< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
07/08/2008 @ 21:11
dieke 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames

Ik heb precies ondertussen wat verjaardagen gemist. Sorry sorry! En natuurlijk nog een dikke proficiat aan alle feestvarkens!

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 08:21
joke vleugels

dieke, dat zal niemand jou kwalijk nemen hoor !!

hoe is het met de Balense kindjes?

Hier gaat het terug goed. En hij kan zo goed als lopen ! Hij loopt heel het huis door, maar kruipen doet hij liever dus zijn we nog effe gerust

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 08:27
Karen

Online Status Stuur bericht
ook van mij op een gelukkige verjaardag aan al de jarige die ik gemist heb
Ben door mijn rug gegaan, man, man wat een pijn...
Vandaag gaat het beter en de kids die waanzinnig braaf zijn geweest gaan vanmiddag met mama shoppen in hasselt...slecht voor de portemennee, en het humeur van papa , maar keileuk voor zijn 5 madammen en meneertjedie in het nieuw gestoken worden...

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 08:36
joke vleugels

Karen:geniet er van !! Veel beterschap met je rug !
Heb je mijn manneke al gezien opt werk?

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:55
Katrien

Karen, en? Zijn ze helemaal in het nieuw gestoken? Enne, veel beterschap voor je rug hoor!

Joke, al een stappertje in huis, proficiat voor Vincent hé Senne doet het, zoals we al gewend zijn, op z'n eigen tempo. Meer dan 5 stapjes na mekaar zijn er nog niet, maar het begin is gezet hé

Dieke, ook al reageer ik niet meer op je ander forum, toch wil ik je laten weten dat ik nog vaak aan je moet denken hoor! Gust* blijft hier in onze gedachten zitten! Binnenkort kom ik hier ook met babynieuws af (van Mark z'n broer), ik hoop dat je dat niet erg gaat vinden? 't Zal een dubbel gevoel geven denk ik hé, allé, ik denk het niet, ik ben er zeker van

Hier gaat alles z'n gangetje. De ouders van Lore's beste vriendinnetje zijn vandaag getrouwd, en we zijn even gaan kijken aan het gemeentehuis en een bloemetje gaan geven. Nog 2 weken, en dan is het de beurt aan m'n zusje Ik verheug me er al op! Al hoop ik wel dat ze iets beter weer hebben dan de trouwers van vandaag hadden...

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 14:32
dieke 9Maand Moderator

Hey iedereen

Katrien: ik heb ook al aan Tom en Astrid gedacht de laatste tijd hoor. Natuurlijk is het dubbel, maar het is hun heel erg gegund. Ik ben ook benieuwd hoor! Ik zal het toch moeten leren he, met zulke dingen omgaan. Eind februari komt onze Frank zijn kleintje eraan en die zullen we wel vaak zien dan.

Ik heb ook ondertussen al gepraat met de broer van Davy, die pas voor de tweede keer papa is geworden. Hij was heel lief hoor, hij vond het heel tof en chic van mij dat ik hem proficiat kwam wensen.

En dan binnenkort Hanne die trouwt, spannend he!

Ik heb vandaag mijn nieuwe metgezel opgehaald se. Staat hier op de oprit: mijn Harley. 5 jaar niet meer gereden en de eerste kilometers gingen wat aarzelend, maar het is heel fijn.

Onze Gust blijft nieuwe dingetjes krijgen in zijn tuintje (zo noemen wij zijn grafje) en dat is ook altijd erg leuk. Ik heb nu pas weer een paar erg moeilijke dagen achter de rug, zo van die dagen waarop je denkt dat het nooit meer beter zal worden. En nu vandaag gaat het toch weer redelijk. Het blijft dus vallen en opstaan, je aan de goede momenten optrekken om de slechte door te komen.

Liefs!

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 16:31
Katrien

Dieke, een Harley meid, ook zo'n moto freak dan? Mark heeft ook de moto microbe te pakken gekregen, dankzij onze overbuurmannen. Hij is bij de "motoclub" van Wezel, Motse Kletse genaamd

Eigenlijk een groepje mannen die elke zondag een toertje gaan rijden, en 1x per maand doen ze een grote rit. Af en toe organiseren ze iets, een weekendje weg, een vrouwenweekend (dan mogen de vrouwen dus ook mee), of een familieweekend (met de kindjes). Nu zijn een groot deel van hen op vakantie met de moto naar Frankrijk voor een week, maar wegens het prijskaartje is Mark niet meegeweest dit jaar...

Verder hier weinig nieuws... Morgen nog eens een dagje gaan bijtypen op het werk, en dan gaat m'n laatste week ouderschapsverlof in.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 16:26
Katrien

Ik ben gisteren tante geworden (en Mark peter)

Mijn schoonzusje is bevallen van een meisje, Norah (roepnaam Noortje). 3,5 kg en 50 cm. Zo'n schoontje, ik ben deze namiddag met Lore even gaan kijken, vanavond rijden we met z'n allen terug.

Eindelijk een meisje erbij in de familie! Lore is dolblij met haar "vriendinnetje", want met 3 neefjes en een broertje, zijn er jongetjes genoeg vindt zij Eindelijk iemand om te schminken

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 23:14
wendy verachtert

Hoikes,

Katrien, van harte gefeliciteerd, en ik weet precies hoe Lore zich voelt. Langs mijn mama's kant was ik ook het enige meisje, hoewel er nu op familiefeestjes meestal gezegd wordt dat ik de grootste wildebrats was.

Dieke, hier komt er voor mij later ook ne Harley. De Route66 in Lommel was vroeger niet voor niets mijn tweede thuis. Vorige week zondag hebben Alexander en ik het tuintje van Gust* bezocht. Alexander heeft aan de Bomma en Peter( opa) gevraagd om daar boven op Gust te passen. Zo hebben zij nu ook een kleinkindje, zei hij. We hebben nogal een diepgaand gesprek gehad daar bij Gust*.

Joke uwe man al aan het stappen, nu kom je zeker handen en ogen te kort.

Onze Vincent heeft vorige week zijn eerste paardrijles gehad. Bij de onthaalmoeder, daar zaagt hij al achter sinds hij de eerste keer bij de om kwam, maar 2 jaar is wa jong om te leren rijden.

Onze Jonathan heeft sinds vorig weekend zijn 2de tand uit, Hij wel snel. Onze Vincent zit daarentegen netjes op schema die begint nu zijn bovenste te wisselen.

De verbouwingen gaan rustig verder, zijn nu bezig met het terras aan de veranda te verharden. Ik had op den duur meer zwarte zand binnen dan er buiten ligt.

Ben der van door,

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:02
joke vleugels

Katrien, dikke proficiat !!!

Wendy: ja verbouwingen brengen nogal wa vuiligheid mee hé.

Hier zijn de plannen voor ons huisje af, nu nog goed laten keuren en we kunnen beginnen.

groetjes

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 10:44

hoi hoi,

ik ben hier een paar dagen ni geweest en moet ineens nogal wa bijlezen

katrien: proficiat! lore zal inderdaad wel content zijn. dan is ze niet meer het enige meisje. ze zal er nogal lol mee beleven eens de baby wat groter is.

karen: veel beterschap! ik weet alles van rugpijn dus ik weet dat het verschrikkelijk pijn kan doen.

dieke: mijn gedachten zijn nog steeds bij jou hoor, ik ben jullie zeker ni vergeten en lees nog steeds mee bij jou topic.
jij bent dus een harley freak, da vind ik zo tof he, vrouwen op ne motor, voor mij is da ni weggelegd, ik ben een heel kleintje dus ik zou zo omvallen met motor en al, ik kan zo'n ding onmogelijk rechthouden.
ma vind het dus wel héél knap. dat geeft je volgens mij een heel vrij gevoel. en voor jou is het goed dat je je zinnen daar een beetje kan verzetten, en dat je iets voor jou alleen. tijd voor jezelf, altijd goed.
ik las trouwens bij jou topic da je aan een boek bezig bent? over wat ga da juist? knap seg.

wendy: zwijg me stil van zwart zand! hier rond het huis is het 1 en al zand, nog een maand of 2 a 3 en ik heb eindelijk klinkers, ik word er hier zot van, elke keer ons woefke buiten gaat om zijn plasjes te doen brengt hij zand mee binnen. de stofzuiger draait hier overuren.

joke: is vincent echt vertrokken met lopen? bravo zenne! grote, flinke jongen! hoe is het met hem voor de rest? en met jou?

ons nymphe is ondertussen een volleerde kruipster, ze geraakt dus overal, en vooral aan de dingen waar ze ni mag aankomen. de laptop is toch hare favoriet ze. daar kan ze ni afblijven, ofwel de gsm of het tvkastje, en een NEEN da duld ze ni, ze daagt me echt uit, ze kijkt me aan terwijl ze er aan komt, precies da ze wil zeggen, wa ist? ik doe het toch!
een klein meisje met een groot, sterk karakter dus.
sinds een paar dagen is tandje nr. 6 doorgebroken. en ze heeft er nog last van denk ik want ze is heel flauw en ze hangt constant aan mijn benen.
we vertrekken morgen naar de ardennen, we blijven daar tot maandag, er is een keertje tuusen uit. kijk er wel naar uit. duimen jullie voor goei weer???

groetjes aan iedereen!!!
Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 21:19
Katrien

Lente, veel plezier in de Ardennen! Ik duim voor goed weer hoor!

En wat je daar zegt over met een moto rijden, ik zou zo'n ding ook niet kunnen houden, ben ook "een kleintje"

Mark zou zo graag hebben dat ik eens een keertje mee achterop rijd, maar zelfs dat durf ik niet

Vandaag is het Roel z'n vrijgezellenavond, ben benieuwd hoor! Heb zo iets opgevangen van dat ze hem als clochard gaan kleden, en dat iemand een cijferslot moest meebrengen

Ze zitten in Antwerpen, en blijven daar ook slapen bij iemand op z'n appartementje, gelukkig maar! Dan moeten ze alleszins al niet in een zatte bui naar huis komen vannacht...

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 22:22
dieke 9Maand Moderator

Hey dames

Wendy: wat fijn te weten dat Alexander aan zijn bomma en peter heeft gevraagd om op Gust te letten! Ik doet ons echt enorm deugd te weten dat er ook andere mensen zijn tuintje komen bewonderen en met hem praten. Bedankt he meid! En geef Alexander ook maar een dikke kus (als die op zijn leeftijd dat tenminste nog niet 'uncool' vindt :))

Katrien: tante van een meisje! Proficiat he! En wens de kersverse mama en papa van mij ook proficiat!

Ik weet soms niet waar mijn hoofd staat, maar dat zullen jullie ook allemaal wel begrijpen he. Ik hoop maar dat ik niks belangrijks vergeet te vertellen :)

Liefs!

[Laatst gewijzigd door dieke - 17/08/2008 @ 22:23] - Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 13:05
Katrien

Vandaag ben ik weer aan het werk gegaan

Ach, een mens kan niet eeuwig thuisblijven hé, zeker niet als de centjes ooooh zoooo welkom zijn

Dieke, ik zal ze zeker je felicitaties overmaken hoor!

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 13:46
joke vleugels

katrien; valt het eerste dagje wa mee?

Lente; hoe is het in de ardennen geweest? Hier is het dus net hetzelfde. Kleine vincent is ook flauw. Hij zit ook altijd aan het tv kaastje, gsm en laptop. Gelukkig vindt hij het lezen in een boek ook geweldig. Is hij toch wel even zoet mee.

Dieke; het tuintje van Gust lag er vrijdag echt mooi bij. Ik heb er toch een tiental minuutjes gestaan en toen werd vincent lastig.

groetjes

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:34
Katrien

Joke, ben weer helemaal "ingewerkt" hoor

Een mens kan zich snel weer aanpassen hé

Heidi, ik las dat je er even tussenuit gaat met de 2 oudste bengels, probeer er van te genieten hoor meid, er zijn mensen genoeg die ervoor zorgen dat jouw Gust* z'n dagelijkse bezoekjes krijgt hoor!

Ik ga volgende week ook nog eens proberen langs te gaan bij z'n tuintje!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 16:11
lente

hoikes,
we zijn terug van vakantie, twas echt super geweest. ons nymphe is zo braaf geweest, we hebben goed gewandeld en we hebben prachtig weer gehad. kon dus ni beter zijn.

gisteren de pc terug moeten instaleren, hij werkte langs geen kanten meer. en toen hij op nieuw was geinstaleerd hadden we weer geen internet. tis wa geweest, nu ben ik natuurlijk ne hoop kwijt omda alles eraf is gegooid. ne pc kan een gemak zijn ma het kan ook een verdomd stom ding zijn.

groetjes aan iedereen, ik ga door want ons nymphe zit overal aan waar ze ni aan mag komen

daag!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:46
Karen

Online Status Stuur bericht
hoikes iedereen,

Vandaag heeft ons Nina op de kinderclub haar voetje gebroken, is van het klimrek naar beneden gedonderd..heeft nu een hele mooie gips...tja, dat kan natuurlijk gebeuren, maar normaal is Nina helemaal geen wildebras...zoiets had ik eerder van seppe of Kato verwacht
Nu de voet in een gips zit is de pijn natuurlijk veel minder en is ze eindelijk in slaap gevallen, we hadden er zo' n medelijden mee

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 09:47
Katrien

Lente, welkom terug meid!

Karen, oei oei oei, veel beterschap voor je kleine meid! Een ongeluk zit meestal in een klein hoekje hé

Hier gaat alles prima! We tellen af naar zaterdag (trouw van m'n zus) en hopen op droog weer!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:31
lente

karen: oei das even schrikken denk! hard wenen zeker, ik heb zelf nog nooit iets gebroken of gekneusd, kan dus helemaal ni zeggen hoe het voelt. ik duim voor een spoedig herstel.

katrien:omhoog voor goei weer voor de trouw. ik wens jullie alvast een prachtige dag toe.

joke: hoe doet kleine vincent het? apekuren gelijk hier waarschijnlijk.

ons nymphe haar 7de tandje zit erdoor. ze komen ineens snel opeen. voor de rest zit ze vol kuren, soms weet ze met zichzelf geen blijf, zo'n streek zit erin, ni altijd negatief he, ma die weet soms ni hoe ze zich moet gedragen van de energie da door haar lijfje stroomt, ze zou beter wa van die energie aan haar mama geven

fijne dag voor iedereen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >