Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2008 @ 15:53 Mie | Pompom |
| 09/07/2008 @ 15:56 Mie | Hehehe, eindelijk een banner aangemaakt! En hij werkt nog ook. Vorig bericht was trouwens gewoon een test. Eigenlijk is ie niet juist. Ik ben nog maar 14w5d, en uitgerekende datum was volgens Van Dijck 2 januari. Maar kom, ik heb maar iets tussen midden gekozen, dat zal toch nog wel veranderen. Grts! Mie |
| 09/07/2008 @ 18:19 Mie | Mwa, dat is dat echo-toestel. Aan de hand van de grootte kijken ze hoe ver je eigenlijk bent en wanneer je dus moet bevallen. De eerste keer zat het er recht op: zoveel dagen na de PU (want dat is de eigenlijke dag van de conceptie he). Maar op 12 weken had hij blijkbaar een groeispurt ingezet en zat ik dus drie dagen voor op de eigenlijke datum (afgaande op de PU). En dus verschoof de uitgerekende datum ook drie dagen naar voor. Ik dacht dat dat bij iedereen zo was? Dat de datum constant veranderde. Bij mijn zus ging die bijvoorbeeld altijd maar achteruit. Gek dat ie bij mij niet naar die TP datum keek, hij wist nochtans dat ik ICSI had gedaan. Soit, dat het komt wanneer het wil. Ik zal al heel blij zijn als het zolang in mijn buik blijft zitten. Verder iedereen OK? Mie |
| 11/07/2008 @ 20:33 helena | Hoi dames, Ben enkele dagen met Lana naar zee geweest, maar het was echt strontweer! Gelukkig konden we gratis gaan, stel u voor dat ge daar 600 euro uitgeeft en dat ge de hele week regen hebt, dan zou ik keilastig zijn! Lana heeft er nog wel van genoten, alleen heel weinig geslapen... Mie, tegen mij zei de gyn ook dat je naar de eerste datum moet kijken. De andere datum heeft idd met gewicht en zo te maken, maar dat doet er niet toe, zolang dat het niet te veel verandert natuurlijk! Het ziet er heel goed uit he! Ik had een extra echo op 16 weken omdat ik helemaal niet gerust was na de operaties en de miskraam, maar dat ik normaal gezien niet nodig. We hebben toen wel het geslacht gezien. Iedereen zei toen dat het dan zeker een jongen moest zijn als je het al zo vroeg kon zien... Chrisje, ai, toch!! Op naar de volgende ronde! Ook spijtig voor jou, muisje! Hopelijk lukt het bij jou ook terug! Ik heb mijn schema gekregen voor de cryo's. Moet dinsdag een hystero. gaan doen. Ben benieuwd. |
| 13/07/2008 @ 17:17 Mie | Haai, Ha Helena, een verkwikkende vakantie in eigen land zit er tegenwoordig niet in he.. Hoewel, mijn ouders zitten in Frankrijk en die hebben ook geen goed weer. Echt om ziek van te worden. Ik denk dat Van Dijck bij mij vergeten was dat ik via ICSI zwanger ben geworden. Want bij de 1ste echo zei hij dat hij het pas op 12 weken met een beetje zekerheid kon zeggen. Enfin, die 12-weken echo gaf dus 2 januari aan, maar eigenlijk volg ik dan liever mijn PU-datum. Dan is het voor 5 januari. Maar ja, dat scheelt altijd maar een paar dagen he, wie weet beslist ie een maand vroeger of 2 weken later te komen.. Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor echo, moet dat dringend eens doen. Kga het toch maar op 20 weken houden, eigenlijk wil ik die zekerheid van het geslacht nog niet.. Flauw he. Ohja, we hebben de jongens ingelicht. Ze waren allebei enthousiast. Allez, voor zover dat op die leeftijd kan. Maar je kent dat, die kunnen dat nog niet concretiseren he. Het zou me niet verbazen als ze het al vergeten zijn Mwa, dat zal wel niet. Maar ze hebben al mee geluisterd naar de harttoon, dus ik denk wel dat ze klaar zijn om erin mee te groeien. Oef!Grts, Mie |
| 14/07/2008 @ 12:39 Mie | Ohlala Jamba, het begint nu wel heel erg af te korten! Ik kan geloven dat jij niet op snikkend zomerweer zit te wachten Hopelijk gaat de bevalling vlotjes. Ligt ze eigenlijk goed? Mijn zus moest voor haar tweede een keizersnede omdat het kindje in stuit lag..Ik houd vanaf nu 5 januari aan. Eerlijk gezegd, liever een dag later dan vroeger want ik hoop eigenlijk niet op een decemberkindje.. En de volgende keer ga ik nog eens tegen Van Dijck zeggen dat het een ICSI'ke is he, dan zal hij wel niet meer van datum switchen. Ja Karen, voor de 12weken echo heb ik ter plaatste ook snel een afspraak gemaakt, maar deze keer was er nog zoveel tijd tussen.. En misschien maar goed ook dat ik zijn berekening niet heb gevolgd, want hij zat er een paar weken naast. Ofwel gaat ie in augustus met verlof. Enfin, deze namiddag eens bellen. Helena, veel succes met de hystero! Dat ze de weg maar helemaal vrijmaken voor een geslaagd cryo'ke! Mie |
| 14/07/2008 @ 17:28 Kaatje ![]() | Bij mijn weten gaat van dijck einde juli begin aug op verlof. toen ik van daan beviel was hij net terug, lekker bruin!:-) Jamba, doet dat goed he, t zal ni lang meer duren!! |
| 15/07/2008 @ 13:38 Mie | Hai, Goed nieuws Jamba. Ik ben bang voor allerlei redenen dat ik keizersnede moet laten doen. Precies een voorgevoel.. Niet dat dat zo erg is, maar ik zou toch graag eens een kindje op de natuurlijke manier ter wereld brengen. En vermits het bij ons wrsch bij eentje blijft.. Enfin, ik hoop dat het bij jou als een fluitje van een cent gaat :-) Ik heb een afspraak voor 4 augustus, dan zou ik een dikke 18 weken zijn. Blijkbaar mag die 20 weken echo tussen de 18 en 22 weken, dus laat ons hopen dat het OK is.. Zoals ik het heb begrepen, was Van Dijck met verlof in de middelste weken van augustus, dus veel keuze had ik niet. Ach ja, het is maar zo. Ik heb voorlopig niet veel te klagen van zwangerschapskwalen. Van 6 tot 10 weken was ik een beetje misselijk, heel veel honger, slecht slapen, maar het viel nog mee. Maar sinds een paar weken voel ik me gewoon.. Wel héél veel afscheiding, veel pipi doen en soms van die rare kramperige gevoelens aan de zijkanten van mijn buik. Zal wel de bandenpijn zijn. Maar ik heb niet het gevoel dat er iets abnormaals bezig is.. Greets, Mie |
| 15/07/2008 @ 13:39 Mie | Oh ja, hoe was de controle Jamba? En de hystero van Helena? |
| 19/07/2008 @ 14:26 Mie | En Jamba, hoe gaat het nu? Loop je nog rond? Zeg, snel laten weten als je bent bevallen he! Kijk uit naar nieuws hoor. En naar de naam ![]() Klein vraagje. Ik heb sinds een paar dagen weer af en toe last van een soort menstruatiepijn. Het lijkt een beetje op die van in het begin, de pijn straalt vooral uit naar mijn onderrug. De kans zal wel reëel zijn dat het weer de baarmoeder is die uitzet. Nu las ik wel ergens dat het absoluut niet mag samengaan met harde buiken. Maar hoe herken je die eigenlijk? Ik heb namelijk ook wel last van een gevoelige baarmoeder. Ik bedoel: als ik op mijn onderbuik duw (iets boven het schaamhaar, waar de baarmoeder dus ligt), voelt dat wat gespannen/gevoelig. Echt pijnlijk zou ik het niet noemen. Zou dat normaal zijn? Dat je baarmoeder gevoelig is als je er op duwt? Of is dat een harde buik? Pffft, ja sorry hoor. Maar soms word ik toch weer eens ongerust.. Mie |
< vorige pagina | volgende pagina >

life leuven

Mwa, dat zal wel niet. Maar ze hebben al mee geluisterd naar de harttoon, dus ik denk wel dat ze klaar zijn om erin mee te groeien. Oef!
Hopelijk gaat de bevalling vlotjes. Ligt ze eigenlijk goed? Mijn zus moest voor haar tweede een keizersnede omdat het kindje in stuit lag..