Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2008 @ 10:48 petitje ![]() | hah isabel, toch nog in t land, jaja ik ben heel benieuwd naar de foto's en altijd leuk voor op denis zijn site he. groetjes |
30/07/2008 @ 10:53 ![]() | hey wordt zo een behandeling terugbetaald? lieveke |
| 30/07/2008 @ 12:16 petitje ![]() | nee niet echt hangt ook een beetje van je ziekenfonds af, wij krijgen ( bij de cm) 10€ per behandeling terugbetaald en t koste ik dacht iets van 45€ voor een goed half u. |
| 30/07/2008 @ 16:23 Rien | Hier ook naar osteo geweest ivm voorkeursligging. Lieveke, zeker gaan. Heb al zo vaak gehoord dat de osteo soelaas biedt. Als ze zo vaak huilt dan kan er misschien echt wat knellen of zo van de geboorte. Ofwel heeft ze gewoon heel veel huidhonger? Wordt ze rustig als je haar pakt en bij je legt? Heb je een draagdoek? Dikke knuf hoor!!! |
| 30/07/2008 @ 16:24 Rien | wij kregen ook 10 euro teurgbetaald, behandeling was 40 euro |
| 30/07/2008 @ 22:40 Zepke | Hallo allemaal! Lieveke, wij zijn ook naar een osteopaat geweest omdat Enid veel huilde. Ze leek eerst gewoon een voorkeurhouding te hebben maar bij de osteopaat bleek dat haar bekken knel zaten waardoor ze scheef trok en pijn had en zich niet goed voelde. Een paar behandelingen bij de osteopaat en 't was voorbij. Ik kan het dus ook zeker aanraden. Enid genoot er ook van. Ik denk ook dat wij zo'n €10 per behandeling terugkregen. 100% zeker ben ik wel niet. Petitje, nee, we zijn nog niet verhuisd maar 't zal niet zo lang meer duren. We zijn nu vollop aan het schilderen. Binnen de twee weken kunnen we waarschijnlijk verhuizen. Ik kijk er al naar uit, zo ons eigen stekje! Moeten jullie nog veel verbouwen? Vorige week dinsdag op controle geweest. Alles is in orde met ons meisje! 't Is weer een enorm bewegelijk madammeke! Op dat gebied lijkt ze al perfect op grote zus. Ook gecontroleerd of mijn baarmoederhals weer niet te kort aan het worden is of aan het verweken is maar dat is op dit moment nog perfect in orde. Denis is ook al uit logeren geweest voor een paar dagen? Goh, ik heb dat nog altijd niet over m'n hart kunnen krijgen. Ik weet niet waarom maar ik kan Enid niet naar moeke en vake in Brugge brengen zonder er zelf bij te blijven. Al denk ik wel dat ze het daar ook goed zou hebben, maar ik mag er niet aan denken... Stom, he? 't Is niet leuk, hé, als ze wenen als je ze aan de crèche afzet. Mijn hart breekt dan altijd. 't Zijn maar 2 dagen, maar ik vind het toch altijd raar.Rien, jouw F gaat ook al zo lang bij de grootouders logeren. Is dat niet moeilijk? Ooit zal ik die stap ook wel moeten zetten, zeker? Ah, jij begint vrijdag ook op een nieuw werk? Ook zenuwachtig? Bij mij begint het nu wel! Die drie weken thuis zijn voorbij gevlogen! Hoe lang moet je opzegperiode doen in Nederland? Het zal even wennen zijn voor jou en F dat hij nu drie volle dagen naar de crèche gaat, hé? Maar dat zal wel lukken. Het is belangrijk dat je je goed voelt over de begeleiders, vind ik. Zij moeten tenslotte voor je kindje zorgen, hé? Ik ga maar eens slapen want ben heel moe. We hebben de hele dag rondgereden voor electro (wasmachine, ijskast en kookplaat), verf, silicone, etc! Een hele dag weer in de weer voor gerief voor ons huis! Op zich wel leuk maar zeer vermoeiend met mijn dikke buik!! Groetjes, Zepke |
| 15/08/2008 @ 13:20 Fleur | Hallo, Oh Lotje... ik kwam even op de 9 maand site de " grafiek" van Stien opzoeken en bijvullen ...en nu verneem ik toch wel schitterend nieuws !!!!!!!!!!!!! Dikke proficiat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb ook nr je foto'kes gekeken.. zo schattig he .. !! Je hebt dat super gedaan meid !! ![]() ![]() ![]() Heel gek maar ik had ook vanaf week 36 een zwangerschapsvergiftiging .. waardoor Stien niet echt meer groeide en bijkwam ...terwijl bij mij de kilo's erbij vlogen. Uiteindelijk is ze dan geboren op 38 weken omdat ze het beter uit de buik zou stellen dan erin .. ![]() Geniet nu mr van je kleine wondertjes .. en hopelijk zijn ze snel sterk genoeg zodat ze mee naar huis kunnen. Alvast een dikke knuffel, geniet ervan en probeer je lichaam nu maar wat rust te geven. Dikke kussen XXX |
| 15/08/2008 @ 13:25 Fleur ![]() | Test banner |
| 15/08/2008 @ 13:36 Rien | Ooooh Lotje, na je mailtje ben ik holderdebolder naar het forum gevlogen. Megadikke proficiat met je prins en prinsesje!!!!!!! Waaaaaw dit had ik even niet verwacht. Goed om te horen dat de kleintjes het goed doen. Ik duim dat je zoontje snel naar huis mag en dat je dochtertje het supergoed blijft doen zodat ze snel kan aansluiten. In tegenstelling tot Fleur had ik geen fotootjes gezien, dus even terug in die mail kijken. Meid, ik ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!! Ook een dikke proficiat aan de papa! Voor jou, heel veel energie voor komende dagen want zo 2x/week naar het ziekenhuis, en net bevallen, is best zwaar. Maar ik weet gewoon dat je met twinkelende oogjes telkens de deur uitstapt. Jij bent echt zo een natuurlijke mama. Dikke zoen aan je kleintjes!!!! |
| 15/08/2008 @ 13:38 Rien | Fleur, Stientje doet het goed he qua lengte en gewicht!!! Is ze ziek geweest van het spuitje of heeft ze dat nog maar pas gehad? Onze F kruipt ondertussen de hele kamer door, echt zalig om zien. Hij heeft nu wel een oorontsteking en is wat slappekes. Gisteren naar de dokter geweest, omdat hij met koorts van de creche kwam. Allemaal ene fijn verlengd weekend!! xxx |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

maar 't zal niet zo lang meer duren. We zijn nu vollop aan het schilderen. Binnen de twee weken kunnen we waarschijnlijk verhuizen. Ik kijk er al naar uit, zo ons eigen stekje! Moeten jullie nog veel verbouwen? Vorige week dinsdag op controle geweest. Alles is in orde met ons meisje! 't Is weer een enorm bewegelijk madammeke! Op dat gebied lijkt ze al perfect op grote zus. Ook gecontroleerd of mijn baarmoederhals weer niet te kort aan het worden is of aan het verweken is maar dat is op dit moment nog perfect in orde. Denis is ook al uit logeren geweest voor een paar dagen? Goh, ik heb dat nog altijd niet over m'n hart kunnen krijgen. Ik weet niet waarom maar ik kan Enid niet naar moeke en vake in Brugge brengen zonder er zelf bij te blijven. Al denk ik wel dat ze het daar ook goed zou hebben, maar ik mag er niet aan denken... Stom, he? 't Is niet leuk, hé, als ze wenen als je ze aan de crèche afzet. Mijn hart breekt dan altijd. 't Zijn maar 2 dagen, maar ik vind het toch altijd raar.
en een
...
maar goed ze zijn gezond en wel ter wereld gekomen en ze doen het zo goed nu