< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?
09/07/2008 @ 21:25
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey lieffies

hoe is het met jullie en de uks?

hier gaat alles goed!
ej heeft in 1 week tijd 2 ondertandjes erbij gekregen en er is nog ene boventandje bezig!
verder gata t goed!de meeste keren slapat hij door van de voeding van 21:45 tot de voeding van 5:30!!

vancht was het opeesn weer elk 2 uur,22:00...00:30...2:30...5:30...ach z nu en dan vind ik het niet erg!!

verder doet hij het goed!!

loppt langs alls tafels en banken,trekt zich over al aan op,tis ook net een parasietje,waar ik ook ga en sta,als ik naar beneden kijk stata hangt hij ana me broek,,ahaha!

dinsdag heb ik me haar helemaal kort geknipt,heel gewaagt,maar wel super leuk!!!

dikke kus en sweet dreams alsvast!!

jajaja ik geef als bijna 13 maanden borstvoeding

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 16:20

katrien mooie banner

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 19:29
mies

katrien.....

xxjes michenou

ps:ej had voor zn verjaardag nog maar 3 tandjes,,,en nu ene manad later...8 tandjes,,die gaat lekker dus!!!

snachts slapen gata ok!voed m tegen 21:30 slapend voordat ik zelf nara bed ga,en dan pas tegen 5:30!!!!!!!!

heel heel sosm wordt tie wakker....maar das niet zo erg vind ik!!

dikke kus

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 22:09
Katrien

Thanx dames! Ik ben op vakantie en was nog niet op dit forum geweest...sorry...
Maandag dus vanop hotelkamer positief getest!
Toen we zaterdag opreden had'k al zo'n vreemd gevoel...ik noem het pac-man in m'n buik ofdat ze me vanbinnen uit precies kneden ofzo. Borsten ook wat gevoeliger en aan bh lijkt of ze iets groter zijn... Nu blijven hopen dat alles goed blijft gaan !

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 23:38
lietje

Katrien gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een (verrassing) op je vakantie nog wel.
Een geweldig gevoel he om net zwanger te zijn ik heb een week op wolken gelopen.

Greetz lia

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:36
Katrien

Bedankt lietje, was idd leuk om op vakantie te testen. Konden we er lekker van genieten!

Ik heb net zitten bellen. Vandaag mag'k om half 5 bij huisarts bloed laten trekken. 4 aug naar eigen gyn voor controle en 27 aug 1e echo (bbl bij een andere gyn)...spannend allemaal!!!

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 17:05
Heidi

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal,

Hier ben ik nog eens. Sorry dat het weer een tijdje geleden was.

Allereerst Katrien, een hele dikke proficiat! Een gek gevoel he, in het begin? En voel je al iets?

Hoe is het met de kleine ukkies allemaal?
Hier gaat het op het moment weer wat beter, maar we blijven maar sukkelen met Gabriël zijn reflux. Een refluxbaby is echt niet te onderschatten. Ik heb tot nu toe de medicatie wat tegen gehouden, ik ben daar niet echt een voorstander van bij zo kleine baby's maar het was niet meer te houden we zijn dadelijk moeten beginnen met zantac en nu stel ik mij toch de vraag of we dat niet eerder hadden moeten doen. Hij is echt goed gezind nu sinds we hem dat geven, maar hij lust het wel niet, zijn mondje blijft stijfdicht ik moet het spuitje erin wringen en dan slikt hij het wel.

Ik was met momenten zelf een wandelende zombie, zo voelde ik mij in elk geval zo vermoeiend en we zijn dan hier de laatste verbouwingswerken aan het doen dus kan geen hulp vragen aan mijn man nu. Nu heb ik een weekje verlof gehad en ben helemaal bekomen.

Weet je dat Joachim mij zelfs afstootte? Het was altijd papa, papa en ik denk dat dat een reactie naar mij toe was jij bent toch altijd maar met mijn broertje bezig. En nu heb ik deze week Gabriël af en toe enkele uurtjes bij mijn man gelaten en met Joachim gaan fietsen, naar de winkel. En gisterenmorgen in bed waren we tekenfilmpjes aan het kijken en ik zet hem bij mijn man, nee mama zei hij en kroop tegen mij aan. De tranen stonden in mijn ogen, dus hij heeft mij toch meer nodig dan hij soms laat merken.

Het is soms echt moeilijk zo twee kleine ukkies, ik heb soms het gevoel dat ik mij in twee moet scheuren en dan komt dat derde grote manneke ook nog wat aandacht bedelen

Mijn zus is terug van gisteren van Spanje en nu had ze voor allebei van die namaakcrocs-schoentjes. Zo schattig en Joachim is er verzot op. En voor elk een petje met hun naam op. Echt mooi hoor.

Daag allemaal,

En probeer wat meer te komen, want ik denk regelmatig aan jullie hoor

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 18:24
lietje

Hey Allemaal,

Hier net terug van een weekje duitsland vakantie. Lekker relaxed en mooi weer. We hebben ons prima vermaakt en robin had het ook erg naar zijn zin.
Lekker gezwommen en wat dingen bezichtigd.

Heidi fijn dat het wat beter gaat met gabriel en ik wil best geloven dat het druk is met 3 mannen in huis. Ik vind het nu al lastig om de aandacht tussen 2 te verdelen.

Verder alles goed bij iedereen?

Greetz lia

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 15:07
Katrien

Hier alles ok.
Gisteren voor de 1e keer bij gyn geweest. Ik ben 7w6d en 'het' was 1,36cm. Normaal voor 18maart. Het hartje heb'k al zien kloppen, maar met die machine kon ik het pas horen bij 12w...
27aug moet'k voor '1e echo' bij'n andere gyn en de 1e sept terug op maandelijkse controle bij mijn gyn... Is dat bij de anderen ook zo?

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 20:33
Heidi

Katrien,
Ik ben pas op 9 weken bij de gyn geweest, dan op 12,20,28,36 en 38 weken. Er zijn er die je elke maand laten terugkomen, maar als er niets speciaals is vind ik dat persoonlijk overdreven. Natuurlijk wil je je kindje graag zien, maar hoe minder echo's hoe beter denk ik toch.
Hoe gaat het nu met je? Al kwaaltjes of valt het allemaal best mee?

Twee huizen verder zijn er nieuwe mensen in dat huurhuis komen wonen, hij is Engelsman, zij is Russische. Zij kennen hier zo goed als niemand hier in België, ook geen familie. Zij hebben een dochtertje van 14 maanden en zij heeft donderdag een keizersnede gehad en nu hebben ze ook een zoontje. Weet je dat haar man haar 's ochtends heeft afgezet aan het ziekenhuis en is toen met het dochtertje terug naar huis gegaan, zij heeft dat zonder hem ondergaan. Ik vond dat zo zielig voor haar, dit doe je toch samen? En hij is ook heel weinig in het ziekenhuis, geen kaartjes, geen geboortesuiker, niets.
Heel raar allemaal.

Hier blijven we sukkelen met Gabriël zijn reflux, het wordt gewoon erger. Alle nachten minstens 3x op, de laatste week weent hij zo hard, dat ik hem 's nachts ook nog zantac moet bijgeven.
Ik ben doodmoe, we gaan woensdag langs de kinderarts eens kijken of ze ons kunnen verderhelpen want we hebben al alles geprobeerd en niets helpt.

Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 22:50

Hej sorry ik kreeg weer geen meldingen meer dat er nieuwe reacties waren dus ben tijdje niet geweest

Katrien, super he die 1e echo zoooo mooi! Hier in NL krijg je pas rond 12 weken een echo en dan nog met 20 weken, daarna niet meer (alhoewel ik vanaf 36 weken weer elke week eentje kreeg).

Heidi wat moet je het zwaar hebben Heb echt met je te doen. En wat bijzonder dat Joachim toen ineens met je wilde knuffelen. Ik zou ook wel een traantje wegpinken hoor Bij ons was het juist andersom Sophie wilde NIETS van papa weten en alleen maar van mij. Gaat nu beter maar soms nog steeds weer alleen maar mamamamama. Ook wel lastig hoor soms.
En dan Kimberly, zij was hier voor 3 weken als vakantiekindje maar blijft nu voor langere tijd als pleegkindje (zie ook mijn blog --> link op mijn profiel). Is een lang verhaal en kan er niet al te veel over kwijt op een openbaar forum want de plaatsing is in principe anoniem. Denk dat ik maar een schuilnaam voor haar ga kiezen daarom. Ze heeft echt heel veel meegemaakt dus is soms wel heel zwaar en vermoeiend maar ook heel dankbaar. Op 14 augustus is de rechtzaak dus daarna weten we ook meer voor de komende maanden maar naar alle waarschijnlijkheid blijft ze toch wel want ze zijn ook al een school voor haar aan het zoeken hier in de buurt en zo.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 09:01
Heidi

Oh Mekkie wat vreselijk voor dat meisje! Ik krijg kippenvel als ik dat lees. Wat fijn dat je haar opneemt in jullie gezin. Ik heb dat ook altijd willen doen, maar mijn man is daar niet zo echt voor te vinden. Hoe vind jou man dat?

Je mag haar verhaal altijd mailen want ik zou graag op de hoogte blijven van haar leventje bij jullie.

Echt knap van jullie hoor!!

Wij gaan woensdag met Gabriël naar de kinderarts en gaan aandringen op onderzoeken want dit kan gewoon niet meer. Voor hem niet en voor ons niet. Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 15:10

heidi alvast heel veel succes woensdag. Hoop dat er toch wat verbetering in komt hoor

Wat timmetie betreft (heb ff schuilnaam gekozen want haar plaatsing bij ons is anoniem; haar ouders mogen niet weten waar ze zit, maar de 22e zullen we wel op een algemene plaats kennis met hen maken): ik heb op mijn blog wel eea staan en ik ga nu meer berichten gewoon met een wachtwoord plaatsen. Zal je het wachtwoord nog wel mailen en een inlogcode dan kun je de berichten gewoon lezen.
Jaco vond het vrijwel meteen goed toen ik zei dat ik wel een vakantiekindje in huis wilde. HIj had er wel ff over nagedacht en met anderen over gepraat maar we wisten toen natuurlijk nog niet dat het voor langere tijd zou zijn, en dus echte pleegzorg zou worden. Maar hij zegt ook tegen mij: "ze hoeft voor mij niet weg als jij het maar aankan!" t Is natuurlijk niet altijd gemakkelijk (sterker nog, best heel zwaar zo nu en dan) maar aan de andere kant heel mooi en dankbaar om te doen!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 20:07
Heidi

We hebben de hele namiddag met Gabriël in het ziekenhuis gezeten, een hele goede kinderarts waar we geweest zijn. Hij begreep dat ik het niet meer zag zitten en heeft dadelijk overlegd met een osteopaat die alleen maar refluxbaby's behandeld wat ze in deze situatie kunnen doen.

Hij heeft waarschijnlijk een koemelkallergie (nog niet zeker, volgende week uitslag bloedtest) en uit de eerste resultaten konden ze al opmaken dat zijn slokdarm of maag ook onstoken is.

Nu moeten we dieetvoeding geven, ultradunne voeding en die kan hij goed verteren.
Hij had er vandaag ook nog eens een ooronsteking bovenop en zat met 39 koorts. Hij heeft blijkbaar een hele hoge pijngrens en daarom dat het niet echt duidelijk was dat het zo erg met hem gesteld is. Hij heeft waarschijnlijk altijd al meer pijn gehad dan hij liet merken, erg he. Ik voelde mij zo schuldig, dat ik zelf niet eerder heb aangedrongen op onderzoeken.
Woensdag naar de osteopaat en terug naar de kinderarts bekijken hoe hij de melk verdraagt en hoe we verder tewerk gaan, voorlopig zwaardere medicatie of bijkomende onderzoeken.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 21:51

ocharme kleine Gabriel

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 20:56
mies

hey meiden

wat een verhalen allemaal zeg!!

hier gaat t ok!
k heb flinke buikgriep gehad waardoor jheel me borstvoeding op was,,
na elk 2 uur kolven,en medicijjen nemen is het were terug,,jippie!dus ik voed gewoon nog ff verder!!

ej slaapt heerlijk door,om 18:45 zn laate voeding en fdan tegen 5 uur half 6 woordt tie were wakker van honger,dan ff voeden en verder slapen tot half 8 ofzo!!

overdag slaapt hij nog van 10:15 tot ongeveer 12:00

en smiddags ligt hij nog 1,5 uur in bed,meestal slaapt hij dan niet,mara ligt gewoon lekker 1,5 uur lekker rond te kijken in bed en een bgoekje te lezen!!
heerlijk zo.n kind wat van relaxen in bed houd!!

we hebben besloten dat we toch een 2e willen,
ronald zou nu meteen willen,maar ik wil misntens 1,5 jaar liever zelfs 2 jara bv geven,
dus nog ff wachten he...hihi

ik geef nu al 14 maanden borstvoeding,,,jippie

verder geen nieuws!alles gata goed,ej doet t goed,eet goed en drinkt goed!tis echt een gezondheids freak,,haha koekjes enz hoeft tie niet!maar fruit,ojee das niet aan te slepen,die eet zoiezo een netje sinasppels per week leeg,en watermeloen,appel enz enz!ja die eet echt veel fruit!!

dikke kus miesje en e-j

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 10:05
lietje

Hey Allemaal,

Hier ook alles goed. Computer was kapot dus ff niet geweest. Robin gaat goed. Ondeugend en ik lach me slap om alles wat hij zegt. Van de week zeg hij waar is pappa, dus ik zei die is werken. Ja zegt hij centjes en wrijft met zijn vingertjes daarbij. Ik kwam niet meer bij. Hoe komt hij erop. Ik heb hem dat niet geleerd, maar pappa was er wel mee aan het oefenen geweest. Maar toen wilde hij het steeds niet doen. Tja....
Henry zorgt nu op vrijdag als ik aan het werk ben voor robin en de andere dagen mijn vader. En henry vindt het erg leuk om hem een dagje voor zichzelf te hebben.

Mies wat spannend toch een 2e ik duim voor je!

En arme gabriel van mij en robin voor hem. Laat ff weten hoe het is gegaan bij de osteopaat.

Verder alles goed met iedereen?

Greetz lia

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:27
Heidi

Miesje, ik had ej bijna niet erkend op die foto. Hij is echt hard veranderd.

Lietje, hoe schattig van Robin!

Wij zijn gisteren met Gabriël naar de osteopaat gegaan, hij is ook wel een babyfluisteraar. Hij zei jullie hadden hier 7 maanden geleden moeten staan, hadden we dat maar geweten. Hij heeft dus een voorkeursligging voor rechts, op zich geen probleem, maar bij refluxbabys wel want hierdoor knelt hij een zenuw die in verbinding staat met zijn maag. Nu dus oefeningen doen en van alles doen om hem meer naar links te doen kijken en slapen.
En niet te geloven maar GABRIEL HEEFT VANNACHT DOORGESLAPEN!!!!!!!
Ongelooflijk gewoon en rustig geslapen niet zitten kreunen in zijn slaap of onrustig zitten te bewegen.

Hij is gisteren gaan slapen om half negen en geslapen tot 07u15 en niet huilend wakker maar gewoon aan het brabbelen. Ik hoop dat het niet eenmalig was. En voor zijn koemelkallergie krijgt hij nu nutramigen en die verdraagt hij ook veel beter.Hij heeft ze dus allebei koemelkallergie en reflux.
Mijn man en ik voelen ons echt uitgeslapen vandaag, je moet niet vragen wat wij nog maar gewoon waren van te slapen.

Groetjes aan iedereen

Heidi en haar uitgerust gezinnetje

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:36
Katrien

@ Heidi: ben blij te horen dat het iets heeft uitgehaald! En ja, hopen dat het nu zo blijft voortduren

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 11:36
mies

haha ik heb ej zn koppie geschoren met de tondeuze,lekker standje millimeter...zo cool

ej heeft woe de bmr prik gehad
hij weegt 10,7 kilo en 77,5 cm

dikke kus miesje en e-j

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >