Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 10:44 lente ![]() | katrien: nog mijn felicitaties voor je papa! |
| 15/07/2008 @ 10:57 joke vleugels ![]() | katrien: geniet van je vakantie !!! |
| 15/07/2008 @ 20:25 lente ![]() | fijne vakantie katrien! karen: jij ook een fijne vakantie he, jij trekt er dus op uit! geniet ervan! joke: is vincent koortsvrij vandaag? voor de rest hier geen nieuws. |
| 27/07/2008 @ 21:16 Katrien ![]() | Wij zijn terug! Vakantie was geweldig, goed weer, kindjes die braaf geweest zijn, enz... Alleen de was en de strijk bij thuiskomst hé Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 28/07/2008 @ 22:57 Katrien ![]() | Foto's van onze vakantie staan op de site van de kindjes: http://users.pandora.be/lorevanroey Hebben jullie gisteren ook schrik gehad met dat onweer? Ik alleszins wel hoor (was alleen thuis)... Ik moest geen licht aandoen, de bliksem zorgde er wel voor dat het hele huis verlicht werd ![]() Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 01/08/2008 @ 10:40 wendy verachtert ![]() | Hoikes, Lang zal hij leven in de gloria, Tuur, een heel gelukkige verjaardag . Drie dikke kussen en geniet nog van blokjesland .Wendy&co |
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

.
.
. Hoewel we gisteren omdat meneer zich verveelde maar bij een vriendje op bezoek zijn geweest, hij verveelde zich alleen

. Drie dikke kussen en geniet nog van blokjesland