Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/07/2008 @ 13:37 jenny | Hoi meiden, Hier is alles rustig, ik probeer niet te veel op het forum te komen en het een beetje te laten rusten. Ik moet dinsdag ongie worden, en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren. Ik laat het wel weten, hierna gaan we 2 "rust"maanden in zonder medische molen. Groetjes Jenny |
| 23/07/2008 @ 13:00 jenny | Ik ben weer eens ongesteld geworden, voor de verandering. IUI-poging 2 is mislukt. De moed is me in me schoenen gezakt, en ik vraag me af of het ooit gaat lukken. |
24/07/2008 @ 14:18 ![]() | Bloem, ik wens je nog heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie door de onderzoeken snel meer duidelijkheid krijgen. Dikke knuffel Elke |
| 24/07/2008 @ 22:21 mariska | Hallo, Jenny, wat een treurig nieuws weer, onbegrijpelijk. Bloem, heb je nog wel een beetje van je vakantie kunnen genieten? Veel sterkte bij de gyn morgen. Hier gaan het hem ook niet worden hoor, ik heb mijn ei volledig gemist. Wr zien wel weer. Ik hoef pas woensdag ongi te worden. Volgende maand zal ik de testjes weer optijd bestellen, het is toch wel fijn om wat zekerheid in deze onzekere periode te hebben. Groetjes Mariska |
| 24/07/2008 @ 23:15 Leen | Musje, heb ook het kolven moeten stoppen, want tepels en het volledige tepelhof waren er te erg aan toe. Ben dus aan het afbouwen, er zit intussen al 48u tussen de kolfsessies dus ik zal het bijna volledig kunnen laten denk ik. Wel jammer hoor, maar er is niets aan te doen. Hoe gaat het bij jou? Ben op nacontrole geweest bij gyn, maar wat een vervelende bedoening zeg! Dat speculum inbrengen deed immens veel pijn, vreselijk. Was dat bij jullie ook zo? En mss effe genant vraagje, maar hoe lukt vrijen? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Ik begin het stilletjes aan beu te geraken...

gekomen!!
voor jullie!
zijn denk'k... Nu alleen nog maar hopen dat alles goed blijft gaan...

Dus dat moet ik dus nog een poosje uitzingen. We krijgen een chromosonenonderzoek en ik een bloedstollingsonderzoek. Misschien gaan we naar de curretage even goed meteen (na 1x ongesteld te zijn geweest) weer proberen, maar daar ben ik nog niet over uit!
Ik heb nog steeds bloedverlies, ben morgen 12 weken gelden bevallen...