< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Slecht in slaap geraken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Slecht in slaap geraken
08/07/2008 @ 10:03
ninaboya

Online Status
Hallo iedereen,

Ik heb heel veel last om te slapen !
Wie nog???

Heeft er iemand tips om te relaxen, dit zou fijn zijn :)

Alvast bedankt
Groetjes
Ninaboya

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 12:51
Zarah

Online Status
heyla,

Ook ik worstel met m'n nachtrust....slaap heel onregelmatig, wakker om 01u en niet meer kunnen slapen dan uit eindelijk toch kunnen inslapen ma om 05u weer wakker acht voor zot te worden met als resultaat dat ik overdag, moe ben en nu thuis zit met een keelontsteking...je bent dus zeker niet de enige en als er mensen zijn die tips hebben laat ze ma komen....

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:07
julaho

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
een goed warm badje kan wonderen doen

of een warme chocomelk met honing

een wandeling maken

dat zijn zowat de dingen die ik doe als ik moeilijk in slaap raak

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:19

Ook ik heb het vreselijk moeilijk savonds.
Ik ben moe als ik op de bank zit of achter de computer en ga dan vervolgens naar bed en ik kom dan maar niet in slaap. Heel slecht. Of ik wordt tussendoor wakker en duurt het weer een uurtje of wat voordat ik in slaap kom. Echt vreselijk. Smorgens ben ik helemaal gebroken. pffffffff

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:22
Vke

Ik kan eigenlijk beter in slaap geraken nu dan vroeger.
Maar kword soms wel es wakker rond 4u maar dan val ik wel direct terug in slaap.

Ik heb de laatste tijd wel enorme last van nachtmerrie's.
verschrikkelijke dingen droom ik...
Daar nog mensen last van?
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 22:09
Ellen

Ik kan de laatste weken ook niet meer goed slapen.
Als ik in slaap val, word ik enkele uren later weer wakker omdat ik dringend naar het toilet moet, achteraf kan ik maar moeilijk weer in slaap vallen. Zo gaat dat heel de nacht door met als gevolg dat ik overdag doodmoe ben!

Ik droom ook heel raar tegenwoordig, het zijn wel niet altijd nachtmerries. Maar ze zijn zo realistisch, als ik wakker word denk ik dat mijn droom echt gebeurd is.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 14:18
katja

slapen
hallo allemaal,

ikzelf ben nu bijna 29 weken zwanger, en heb veel problemen om in te slapen, omdat langs de ene kant m'n ribben beginnen pijn doen, en als ik op m'n andere zij slaap, krijg ik het zuur. niet zo tof dus. Zo'n lange worst doet echt wel wonderen, en zeker in de eerste maanden.
ik werd ook telkens wakker met de gekste dromen, ik denk dat we onbewust toch wel bezig zijn met onze zwangerschap, en de vrees dat er iets kan fout gaan.
sinds ik dat kussen heb, gaat het veel beter, ik legde het tegen m'n rug als steun, of lag ertegen, en stak het tussen m'n benen, zodat m'n bekken recht bleef (had al sinds m'n 12e week last van bekkeninstabiliteit). een echte aanrader, en het slaapt weer heerlijk...
zeker proberen, laat me weten of het jullie ook heeft geholpen !

tot binnenkort,
Katja
Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 10:08
Ilonka

Online Status
Dag Dames,

Ja ik kan ook al zo moeilijk slapen. Terwijl ik wel erg moe ben.
snachts wordt ik vaak wakker en lig ik erg te woelen.
Normaal slaap ik rustig en wordt ik snachts bijn a nooit wakker.
Maar sinds ik zwanger ben is mijn nachtrust verdwenen

Groetjes ilonka

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 11:03
ninaboya

Online Status
Hi Ilonka

Met mij gaat dit nu al veel beter... Ik moest mij even aampassen :)
en wennen aan dit grote nieuws.

Nu ga ik al rustiger slapen maar heb wel nog veel last van krampen.
Hopelijk gaat het rustiger gaan met jou.

XXX
Ninaboya

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 09:31

Heeft er iemand tips tegen het niet kunnen slapen snachts?? Het wordt steeds erger. Vannacht heb ik het 4 uur zien worden en ben er nu alweer uit. Het is echt vreselijk en het breekt me ook op.

Groetjes Nadia

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 09:52
Teekske

Online Status
Hey Nadia,

Zoals Katja reeds zei: Een kussen doet echt wonderen. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik ook moeilijk in slaap vallen en met zo'n kussen... knor knor en weg

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 09:56

Tja een kussen heeft denk ik weinig nut want ik heb geen last van bekkeninstabileit, heb helemaal nergens last van. Kan de slaap gewoon niet vatten. Pffff hopelijk is dit ook na de 12 weken over.

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 19:11
Anoniem

Hey

Ik had dit ook toen ik pas zwanger was en als ik dan toch in slaap viel, werd ik midden in de nacht altijd wakker met "lamme" armen of benen. Mijn huisarts raadde me aan om 's avonds voor ik ging slapen een sinaasappel te eten of een glas sinaasappelsap te drinken. Dit hielp voor de "lamme" ledematen en daardoor kon ik doorslapen, maar het in slaap vallen bleef moeilijk. Dit ging pas beter toen ik 10 weken zwanger was.

Spijtig genoeg heb ik er sinds een week terug last van, ben nu 21 weken, maar ik ga eens zo'n kussen proberen.
Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 20:32
Liesje

Hey allemaal,
Ik heb het 's nacht ook iets moeilijker. Ik droom ook van die vreemde dingen dat ik bijvoorbeeld het heel pak gerookte zalm heb gegeten, wat je natuurlijk niet mag, of een schaal rauwe oesters en schimmelkaas. Dan ben ik altijd blij als ik wakker word. Ik val meestal wel vrij goed in slaap, dus daar kan ik niet echt tips voor geven vrees ik. (bij mij helpt het soms om een boek te lezen in bed, dan slaap ik zo) 's Nachts wordt ik wel regelmatig wakker en tegen de morgen is het echt vechten om te blijven liggen om nog wat extra slaap te krijgen. Ik heb net twee weken verlof achter de rug en ik sliep dan iets van een 14 tot 16 uur per dag (10 tot 12 uur 's nachts en dan 4 uur overdag)
Het zal hard zijn morgen als ik terug moet gaan werken en om 7u er uit ga moeten.
Allé, ik ga nog rap een badje nemen en dan bed in (en dan dromen over schimmelkaas)
sorry dat ik geen tips kon geven
groetjes en succes allemaal

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 22:24
mauslchen

Ben ik ff "blij" dat ik niet de enige ben die zo'n rusteloze nachten heeft. Ik weet maar niet hoe ik mij moet draaien, heb de gewoonte om op mijn buik te slapen, maar ik probeer deze gewoonte nu al af te leren. En dan word ik regelmatig 's nachts wakker, ook voor onder andere naar het toilet te gaan. Ik heb ook echt nachtmerries.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 10:49

zwangerschap
hallo jongens ik ben inmiddels al 35 weken zwanger en ik slaap ook heel erg slecht aangezien jullie pas in de beginfase zitten kan het alleen maar erger worden je kindje gaat zwaarder wegen en je weet niet meer hoe je moet gaan liggen op je zei doet het pijn omdat het gewicht naar 1 kant gaat en op je rug (tja zo val ik maar in slaap)ligt in het begin wel lekker maar als je s áchts wakker wordt heb je erge pijn in de rug maar ja dat zijn de laatste lootjes he hihih
ik wens jullie allemaal veel suc6 in de verdere zwangerschap en dat het gezonde kindjes mogen worden

Groetjes meisje 21 35 weken zwanger
Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 10:55

Hoi meisje21, bedankt voor de oppepper ;)

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 12:55

slecht slapen
hallo

ik heb sinds een paar dagen ook dat ik moeilijk kan slapen mn buik voelt zwaar aan en ik kan niet meer half op mn buik slapen wat ik eerder altijd deed omdat die nu natuurlijk te dik word,en als ik dan eindelijk slaap dan word ik weer wakker omdat ik moet plassen.

wie heeft dit nog meer (ver in de zwangerschap) en heeft goede tips

groetjes miranda
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]