Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 14:10 linnie1982 ![]() | tamara, wat geweldig. gefeliciteerd!!! ![]() |
| 08/07/2008 @ 14:12 saartje79 ![]() | tamara: super leuk nieuws!!! kan je al beginnen dromen en plannen... ik heb nogmaals een vraagje: zouden jullie willen stemmen op onze verbouwing? http://www.mydecodream.be/MyDecoDream2008/Summary_nl.act?project=een%2Bfamiliekamer& Wij gaan 19 juli op vakantie naar frankrijk, niet zo heel ver, met de caravan. Ben eens benieuwd. Ons Lindeke mee in de caravan. We zijn nu volop bezig de caravan op te frissen, nieuwe gordijntjes, afwassen, vullen ,... heb er wel zin in... |
| 08/07/2008 @ 15:53 Lotte79 ![]() | Tamara gefeliciteerd. ![]() |
| 08/07/2008 @ 16:16 Lisette ![]() | Tamara van harte gefeliciteerd meid. Wat een leuk nieuws. En dat na wat vervelende dagen. Dat pept je zeker weer wat op denk ik. Saartje mijn stem heb je. |
| 08/07/2008 @ 18:01 Leigh ![]() | Tamara!! Super meid!! Proficiat!! Allez het plannen kan beginnen!! Succes ermee!! |
08/07/2008 @ 19:17 ![]() | tamara: gefeliciteerd!!! Saartje: bij mij is het ook nog niet zover hoor. ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod in juli 2007 wie doet er mee?

we gaan trouwen op 11 juli 2009.

is... Tja, we kunnen er volkomen naast zitten natuurlijk want aangezien ik de gyne heb gezegd dat we het niet wilden weten heeft ze er niet specifiek naar gezocht en zeker niet duidelijk getoond. Blijven gissingen dus. Spannend.... nog 18 weekjes wachten ...