Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 14:21 Ellen ![]() | Oei, 't staat er nu 2 keer op. De geluiden zijn weer stilgevallen. Oef! 'k Ga me vlug op mijn boekhouding storten... |
| 08/07/2008 @ 14:26 Leen | Ellen, daar ben ik nu al wel over. 't was een beetje teveel tegelijk denk ik. ikke een ganse week alleen thuis en dan mijn moeder die de primeur haalt van eerste keer plopsaland zonder dat ik er iets kon aan verhelpen. ze voelt zich nu ongelofelijk schuldig. ze wist dat ik niet graag had dat ze naar Plopsaland ging voor de eerste keer zonder ons, 't heeft haar toch wat geld gekost, want is niet goedkoop zo'n park en dan verliest ze nog eens die kap. ik vind het ook echt wel spijtig, dat was een heel handig jasje en zou dus nog kunnen dienen voor klein zusje... maar ja 't is nu zo zeker? |
| 08/07/2008 @ 14:31 Leen | Ellen, slaapt O. nog steeds zo weinig? Y. nu terug veel in de namiddag, een tijdje geleden was 't maar een klein 2u, maar nu is het terug een dikke drie uur. hoop dat ze dat morgen ook doet, dan kan ik nog iets doen na mijn lunch met Mieke. Sanne, heb een tweedehands bugaboo cameleon gekocht, een fel blauwe van nog geen 2 jaar oud, alles erbij voor 445, ook maxicosi adapters deze keer. voetenzak die erbij is, is van maclaren, maar ga zo'n framboise folklore lodger bunker op de lijst zetten. naar 't schijnt interessanter dan een voetenzak omdat je het hoofdje daar ook mee kan induffelen en makkelijker open en toe gaat als je een winkel binnenrijdt enzo. dat felblauwe met dat hevige roze gaat wel mooi zijn denk ik. goh, ik wou dat ik al kon gaan wandelen ermee. er had mij nog iemand anders gecontacteerd die er één verkocht, maar die vroegen 600€ en was maar een paar maand jonger dan deze en dat vond ik nog veel te veel. Y. was al zo aan 't wenen toen we naar die felblauwe gaan kijken zijn, ze zal content zijn dat we nu eindelijk ene gekocht hebben. ga binnenkort toch eens naar 't stad moeten en dan is dat wel handiger denk ik dan onze grote driewieler. tot straks |
| 08/07/2008 @ 15:03 Rien | Ben hier beschuit met muisjes aan het eten. Baas heeft een zoon gekregen: Seth |
| 08/07/2008 @ 15:40 Leen | Ellen, ik heb ook een lodger een wrapper, heb die voor Y. heel veel gebruikt. ik wikkelde haar daarin als we gingen slapen om door de hall te gaan. vond het zo zot om alles tot 22° warm te stoken alleen om daar ne keer te passeren met baby. en ze was nooit ziek en tot nu toe nog niet eigenlijk. die shelter die zijn heel klein, maar ik zou zo'n bunker willen en die zijn veel groter, zou je tot 4jaar moeten kunnen gebruiken volgens de beschrijving. 't is zo hevig framboos met bloemen onderaan op, de folklore dus. en er zijn uitsparingen in voor in autostoel of buggy. mijn wrapper is gewoon een wikkeldoek. toch bedankt voor 't aanbod hoor. mooie naam vind ik ook Rien. ik vind tegenwoordig meer mooie namen voor jongens dan voor meisjes, typisch zeker |
| 08/07/2008 @ 15:46 Rien | Leen, neem die naam met een 'r ' maar die je bij Pien zei. Heeeeeel mooi en past supergoed bij Y! Verder vind ik Esmée en Amélie ook nog mooi passen, zeker bij de achternaam! |
| 08/07/2008 @ 16:01 Leen | ja vind die ook nog steeds heel mooi, maar twijfel over die r, zou liever een naam hebben die ze vlugger zelf juist kunnen uitspreken. we zien wel. A; is er nog niet van overtuigd. die komt altijd met Naomi af en dat vind ik niet zo mooi. |
| 08/07/2008 @ 16:21 Rien | Oh jawel, Naomi is ook mooi maar ik hoor liever Noémie ![]() |
