[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 10:03 ninaboya | Hallo iedereen, Ik heb heel veel last om te slapen ! ![]() Wie nog??? Heeft er iemand tips om te relaxen, dit zou fijn zijn :) Alvast bedankt Groetjes Ninaboya |
| 08/07/2008 @ 12:51 Zarah | heyla, Ook ik worstel met m'n nachtrust....slaap heel onregelmatig, wakker om 01u en niet meer kunnen slapen dan uit eindelijk toch kunnen inslapen ma om 05u weer wakker acht voor zot te worden met als resultaat dat ik overdag, moe ben en nu thuis zit met een keelontsteking...je bent dus zeker niet de enige en als er mensen zijn die tips hebben laat ze ma komen.... |
| 08/07/2008 @ 13:07 julaho ![]() | een goed warm badje kan wonderen doen of een warme chocomelk met honing een wandeling maken dat zijn zowat de dingen die ik doe als ik moeilijk in slaap raak ![]() |
| 08/07/2008 @ 13:22 Vke | Ik kan eigenlijk beter in slaap geraken nu dan vroeger. Maar kword soms wel es wakker rond 4u maar dan val ik wel direct terug in slaap. Ik heb de laatste tijd wel enorme last van nachtmerrie's. verschrikkelijke dingen droom ik... Daar nog mensen last van? |
| 11/07/2008 @ 14:18 katja | slapen hallo allemaal, ikzelf ben nu bijna 29 weken zwanger, en heb veel problemen om in te slapen, omdat langs de ene kant m'n ribben beginnen pijn doen, en als ik op m'n andere zij slaap, krijg ik het zuur. niet zo tof dus. Zo'n lange worst doet echt wel wonderen, en zeker in de eerste maanden. ik werd ook telkens wakker met de gekste dromen, ik denk dat we onbewust toch wel bezig zijn met onze zwangerschap, en de vrees dat er iets kan fout gaan. sinds ik dat kussen heb, gaat het veel beter, ik legde het tegen m'n rug als steun, of lag ertegen, en stak het tussen m'n benen, zodat m'n bekken recht bleef (had al sinds m'n 12e week last van bekkeninstabiliteit). een echte aanrader, en het slaapt weer heerlijk... zeker proberen, laat me weten of het jullie ook heeft geholpen ! ![]() tot binnenkort, Katja |
| 12/07/2008 @ 10:08 Ilonka | Dag Dames, Ja ik kan ook al zo moeilijk slapen. Terwijl ik wel erg moe ben. snachts wordt ik vaak wakker en lig ik erg te woelen. Normaal slaap ik rustig en wordt ik snachts bijn a nooit wakker. Maar sinds ik zwanger ben is mijn nachtrust verdwenen ![]() Groetjes ilonka ![]() |
| 12/07/2008 @ 11:03 ninaboya | Hi Ilonka Met mij gaat dit nu al veel beter... Ik moest mij even aampassen :) en wennen aan dit grote nieuws. Nu ga ik al rustiger slapen maar heb wel nog veel last van krampen. Hopelijk gaat het rustiger gaan met jou. XXX Ninaboya |
| 13/07/2008 @ 09:52 Teekske | Hey Nadia, Zoals Katja reeds zei: Een kussen doet echt wonderen. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik ook moeilijk in slaap vallen en met zo'n kussen... knor knor en weg ![]() |
| 13/07/2008 @ 19:11 Anoniem | Hey Ik had dit ook toen ik pas zwanger was en als ik dan toch in slaap viel, werd ik midden in de nacht altijd wakker met "lamme" armen of benen. Mijn huisarts raadde me aan om 's avonds voor ik ging slapen een sinaasappel te eten of een glas sinaasappelsap te drinken. Dit hielp voor de "lamme" ledematen en daardoor kon ik doorslapen, maar het in slaap vallen bleef moeilijk. Dit ging pas beter toen ik 10 weken zwanger was. Spijtig genoeg heb ik er sinds een week terug last van, ben nu 21 weken, maar ik ga eens zo'n kussen proberen. |
| 23/07/2008 @ 10:49 | zwangerschap hallo jongens ik ben inmiddels al 35 weken zwanger en ik slaap ook heel erg slecht aangezien jullie pas in de beginfase zitten kan het alleen maar erger worden je kindje gaat zwaarder wegen en je weet niet meer hoe je moet gaan liggen op je zei doet het pijn omdat het gewicht naar 1 kant gaat en op je rug (tja zo val ik maar in slaap)ligt in het begin wel lekker maar als je s áchts wakker wordt heb je erge pijn in de rug maar ja dat zijn de laatste lootjes he hihih ik wens jullie allemaal veel suc6 in de verdere zwangerschap en dat het gezonde kindjes mogen worden Groetjes meisje 21 35 weken zwanger ![]() ![]() ![]() ![]() |
23/07/2008 @ 10:55 ![]() | Hoi meisje21, bedankt voor de oppepper ;) |
| 16/08/2008 @ 12:55 | slecht slapen hallo ik heb sinds een paar dagen ook dat ik moeilijk kan slapen mn buik voelt zwaar aan en ik kan niet meer half op mn buik slapen wat ik eerder altijd deed omdat die nu natuurlijk te dik word,en als ik dan eindelijk slaap dan word ik weer wakker omdat ik moet plassen. wie heeft dit nog meer (ver in de zwangerschap) en heeft goede tips groetjes miranda |
[Reageer]

Slecht in slaap geraken