Amaai, de vorige dieet update was zodanig laat dat er twee dergelijke posts van mij op elkaar volgen!

Anyway: dus, zoals ik gehoopt had een halve kilo er af! Goed hè?

Ik had me voorgenomen om zowiezo blij te zijn als ik afgevallen was (ook als ik de halve kilo per weer vooropgesteld door de diëtiste niet haal) en dat ben ik dus ook, maar ik heb die volledige halve kilo (wat een rare uitdrukking) dus wél kwijt, en ben dus superblij!
Ah ja: die vacature is niets geworden. Niet op basis van mijn profiel, dat was wel goed, maar dat bedrijf waarbij ik gesolliciteerd heb gaat verhuizen. Naar Zwijndrecht... van bij ons is dat echt niet te doen om dagelijks naartoe te rijden... Dus, is dat afgesprongen. Spijtig, maar het is nu niet anders. Dus nu ga ik zeker die D-cursus volgen. Allé ... als mijn man daarmee akkoord is... 'k Heb hem nog niet gezegd dat ik weer veel met dat idee speel...

Hij weet wel dat ik dat eventueel zou zien zitten om in het onderwijs te gaan, maar hij weet niet dat ik daar momenteel zo actief mee bezig ben. 'k Zal het er met hem eens over hebben. Met het verlengde weekend dat er aan komt hebben we weer wat extra vrije tijd om een goed gesprek te hebben.
XXX
Anja, 28 jaar, 1m65, van 79,1 kg naar 65 kg, nu:71,5 kg
Snuffie, 30 jaar, 1m80, van:69 kg naar:66 kg - nu:68.5 kg
Marijke, 29 jaar: van: 98 kg, naar: 75-77 kg - nu: 79.7 kg
Yoda, 28 jaar, 1m63 van 63 kg naar:82 kg - nu 68 kg
Dusanka, 33 jaar: 1m72 van 67 kg naar:60 kg - nu 64
Ilse, 34 jaar: 1m65 van 63 kg (feb '07) naar 72 kg (aug'07) - nu 65 kg en wil graag naar 60 kg