| 08/07/2008 @ 16:33 Sanne | Hallo, Leen, bij mijn schoonma is 't ook altijd van 't zelfde als J. daar gaat logeren. Vanalles kwijt, of thuis vergeten als ze hem terug brengen. Ik kan mij daar ook lastig in maken en zij doet daar ook altijd zo luchtig over.L. slaapt nu sinds 2 nachten in de draagmand en ik wikkel ze ook in de lodger. Ze ligt daar graag in blijkbaar want ze slaapt er goed in. 's middags tijdens ons siestake leg ik ze wel altijd bij mij in bed want zo slaapt ze gegarandeerd onmiddellijk in. Ik probeer mezelf echt wel te verplichten van elke middag minstens een uurtje te gaan rusten, ookal ben ik vaak niet echt moe en kriebelt het om vanalles te beginnen doen. Maar ik wil de vermoeidheid voor zijn zenne en alle slaap die ik kan krijgen meepikken nu het nog kan. Ellen, J. begint tegenwoordig ook te gooien met zijn speelgoed als hem iets niet zint. 't zal de 'gooi-fase' zijn zeker ? ![]() Leen, de overige meisjesnamen om ons lijstje waren: Paulien, Kato, Cara. Misschien heb je daar iets aan. Ik vond Paulien vooral héél mooi, maar B. wou die naam niet. Zijn tegenvoorstel was toen L., en daar kon ik me ook wel in vinden. J. spreektzijn naam nog altijd uit als 'Jojen' en ik vind dat eigenlijk wel schattig. En zijn zus is dus 'Lole' ![]() Wel een goeie prijs voor die bugaboo ! Nieuw en compleet kost die om en bij de 1000 euro als ik het mij goed herinner. S., binnenkort heb je wel al weer vakantie zeker ? |
| 08/07/2008 @ 16:42 Leen | nieuw met alles erop en eraan kwam ik op een 900euro uit in de kinder planeet. normaal ga ik maar tot een derde van de nieuwwaarde, maar die bugaboo cameleon gaat wat meer. maar wie weet krijg ik er nog wat van terug als ik hem doorverkoop binnen een jaar of vijf. Kato vind ik ook mooi, maar ik ken er al zoveel, vind het wel mooi passen bij Y. ja wel schattig als ze zo de R als J uitspreken. ja, jij hebt daar niet naar gezien, we zien nog wel. ik heb nog 3 maand hé. heb zo niet het gevoel dat het maar 3 maand meer is, vrees dat ik alles op de lange baan ga schuiven en op 't einde me moeten spoeien zoals de vorige keer. maar ja alles is toen ook afgeraakt. jij hebt dus ook zo'n verlies grootouder, hatelijk hé. ik ga er nu echt beginnen op letten wat ik mee geef, maar ja, ik heb graag dat ze er mooi bij loopt. als mama van één kindje ben je mss veel zorgzamer dan als oma van twee kastards. het loopt daar echt allemaal goed hé bij jullie, blij dat te lezen. je hebt groot gelijk dat je alle rust en slaap neemt die je kan krijgen. zone lodger is toch iets zaligs hé, heb ik echt heel veel gebruikt. ons Y. haar mobiel hangt nog steeds boven haar bedje en ze draait daar 's avonds zelf aan en dan moet ik die nog één keer opzetten. is echt een deel van haar ritueel. als de beertjes stoppen met zingen, dan zijn ze moe en gaan ze slapen en gaat Y. ook slapen zegt ze dan. als dat zo blijft duren zal ik een tweede moeten kopen voor de baby. weet ook nog niet of ze dan al of niet al in een groot bed zal slapen. 't is hier weer aan 't waaien en aan 't regenen, 't is juist terug herfst. heb vanmiddag mijn raampjes weer laten openstaan, maar een klein beetje hoor en deze keer valt de regen niet loodrecht naar beneden. eens een sms sturen naar Mieke, want niets meer van gehoord. eens horen of het nu nog doorgaat dat ze morgen naar ons komt. |
| 08/07/2008 @ 16:57 Sanne | Leen, nee, wij hebben geen rekening gehouden met die 'r', de Chinezen zullen het niet gemakkelijk hebben binnen enkele maanden ![]() |
| 08/07/2008 @ 17:04 Rien | Het is overbodig dat ik het zeg, maar wij hebben ook geen rekening gehouden met de 'r'. Onze FeLLe ![]() |
| 08/07/2008 @ 21:00 Nancy78 | Hoi hier ben ik ook doodop natuurlijk maar wel een leuke dag gehad de osteopaat heeft precies wel geholpen maar k weet uit ervaring dat dat net voor heel klein tijdje kan zijn hé... Enfin... Vooral de sauna en het snackje eten heeft me deugd gedaan, even eruit! Maar de afspraak bij gyne was ook leuk hoor, lange echo. Alleen... opnieuw heeft de video daar niets opgenomen (heb nochtans wél nieuwe video meegenomen dus er is echt iets mis met haar toestel) Nu kan ik dus maar één kans meer hebben om video van beebje te hebben Maar er zijn ergere dingen in t leven hé ![]() Leen, zeg, ik was niet bij Pien, kun je die naam met een R niet eens schrijven hier...? ik zou ook graag weten waarover het gaat ![]() ![]() En ik kan goed verstaan dat je er niet mee kan lachen dat oma vanalles kwijt geraakt zeg, kostelijke affaire zo. Sanne, zeker voldoende slapen, pak maar mee wat je kan. Is J nu overdag naar creche of pas volgende week? En het is natuurlijk ook gewoon genieten met je kleine meid in je armen slapen hé Ellen, zou wel kunnen kloppen, Z had ook veel huidhonger en is ook zo'n moeilijk inslaperke geweest, wij hebben haar lange tijd ingebakerd om te slapen omdat ze die warmte echt wel nodig had Als je zo beschrijft hoe M zich vanmorgen gedragen heeft - pffff. Z heeft tegenwoordig ook haar kuren, ik wou dat ik de fase van peuterpuberteit kon overslaan zeg... Met dingen smijten doet ze nog niet maar wel hysterisch drama verkopen Ik ben trouwens ook doodop en B ook omdat ons madam vannacht tussen 2u45 en 5u15 (!!!!) niet meer wou slapen. Ze was wakker, ging opstaan. Heb alles geprobeerd: haar sussen, nieuw pamperke, flesje melk geven, tot rede proberen overhalen, boos zijn, haar in hoek plaatsen (met dramatische huilbui tot gevolg waardoor ze terug melk overgaf), ... Uiteindelijk, nadat B haar derde keer in hoek had gezet, snapte ze de boodschap precies eindelijk. Gevolg is dat ze natuurlijk doodop was vandaag en terug héél lang sliep in de creche (4u aan één stuk). En vanavond opnieuw die kuren Hopelijk slaapt ze wel beter vannacht. Het is geleden van toen ze heel kleintjes was dat ik nog 's nachts zo had opgezeten, zo lang aan één stuk toch. Ik kan mij niet echt inbeelden dat ik dat binnenkort misschien terug regelmatiger moet doen ![]() Tata nans ![]() |
| 09/07/2008 @ 10:00 Nancy78 | Goeiemorgen allemaal! Ben terug eerste, jippie! ![]() Ellen, misschien andere locatie voor time-out zoeken? ergens waar hij al niets meer kan misdoen? alleszins schijnt negeren tijdens de time-out belangrijkste te zijn. En aantal jaren dat ze zijn in minuten is voldoende om even time-out te hebben, heb ik ergens gelezen. Maar da's allemaal theorie, als ze zo t bloed vanonder je nagels halen, dan kalm blijven is de kunst en lukt mij zeker ook niet altijd. Voorlopig helpt bij Z nog altijd in de hoek zetten, ze begint dan binnen de paar seconden dramatisch te huilen - ik moet me dan altijd inhouden om niet te beginnen lachen maar ja. En nadien is ze veel gewilliger om te doen wat ze weigerde (bv: opruimen, aan tafel gaan zitten, ...) Wel chique dat je volledig bij bent met de foto-albums. Ik ben denk ik voor B en mijzelf nog aan de zwangerschap van Z en voor Z zelf aan haar 8-9mnd dus nog wel ff werk ![]() Maar da's iets wat ik nu niet kan doen want ik kan niet zolang zitten - heb er nochtans de tijd voor. Misschien vind ik daar tegen september of zo nog iets op zodat ik vanuit zetel kan albums maken, ik zie nog wel. Van onze reizen doe ik tegenwoordig wel zo van die albums die je rechtstreeks besteld, dat is al heel wat geplak minder en heel netjes Straks komt mijn moeke hier terug helpen! echt een schat hé! En mijn papa gaat hier buiten de terrastegels van ons trapje die zijn losgekomen, vastmaken en een plank ophangen zodat ik na 7 maanden terug mijn wasproducten netjes kan wegzetten ipv ze op de wasmachine te moeten laten staan. Ik ga nu met Me lissa brood te week steken voor broodpudding en dan naar kine Tot later! Nans |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
grappig eigenlijk hé?
De HA dacht waarschijnlijk dat ik geen gezag had, M luisterde dus echt niet!

Nu kan ik dus maar één kans meer hebben om video van beebje te hebben 

Hopelijk slaapt ze wel beter vannacht. Het is geleden van toen ze heel kleintjes was dat ik nog 's nachts zo had opgezeten, zo lang aan één stuk toch. Ik kan mij niet echt inbeelden dat ik dat binnenkort misschien terug regelmatiger moet doen