[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/04/2008 @ 13:56 Bieltje | Hallo, Op 5/2/2008 ben ik bevallen via keizersnede. Het litteken is heel mooi gehecht en ook mooi genezen maar het jeukt elke dag verschrikkelijk. Ik doe er nivea (blauwe pot) aan op aanraden van de gynaecologe om het mooi te laten verder genezen en dan jeukt het iets minder. Is zo'n ambetant gevoel en plek want in het openbaar kan je moeilijk eventjes krabben. Zijn er nog die hiervan last hebben en eventueel een tip hebben?? Eigenlijk verschiet ik wel hoelang het duurt eer je hier geen last meer van hebt. Groetjes |
| 27/04/2008 @ 11:00 maike | oww ik dacht dat die jeuk te maken had met mijn schaamhaar dat terug aan het groeiien was, wand eens is weer een normaale haardos had was de jeuk ook weg. Als ik het mij goed herinner heeft het zo een acht weken geduurd een goede 14 dagen langer dan de bloedingen. succes, Maike |
| 28/04/2008 @ 14:10 Bieltje | Bedankt voor de reacties, zo te horen kan het dus nog wel even duren eer. @ Evelyne D: Ja, mooie naam e!!! Die naam zat al heel lang in mijn hoofd en nog andere namen gezocht maar Aurélie bleef maar terugkomen... Groetjes |
| 28/04/2008 @ 21:24 | je kan bij de apotheker speciale plakkers halen om op je litteken te plakken. cycacare. das gemaakt van speciale sillocoon en zorgt ervoor dat de huid kalmeert, het litteken vervaagt en minder rood ziet. kost wel wat hoor.ik heb helemaal geen last van jeuk aan mijn wond gehad. veel succes |
| 29/04/2008 @ 09:03 Joyce1982 ![]() | in het begin had ik ook erge last van jeuk.... na een tijdje ging dat over... nu af en toe met een weersverandering voel ik het nog wel eens |
30/04/2008 @ 21:29 ![]() | Ook ik had in het begin vreselijk last van jeuk en daar hielp een koude/natte washand super tegen.. nu alleen nog last met warmte... mops |
| 06/07/2008 @ 20:25 | Hee dat is toevallig, ik ben ook op 5-2-2008 bevallen via een keizersnede. Alleen van een zoon: Mees. En ik kwam op dit forum terecht via google; ik zocht nl naar een tip tegen de jeuk aan mijn litteken! Ik word er soms helemaal kriegelig van, ik ga de hier gegeven adviezen zeker uitproberen. |
| 09/07/2008 @ 08:19 E | Ik ben twee maal bevallen met keizersnede en inderdaad het jeukt. Bij mij vooral als het weer verandert anders eigenlijk geen last van. Ze zeggen altijd als het jeukt moet je krabben maar toch niet in dit geval, wel best een genante plaats. |
| 09/07/2008 @ 16:09 Bieltje | Hey dames, ja nog altijd af en toe last hier, als je thuis bent kan je idd eens krabben maar volgende week moet ik terug gaan werken dus t zal even op tanden bijten zijn als het jeukt. Nu ja, zo word ik nog eens aan mijn kleine meid herinnert die bij de onthaalmoeder dan is! Bedankt allemaal voor de tips!! ![]() |
[Reageer]

litteken keizersnede

.
.