Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2008 @ 22:13 Baki ![]() | @ liesbeth: Wij gaan op de Veerleseweg wonen. We zijn nu druk bezig met poetsen en morgen en zaterdag gaan we al meubels en zo verhuizen. ![]() |
| 01/09/2008 @ 14:05 liesbethje | weer eeuwen geleden dat ik hier nog iets schreef, ![]() @baki: mijn ouders wonen ook in Zammel, (op de grotesteenweg) t is er wel leuk om te wonen vind ik. @Liesbeth: waaw Mats naart scholeke, waar gaat hij naar school? vond hij zijn eerste dagje leuke? Gaat hij hele dagen? of halve? @ sofie: ook van mij, van harte welkom hier. Met ons gaat alles heel goed, Febe groeit ontzettend, ze babbelt honderduit, kan tot 10 tellen, zingt heel veel liedjes mee, en begint de kleuren al te kennen. En dit terwijl ze in oktober nog 2 moet worden. Een 3tal weken geleden hebben we een vreselijk accidentje gehad, maar gelukkig is alles goed afgelopen. Het glazen tafelblad van mijn eettafel brak in duizenden stukjes toen ik er een pint opzette, en ons meisje lag hieronder. Gevolg: een snee in haar neus en 1tje boven haar oog. En een blauw oog. Al bij al dus niet zo heel erg, maar ik was wel enorm geschrokken. En we hebben 3 uur op spoed gezeten, de dokter was met de MUG mee, dus wij moesten wachten. Ga een beetje verder werken (zo tssdoor opt werk ff vlug berichtje posten ) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

mama's Geel

Wat straalde hij. Het moet voor jullie allemaal een ongelooflijke gebeurtenis geweest zijn. En dat verdienen jullie dubbel en dik na wat jullie al samen meegemaakt hebben en nog mee zullen maken. Hopelijk voor de toekomst natuurlijk alleen maar postief nieuws.

gelukkig is het, al bij al, nogal goed afgelopen he.