Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 18:16 reb | @u3 ik heb nog nooit over de buggy mee gehoord! mss dat je onder het topic'baby en uitzet' wel meer meiden vindt met kennis ter zaken! |
| 08/07/2008 @ 16:43 @u3 ![]() | het is een houder om aan de fiets te maken zodat je de buggy mee kan nemen aan de fiets........kent niemand die hier?? ![]() ik zal eens verder neuzen ![]() |
| 09/07/2008 @ 18:29 Mirjam ![]() | Haha nee @u3, daar had ik ook nog nooit van gehoord. Hopelijk vind je gauw een antwoord op je vraag. groetjes Mirjam |
| 14/07/2008 @ 12:50 Mirjam ![]() | Haha dreamer, die vermoeidheid heb ik deze zwangerschap al van het begin hoor! Ik hoop dat het binnenkort toch wat gaat beteren ![]() groetjes Mirjam |
| 23/07/2008 @ 22:17 reb | hey!! jaja alles goed! ben wel veel moe en slaap veel. Morgen laatste dag werken oef!!!! Ben ook blij dat Floor goed haar plan trekt, ze stapt heel graag, kruipt de trappen op zonder probleem en naar beneden komen doen we op onze prot en fier dat we zijn ![]() we tellen af!! heb al wat voorweeën gehad, maar het zet niet door! groetjes aan allen ![]() |
| 24/07/2008 @ 09:00 @u3 ![]() | heb ik al verteld dat mijn schoonzus bevallen is??? 15 juli is ie geboren om 3.30,meneertje heet shurvin en is 2450 gr schattig he?! misschien mogen ze vandaag naar huis ![]() |
| 24/07/2008 @ 09:21 reb | ow @u3 een dikke proficiat aan je schoonzus! Ben stiekem wat jaloers dat zij haar kleintje al in haar armen heeft!! Een klein prustje zeg!! ![]() |
| 25/07/2008 @ 22:13 Claudia ![]() | @u# gefeliciteerd zeg.. was wel een paar weekjes te vroeg denk ik he.. maar goed als de kleine gezond is is er niets aan de hand.. reb alvast succes gewenst.... |
| 29/07/2008 @ 09:56 reb ![]() | nog aan het wachten, duurt veel te lang vind ik ![]() ![]() |
| 30/07/2008 @ 09:31 dreamer ![]() | Reb - mag nu wel komen idd. Succes met het wachten! |
| 30/07/2008 @ 12:38 reb ![]() | ik doe echt mijn best, kuisen, vrienden bezoek naar de speeltuin, altijd maar bezig, maar het haalt niet zo veel uit!! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

beginnen aan 1e kindje in 2006
mss dat je onder het topic'baby en uitzet' wel meer meiden vindt met kennis ter zaken!

ben dood en dood moe ga zo naar mijn bedje
heb het nog nooit gezien en heb er ook nog nooit van gehoord
.