< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » beginnen aan 1e kindje in 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
beginnen aan 1e kindje in 2006
07/07/2008 @ 18:16
reb

@u3 ik heb nog nooit over de buggy mee gehoord! mss dat je onder het topic'baby en uitzet' wel meer meiden vindt met kennis ter zaken!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:43
@u3

Online Status Bekijk profiel
het is een houder om aan de fiets te maken zodat je de buggy mee kan nemen aan de fiets........kent niemand die hier??
ik zal eens verder neuzen

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 18:29
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Haha nee @u3, daar had ik ook nog nooit van gehoord.
Hopelijk vind je gauw een antwoord op je vraag.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 20:42
@u3

wat raar zeg ik zie ze heel vaak voorbij komen aan een fiets of hebben alleen mensen in weert zo een ding? hihihihi
ik heb vandaag gewerkt van 8-5 en na dagen geklust te hebben valt dat vies tegen kan ik je vertellen ben dood en dood moe ga zo naar mijn bedje

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 15:22
reb

hihi, @u3,ik denk dat ze dan idd alleen bij jou hebben hoor, heb het nog nooit gezien en heb er ook nog nooit van gehoord.

Vandaag op controle geweest, 2cm opening. het kan dus snel gaan of het kan nog enkele weken duren, we zullen wel zien wat de tijd brengt

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 09:18
dreamer

Hoi Reb,
Zover al weer. Nu ja afwachten dus, maarik hoor vaak dat tweede kindjes wel makkelijk iets te vroeg komen, dus wie weet heb je al snel je tweede kindje in je armen.

@u3, ik had laatst wat geprobeerd te typen over de buggy-mee, maar mijn internetverbinding werd verbroken. Wij hebben er zelf geen, maar ik zie ze weleens hoor. Volgens mij is er gewoon verschil in de ophanging afhankelijk van het type buggy dat je hebt. Ik heb daar zelf ook naar zitten kijken bij het mogelijk aanschaffen van een buggy, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Harm gaat nog gewoon in de wandelwagen (of in het winkelwagentje bijv. als we op de fiets zijn).

Mirjam, Fijn dat het allemaal goed gaat! Geniet nog even lekker totdat de vermoeidheid het overneemt van je.

groetjes dreamer

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 12:50
Mirjam

Haha dreamer, die vermoeidheid heb ik deze zwangerschap al van het begin hoor! Ik hoop dat het binnenkort toch wat gaat beteren

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 21:52
@u3

reb: jeetje zeg het begint nu echt spannend te worden!!
mijn schoonzus is 1 week korter zwanger dan jou dus dat begint nu ook heel spannend en onwerkelijk door wat er gebeurd is,kunnen haast niet geloven dat het deze keer toch echt gaat gebeuren
mirjam: ben je niet extra moe omdat je nu een kleine rond hebt lopen en dat was de 1e keer natuurlijk niet zo (zou kunnen) voel je je verder wel ok? gek idee dat er weer een kleintje bij gaat komen
mijn beste vriendin is ook zwanger nu bijna 11 weken en ik moet eerlijk zeggen dat het wel weer kriebeld maar het is gewoon voor ons verstandiger om nog even te wachten 1 omdat mijn man totaal nog niet wil 2 omdat ik nog 1 jaar naar school moet en 3 omdat ik nu even alle tijd een aandacht aan sharif wil geven.
maar kriebelen doet het
volgend jaar eerst naar curacao met mijn gezin.
we zijn trouwens flink aan het klussen ben dood en dood moe hebben net bij de gamma behang voor de slaapkamer gehaald dat komt er morgen tegenaan dus langzaam word het wat
26 juli gaan we definitief over spannenddddd

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 11:12
Claudia

hey allemaal.. zit op de laptop en daar stond dit topic onder de favouriten.. dus denk kom nog eens kijken...

zie dat hier alles ok is met iedereen.,.,.. bij mij ook en zoals jullie zien ben ik ook zwanger.. mirjam nogmaals gefeliciteerd... ben alleen wel erg bang dat het niet goed gaat maar aan de andere kant heb ik er ook wel weer vertrouwen in.. ach denk dat jullie allemaal dat gevoel kennen.. de 5de mogen we naar de gyn en dan krijg ik ook een echo....

Met lucas gaat het prima.....

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 10:44
dreamer

Hoi Claudia,

Leuk dat je er nog eens bent en Gefeliciteerd! Ik kan me best voorstellen dat je je wat extra zorgen maakt en je weet het natuurlijk nooit hoe het nu weer gaat, maar ik zie dat je al vrij vlot een echo hebt, dus dat is fijn. Lucas kruipt zeker al lekker rond? Zal wel een vermoeiende tijd worden dan. Net als voor jou he Mirjam.

Hoe ging dat eigenlijk bij jou Reb? Ik ben zo blij dat Harm nu zelf loopt en de trap op klimt, want een paar keer per dag de commode op en af en zijn bedje in en uit is echt genoeg tilwerk voor mijn buik en rug. Verder al nieuws?

Bij mij lijkt het nu ook op te gaan schieten. Ben al gedeeltelijk gestopt met werken omdat het toch wel weer erg zwaar is. Bij Harm werkte ik trouwens al helemaal niet meer na de dertig weken. Nu dus nog de hoognodige dingen afronden en dan ga ik lekker genieten van mijn verlof.

Tot snel,
groetjes Dreamer

@u3 - spannend nog 5 dagen....

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:39
Claudia

dreamer.. eehmmmm lucas kruipt nog helemaal niet.. hij rolt wel de kamer door maar kruipen doet hij niet... vraag me ook wel af of hij dat wel gaat doen omdat hij rollend ook overal komt..

kan me idd voorstellen dat het zwaarder is met een kleine zeker op het einde.. fijn dat je nu al wat minder kan werken.

groetjes

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 11:56
dreamer

Hoi Claudia,

Tja dat heb je met die kleintjes - ze doen het allemaal op hun eigen manier he... en als Lucas er rollend komt, zal ie idd minder behoefte aan kruipen hebben. Ik herinner me nog dat we bij Harm ook vaak met hem geoefend hebben op kruipen (zijn armen en benen mee bewegen) en vooral het voordoen zal hij wel grappig hebben gevonden (mama kruipend door de woonkamer). Ben blij dat hij nu loopt, want het is idd wel zwaar zo, de laatste maanden.
Maar herinner me ook goed dat de eerste weken ook zwaar waren omdat ik steeds zo moe was. Veel succes dus de komende periode.

Reb???? Alles goed?

Ga lunchen - groetjes Dreamer

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:17
reb

hey!!

jaja alles goed! ben wel veel moe en slaap veel. Morgen laatste dag werken oef!!!!
Ben ook blij dat Floor goed haar plan trekt, ze stapt heel graag, kruipt de trappen op zonder probleem en naar beneden komen doen we op onze prot en fier dat we zijn

we tellen af!! heb al wat voorweeën gehad, maar het zet niet door!

groetjes aan allen
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:00
@u3

heb ik al verteld dat mijn schoonzus bevallen is???
15 juli is ie geboren om 3.30,meneertje heet shurvin en is 2450 gr schattig he?!
misschien mogen ze vandaag naar huis

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:21
reb

ow @u3 een dikke proficiat aan je schoonzus! Ben stiekem wat jaloers dat zij haar kleintje al in haar armen heeft!! Een klein prustje zeg!!
Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 22:13
Claudia

@u# gefeliciteerd zeg.. was wel een paar weekjes te vroeg denk ik he.. maar goed als de kleine gezond is is er niets aan de hand..

reb alvast succes gewenst....

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 09:16
dreamer

Hoi @u3 - Gefeliciteerd. Wat een kleintje zeg. Zal wel super schattig zijn.
Alles al verhuisd trouwens??

Reb - dat is aftellen zeg. Wel lang doorgewerkt dan hoor. Ik moet nog 1.5 week en dan ga ik met verlof. En het is nodig ook, want na een halve dag werken ben ik helemaal kapot. Geniet nog even van je nachtrust....

Voor de rest: lekker genieten van het zomerweer, en tot snel
groetjes Dreamer

[Laatst gewijzigd door dreamer - 27/07/2008 @ 09:18] - Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 09:56
reb

nog aan het wachten, duurt veel te lang vind ik

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 09:31
dreamer

Reb - mag nu wel komen idd. Succes met het wachten!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:38
reb

ik doe echt mijn best, kuisen, vrienden bezoek naar de speeltuin, altijd maar bezig, maar het haalt niet zo veel uit!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >