Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2008 @ 21:11 dieke ![]() ![]() | Hey dames Ik heb precies ondertussen wat verjaardagen gemist. Sorry sorry! En natuurlijk nog een dikke proficiat aan alle feestvarkens! |
| 08/08/2008 @ 08:36 joke vleugels ![]() | Karen:geniet er van !! Veel beterschap met je rug ! Heb je mijn manneke al gezien opt werk? |
| 14/08/2008 @ 10:44 | hoi hoi, ik ben hier een paar dagen ni geweest en moet ineens nogal wa bijlezen ![]() katrien: proficiat! lore zal inderdaad wel content zijn. dan is ze niet meer het enige meisje. ze zal er nogal lol mee beleven eens de baby wat groter is. karen: veel beterschap! ik weet alles van rugpijn dus ik weet dat het verschrikkelijk pijn kan doen. dieke: mijn gedachten zijn nog steeds bij jou hoor, ik ben jullie zeker ni vergeten en lees nog steeds mee bij jou topic. jij bent dus een harley freak, da vind ik zo tof he, vrouwen op ne motor, voor mij is da ni weggelegd, ik ben een heel kleintje dus ik zou zo omvallen met motor en al, ik kan zo'n ding onmogelijk rechthouden. ma vind het dus wel héél knap. dat geeft je volgens mij een heel vrij gevoel. en voor jou is het goed dat je je zinnen daar een beetje kan verzetten, en dat je iets voor jou alleen. tijd voor jezelf, altijd goed. ik las trouwens bij jou topic da je aan een boek bezig bent? over wat ga da juist? knap seg. wendy: zwijg me stil van zwart zand! hier rond het huis is het 1 en al zand, nog een maand of 2 a 3 en ik heb eindelijk klinkers, ik word er hier zot van, elke keer ons woefke buiten gaat om zijn plasjes te doen brengt hij zand mee binnen. de stofzuiger draait hier overuren. joke: is vincent echt vertrokken met lopen? bravo zenne! grote, flinke jongen! hoe is het met hem voor de rest? en met jou? ons nymphe is ondertussen een volleerde kruipster, ze geraakt dus overal, en vooral aan de dingen waar ze ni mag aankomen. de laptop is toch hare favoriet ze. daar kan ze ni afblijven, ofwel de gsm of het tvkastje, en een NEEN da duld ze ni, ze daagt me echt uit, ze kijkt me aan terwijl ze er aan komt, precies da ze wil zeggen, wa ist? ik doe het toch! een klein meisje met een groot, sterk karakter dus. sinds een paar dagen is tandje nr. 6 doorgebroken. en ze heeft er nog last van denk ik want ze is heel flauw en ze hangt constant aan mijn benen. we vertrekken morgen naar de ardennen, we blijven daar tot maandag, er is een keertje tuusen uit. kijk er wel naar uit. duimen jullie voor goei weer??? groetjes aan iedereen!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

gaan vanmiddag met mama shoppen in hasselt...slecht voor de portemennee, en het humeur van papa , maar keileuk voor zijn 5 madammen en meneertje
die in het nieuw gestoken worden...

.