaap geraken, je kan het proberen en wat geduld hebben want het zal ook niet van dag 1 goed komen. Gewoon proberen zou ik zeggen.. Groetjes |
[Reageer]

twee kinderen op één kamer: vraagje

Zelf was ik ook een beetje aan de dubben wel of niet op 1 kamer. En in eerste instantie wilde ik de kleine baby bij ons op de kamer houden. Na het lezen van jullie berichten begin ik daar aan te twijfelen. En ben ik aan het overwegen om ze gelijk op 1 kamer te leggen. Maar ligt dat niet aan de baby. Zelf ben ik ook heel erg bang heel overdreven te reageren op het huilen, als ze op 1 kamer liggen. Nu ben ik daar best heel direct in, maar dat lijkt me dan moeilijker.