< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » vliezen gebroken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/07/2008 @ 09:48
Robin@

Online Status Bekijk profiel
Ons avontuur gaat beginnen. Vanmorgen om 7 uur zijn mijn vliezen gebroken. Ik heb nog geen weeen. Af en toe hele lichte weeen om de paar minuten en dan weer een tijdje helemaal niets.
Ik voel me echt ontzettend onrustig, weet niet waar ik het zoeken moet.
De aanstaande papa is al de voortent van de carvan aan het opzetten, hihihi hij weet ook niet meer wat hij moet.

Eerst dacht ik vanmorgen dat ik in mijn broek plaste maar ik kon het niet meer stoppen en ik had een hele plas op mijn bed. Ben maar onder de douche gegaan toen. Nu loop ik af en toe nog steeds leeg, als ik op sta vooral.

Wij gaan hier rustig afwachten op de weeen.

Groetjes Robin@

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:50
Naïlo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey Robin heel veel succes bij de bevalling maareuh is dit nu het moment om de voortent van de caravan op te zetten?????

Heb je al naar het ziekenhuis gebeld of beval je thuis?

groetjes

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:51
Sabke

hey robin, ik hoop voor jou dat je een vlotte bevalling tegemoet gaat maar je kan best naar het ziekenhuis rijden hoor meid. als je vliezen breken is je kleintje niet meer beschermd tegen bacterien en moet je zo snel mogelijk naar het verlofkwartier.

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:54
Robin@

Ja je moet toch wat. Wie weet over 2 uurtjes dat het begint maarja kan ook pas vannacht zijn. Van alleen stil zitten in je stoeltje wordt je ook gek hoor !!!!! En ja verloskundige al gebeld vanmorgen, ze bellen me voor twaalven om te bespreken hoe verder. Ik ga gewoon thuis bevallen. Het bed moeten we zo ook nog opzetten dus...

Groetjes Robin@

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:00
Naïlo

ja ok inderdaad je moet je met iets bezighouden maar kvind het toch wel grappig hoor. Alhoewel met dit weer kan je de mensen daar opvangen ipv dat ze je huis ondersteboven halen

Spannend hoor hopelijk gaat alles lekker vlot.

EN laat die man van je je voeten maar eens masseren ook ipv voortenten op te zetten

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:00
Robin@

Verloskundige komen ook pas als de weeen eenmaal op gang komen.
Kindje moet nu wel binnen 24 uur komen, anders moet ik wel naar het ziekenhuis.

Groetjes Robin@

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:01

hey robin,

dan toch al een heel dikke proficiat op voorhand en doe het goed he meid.

groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:32
petitje

Online Status Stuur bericht
hm ik weet toch als mijn vliezen bij een volgende zw breken ik gelijk naar t zh hol.
met onze kleine denis is mijn bevalling ook begonnen toen mijn vliezen spontaan braken ( gelukkig in t zh) en binnen de 10min begon een weeenstorm en een dik uur later is mijne pruts geboren...
ben blij dat ik niet thuis was want volgens de boekjes mag je best nog 2u thuis blijven voor je naar t zh gaat met gebroken vliezen... dat had ik dus niet meer gehaald
succes!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:12
mama tam

Online Status Stuur bericht
Hoi Robin, wat spannend voor je echt gaaf hoor.

Hoop dat de weeen snel zullen doorzetten, succes!

Ik ben nu 4 dagen over tijd en ik hoop dat ik ook gauw zal beginnen!!!

groetjes van tamara

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:17
Yvette

Heel veel succes!

[Laatst gewijzigd door Yvette - 02/07/2008 @ 11:18] - Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:30
Yvette

En en en ??? ben niet nieuwsgierig hoor! Je kleintje zal er inmiddels wel zijn denk ik!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 22:33

en hoe is het gegaan? het beebje zal er wel al zijn zeker?
toch al een dikke proficiat.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 20:44

hoi

even snel een vraagje is er een manier om toch goed te kijken of je echt vruchtwater verliest.
het is bij mij niet op te vangen maar ik heb een inlegkruisje in en die is toch wel binnen een uur goed nat.
met ook slijm erbij.
ik loop de hele week al met een blaasontsteking al zou dat nu bijna over moeten zijn door een kuur maar daardoor twijfel ik zo erg.

ik heb wel eens gelezen dat er iemand een hydrofiel washandje in de onderbroek legde maar weet niet of dat de manier is.

hoop snel wat te horen

groetjes annie

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 23:52
mammie

Hoi Annie,

Grappig dat ik jou verhaal hier weer lees, we lijken een beetje hetzelfde mee te maken..
Ik had sinds gister ineens iedere keer mijn onderbroek helemaal nat, vanmorgen had ik een afspraak bij de vk ( gewoon controle ) en toen vertelde ik dat haar.
Ze zei kan het geen vruchtwater zijn, dus ik zei geen idee. Ze heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis, waar ze vanmiddag eerste en ctg scan hebben gemaakt, met de baby was alles heel erg goed,
Toen hebben ze inwendig onderzoek gedaan om te kijken of het vruchtwater was, ze zei dat er inderdaad heel veel vocht zat, maar dat het wel afscheiding was, we hele dunne afscheiding, maar voor hen wel duidelijk dat het geen vruchtwater was...
Daarna nog een echo gehad om te kijken of ik nog genoeg vruchtwater had en ook dat had ik, dus ik mocht weer naar huis...

Dus heb je twijfels of het wel of geen vruchtwater is ga gewoon langs je vk en vraag het daar, zij kunnen ook al voor je kijken.. bij mij keek ze gewoon in mijn ondergoed, omdat dat inmiddels al weer aardig nat was toen ik eenmaal daar was... aan de hand daarvan twijfelde zij en stuurde ze me door..

Nou succes en ik hoor het wel weer.

Groetjes sanne

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 12:29
Jojo

Hoi,

@baby3 en mammie: ik verloor op 32 weken druppelsgewijs veel vocht. De verloskundige kwam hier thuis en had een soort wattenstaafje. Hier ving ze een druppel vocht op en het kleurde blauw. En als het blauw kleurde was het vruchtwater ........ anders blijft het kleurloos.
Hihihi die staafjes zouden vrouwen thuis moeten hebben. Kun je thuis zelf testen of het vruchtwater is of niet

@ robin: je zult inmiddels al uitgebreid liggen genieten van je kleintje Hoe is je bevalling verlopen?

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 14:27
Robin@

3-07-2008 om half 11 s'ochtens is onze super mooie dochter Bo geboren.

[Laatst gewijzigd door Robin@ - 18/07/2008 @ 22:16] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]