< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/06/2008 @ 09:05
reb

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tine Tine Tine toch, hopelijk verlopen de komende dagen beter

hey jootje, waarom denk jij een meisje?
Vraag het me soms wel af, ik zou er graag een kleine meid bij hebben, maar langs de andere kant wens ik mijn ventje ook wel een zoontje toe!
Nog eventjes geduld he!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:59
jootje

tja reb,ik weet het eigenlijk ook niet waarom,meer een gevoel wat ik dan bij iemand krijg.vaak goed maar ook vaak zat fout!hahhaha
en ja,voor je mannetje zou het ook super wezen als het een zoon is,maar nog een meisje is ook leuk!nou we moeten maar afwachten he
liefs jootje

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 19:51
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
Hey meisjes,

Eeuwen geleden dat ik hier nog eens binnengesprongen ben

Zo te lezen gaat het wel goed met jullie , ik heb hier en daar wat overgeslagen maar het merendeel wel gelezen.

Hier gaat alles goed! Elena is al een flinke meid! Ze blijkt wel mijn allegie te hebben geërfd maar ja ik had al gevreesd dat het zo zou zijn, dus ja. En ja zo erg is dat nu ook immers niet, ik leef nog steeds

't zijn wel drukke tijden, 5 op 5 werken en dan een dochter erbij. Nergens nog tijd voor.

Nu ligt ze te slapen, vermoeid van tussen de kindjes te zitten maar ze gaat graag en dat is wel belangrijk!

Reb wauw wat komt het kortbij! Ik weet niet goed wat gokken, kan je niet wat hintjes geven? draag je rond? wat is de hartslag van de baby misschien kan ik me daarop baseren

Tine goed van je dat schema, ik ben ook zo'n warhoofd dat haar niet aan een schema kan houden, kan er soms wel kwaad over worden maar ja.

Jootje fijn dat alles goed gaat met jou en de kids. Is Demi idd zo'n babbel, lijkt mij wel lief, ons Elena zegt nog niet zoveel. Ze wijst enkel en brabbel dingen die ik niet versta en dan wordt ze boos omdat ik haar niet begrijp, soms wel moeilijk maar oooh zo lief

Ik hoop snel terug te komen piepen en dat alles goed blijft gaan met jullie.

tot binnenkort!

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 22:18
Tine

Haha Jootje, we blijven veel dingen gemeen hebben hé! Allebei wat op het dak van de auto vergeten, en jaja... ik heb ook zo'n schoonmoeder hoor! Ik begrijp écht niet hoe zij het zo netjes kan houden thuis. Alles is daar precies altijd nieuw, geen vuil, geen schrammetje op de meubels, glazen tafeltjes zonder afdrukken op,...
Maar ja, zij begrijpt vast ook niet hoe het bij mij thuis zo snel vuil wordt dan...

Reb, ik gok ook een meisje. Wacht ze, efkes gokken... 3,2kg 50cm (tja ik kan er al niet ver naast zitten zo hé) en naam... euh... Kaatje misschien? Zijn jullie daar al uit? En je wil toevallig nog niks verklappen?

Rox, da's lang geleden! Wel leuk dat je nog eens komt piepen hoor! En fijn te lezen dat alles z'n gangetje gaat bij jou. En Elena allergieën? Tja, da's inderdaad vervelend maar zoals je zegt niet het einde van de wereld natuurlijk. Wel goed verzorgen hoor!

Nu Anntje en Neleken nog... ???

Tine

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 23:14
Tine

Ik heb net mijn profiel eens 'opgekuist' en er 2 mooie fotootjes opgezet van de kindjes!

Tine

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:51
jootje

mooie kindjes hoor tine!!
liefs jootje

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:49
reb

hellow allemaal!

hey rox, leuk dat je nog eens langskomt! ai, spijtig dat je dochtertje je allergie heeft overgenmomen, maar zoals je zelf zegt, een beetje aanpassen en je kunt er goed mee leven he!

hihi tips, ik heb een mooi rond buikje, draag volledig vooraan,...
maar ik geloof niet in die praatjes hoor want bij ons Floor klopte dat helemaal niet

Tine, je zal er idd niet zo ver naast zitten, over de naam zijn we het nog niet helemaal eens, een jongensnaam wel, bij een meisjesnaam durven nogal eens wisselen tussen twee namen. We zullen de knoop toch eens moeten doorhakken he!

Ik begin nu echt af te tellen, want het begint zwaar te worden, die buik zit echt in de weg nu. Regelmatig steken, slecht slapen,... ach ja, het is allemaal zo erg nog niet hoor, maar toch op de langen duur...

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:37
reb

is iedereen al op vakantie vertrokken??

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:31
Tine

Neenee, nog niet. Wij vertrekken op 12/7, dus nog een paar dagen inpakstress!
Maar het is gewoon even een beetje drukker nu met die 2 full-time in huis. En ik ben zaterdag nog eens uit geweest (dat was al héél lang geleden en ik lag 'pas' om 3.00u in mijn bedje) en daar moet ik precies nog wat van bekomen.

Ik kom snel weer wat schrijven hoor! Als ik uitgeslapen ben...

Tine

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 09:20
reb

blij te horen dat ik niet de enige ben die na een avondje uit, heel wat tijd nodig heeft om te recupereren. Vraag me soms af hoe ik het vroeger allemaal deed

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 14:29
jootje

hoi hoi

nee helaas nog geen vakantie.....
jannick moet na deze week nog 1 week naar school en heeft dan vakantie,dan gaan wij pas de 4de week weg dus dat is 15 augustus..dat duurt nog eventjes maar ik heb er wel veel zin in!
we gaan naar italie,lazise gardameer.naar een hele grote camping en we hebben daar een stacaravan gehuurd.
vorige week bij kaakchirurg langs geweest,had een ontstekking die weggesneden moest worden,was best wel pittig maar vandaag hechtingen eruit gehaald nu weer bijna over.heb nog wel een blauwe wang/kin en het was echt super dik...leek wel of ik in elkaar geslagen was
maar goed,nu gaat het weer beter!

en ik moet ook alltijd er bijkomen van een avondje uit hoor,ben de dag erna echt wel brak!

de rest nog vakantie plannen?

liefs jootje

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 15:25
reb

o jootje, klinkt leuk hoor jouw vakantie! zeker met dat rotweer hier!

Vandaag op controle geweest, 2cm opening, het kan dus snel gaan maar voor hetzelfde geld loop ik hier nog enkele weken rond en gezond rond!
We moeten afwachten he

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:51
reb

mmm hier nog alles rustig.
gewoon even uppen.
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:24
jootje

hoi hoi

weer erg druk maar toch even piepen..
reb alles nog rustig bij jou?
word wel weer spannend nu he!

tine jij ook al beetje vakantie stress of valt het mee?

wij gaan pas over 4 weken dus heb nog even de tijd
heb er wel veel zin in!
liefs jootje

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 21:53
Tine

Hallo,

Wij zijn weer terug van vakantie! 't Ging heel goed met ons Emilieke. We hadden maar 1 weekje geboekt omdat we niet goed wisten of het wel zou gaan, maar als we het geweten hadden dan hadden we er 2 weken van gemaakt. Ons Emilie deed het heel goed, ook in de auto want in het heenrijden zijn we toch 12u onderweg geweest.
En het weer was er zaaaaaalig, we zijn op 1 dag na elke dag op't strand geweest.
Ik zal een van de dagen eens een fotooke van onze vakantie op mijn profiel zetten.

Reb, nog thuis? Het kan nu echt alle dagen hé! Spannend!!

Jootje, jij moet nog even wachten om te vertrekken. Gaan jullie ook met de auto? Da's wel een eindje hé...

Mijn laatste was van ons vakantiegoed is juist gedaan, nog gauw gaan ophangen...

Tine

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:20
reb

jaja, nog thuis...kijk er wel enorm naar uit om dat kleintje in mijn armen te houden maar langs de andere kant wil ik die dikke buik §ook al maakt die mij het leven niet altijd even gemakkelijk) ook nog niet direkt kwijt!

Fijn dat het zo leuk was op vakantie! toch leuk he als het zo goed gaat met de kindjes, weet je nooit van tevoor, maar ja!!

Morgen laatste dag werken en dan ook 'vakantie"

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 20:44
Tine

Pfffff.... ik ben geveld door een serieuze keelontsteking. Mijn keel binnenin doet zooooo'n pijn, amai. En langs buiten ook, zelfs mijn hele nek is er stijf van. En daarbij 39° koorts. Ik heb al afgezien...

Reb, ik kwam hier maar eens kijken of er al nieuws is!? Spannend hoor!!

Tine

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 09:55
reb

aiai Tine toch, hoop dat je je snel beter voelt!!

hier nog geen tweede kindje in de armen, wachten duurt lang!!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:59
Tine

Ja amai, gelukkig voel ik mij al een stuk beter, ik ben zelfs zonder koortswerende middelen niet boven de 37° gegaan vandaag.
Tja, als ik koorts heb ben ik doodziek hoor!
Nu ben ik enkel nog een beetje moe maar ja, dat gaat ook wel weer voorbij.

't Ergste is dat ons Emilie nu ook een stevige 'snotneus' heeft, dus ze kan niet altijd even goed ademen als ze slaapt en wordt dus veel wakker 's nachts.

Zondagnacht spande wel de kroon: om 02.00u 's nachts was ik aan't afzien met 39° koorts, ons Emilie was dan alweer een uur of 3 hartverscheurend aan het wenen, en op dat moment viel de elektriciteit uit door het hevige onweer. Heel plezant zo zwetend en half suf met een brullend kind op de arm naar de zaklamp gaan zoeken in de garage...
Maar ik ben zoooo graag mama!

Amai Reb, jij moet echt veel geduld uitoefenen! En dan nog met die warmte... Gaat het nog een beetje?

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 29/07/2008 @ 21:03] - Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:52
jootje

hoi hoi meiden!

tine jij ook al geveld door keelonstekking??
demi had het vorige week ook 5 dagen hele hoge koorts (39/41 graden)
en heel veel pijn in haar keeltje,ze heeft een antibiotica gehad en is nu weer de oude maar wat was dat sneu zeg....
zieke kindjes nooit fijn he...
beterschap!

en reb,wat is het spannend nu zeg!
kan echt elk moment gebeuren en dan ben je weer mama!zo leuk en lief weer zo,n klein popje in je armen...
ben erg nieuwsgierig!!!

net lekker met familie gebarbequet(leuk geschreven he!)
jannick heeft vakantie dus ligt net op bed.hele avond met nichtjes en vriendjes gespeeld,nu helemaal total loss!
demi was eerder moe dus die had ik al op bed..was een heerlijke avond zo buiten,mag van mij wel langer zo lekker blijven!
nog ruim 2 weken en dan gaan we!

reb,ik hou je in de gaten

liefs jootje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >