Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2008 @ 22:31 Mariska21 | Hey Sterretje, Ik heb geen bloedverlies....denk dat ik misschien ook helemaal geen eisprong heb gehad. Heb mijn temperatuur ook niet bijgehouden, dus weet eigenlijk helemaal niks. ![]() Groetjes |
| 10/07/2008 @ 12:28 Mariska21 | Waarom is er nou niet 1 kwaaltje dat aangeeft of je zwanger bent?! Dat zou echt een stuk makkelijker zijn...zucht.... wachten, wachten en wachten. |
| 10/07/2008 @ 15:14 Mariska21 | Hey Sterretje. Ik kan het heel goed begrijpen dat je hier echt een beetje gek van wordt. Lang leve het vrouwelijk lichaam...maar het is wel zo dat wij de gelukkigen zijn die het kindje mogen dragen. Daar houd ik me dan weer aan vast. Nou succes nog! |
| 11/07/2008 @ 19:25 Mariska21 | Hey! ja heel toevallig, maar gisteravond begon ik ook hevige buikpijn te krijgen en dat was dus weer duidelijk .Ik weet nu ook weer hoe het vroeger was toen ik de pil nog niet slikte... oh zo'n buikpijn!!!![]() Nou goed de volgende ronde beter! Groetjes Mariska |
| 14/07/2008 @ 10:33 barbara | nou dames op naar de volgende ronde! gewoon op de dag sexen! dan moet het goed komen toch! |
| 16/07/2008 @ 23:26 Mariska21 | Hey Sterretje! Je hebt helemaal gelijk, lekker weg op vakantie. Dan ben je ook even met andere dingen bezig. Wij gaan niet op vakantie, maar gaan wel dagjes weg. Probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn, is ook zonde van je tijd want het kan nog heel lang duren voordat je bent. Nou veel plezier in Turkije en geniet er maar lekker van! ![]() Groetjes Mariska. p.s. En natuurlijk succes met het klussen ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Gezocht: (toekomstige) jonge moeders!

wachten, wachten en wachten.
dan niet door???

Lang leve het vrouwelijk lichaam...maar het is wel zo dat wij de gelukkigen zijn die het kindje mogen dragen.
Daar houd ik me dan weer aan vast.
!
oh zo'n buikpijn!!!
!
!
!
heel de cyclus lang