Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 20:59 wondertje | Bij onze eerste stond er: Onze liefde kreeg handjes en voetjes. Voor onze tweede gaat het worden: Mama's liefde zullen we moeten delen, papa's schatten zijn we allebei maar als broertje/zusje ben je alleen van mij je grote broer Henri |
| 08/07/2008 @ 18:33 | hey ik zoek eigenlijk ook nog een mooi gedichtje voor het geboortekaartje ik heb wel nog tijd ik ben nu 21 weken en het is een jongen ![]() weet ik zelf nog maar van gisteren ![]() we houden het graag eenvoudig ,maar alle hulp is welkom Greetz ![]() |
08/07/2008 @ 18:39 ![]() |
| 08/07/2008 @ 18:45 Manon | tekst Hoi, Omdat ons zoontje mees in de lente is geboren ( 28-05-2008 ) hadden wij Ontwetend heb jij een stukje van de wereld in t zonnetje gezet! Groetjes Manon |
| 08/07/2008 @ 22:19 Jana | Bedankt voor de vele reacties en uiteindelijk hebben we gekozen voor: "Vanaf nu bepaal IK hoe lang er uitgeslapen wordt' |
| 09/07/2008 @ 10:36 Mama!!! ![]() | Bij ons was het Watte? Bloemkool ? Ooievaar ? Nee Nee Nee Mama en papa hebben lekker gestoeid en zo ben ik in mama's buikje gegroeid |
| 09/07/2008 @ 12:18 Sasha ![]() | Liez1983, handige site! Sasha |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Tekstje geboortekaartje