< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
11/07/2008 @ 07:43
joke vleugels

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hela,

Wij gaan mss ook wel eens in Balen piepen.
Allez, als onze vincent nie meer zo'n platte kaka heeft. Hij heeft het vannacht gekregen. Kan da zijn van de appelsap die oma hem geeft?

Hier is voor de rest alles ok. sebiet wa poetsen se en dan kunnen we der weer effe tegen.

groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 08:27
lente

hoikes iedereen,
ik kan ni naar balen komen, ons nymphe slaapt de ganse namiddag.

joke: ik vlieg er ook direct op se, gisteren den boven gepoetst, nu beneden nog.
weet ni da diarree van appelsap kan komen.

voor de rest geen nieuws!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:29
Katrien

Ik denk dat je wel diarree kan krijgen als je te veel fruitsapjes drinkt, maar van eentje zou het normaal geen kwaad kunnen... Misschien dat het zwoele weer van gisteren er wat mee te maken heeft? Ik krijg het ook vaak aan m'n darmen bij warm weer

Gisteren is m'n papa 50 geworden! Z'n vrienden hadden voor een leuke verrassing in de tuin gezorgd, 50 flesjes Duvel, waar ze 's avonds gretig aan begonnen zijn

Ze hadden die 50 flesjes in de tuin op een rij gezet, was wel leuk om te zien, Lore had geholpen om de flesjes recht te zetten.

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 09:45
joke vleugels

hela,

k denk da het eerder van tandjes is ofzo, want hij zit ook zo in zijn mondje te duwen heel den tijd.

Katrien: leuk zo een verjaardag !!

Ik kan toch niet naar balen komen, want davy werkt vandaag een hele dag (had beloofd een halve) en dan heb ik geen auto
Zal vandaag binnen blijven worden dus. Mee zo'n weer ga ik ook niet wandelen.

groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:44
lente

katrien: nog mijn felicitaties voor je papa!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 08:24
joke vleugels

helaba,

hoe is het hier met de Balense mama's, papa's en kindjes?

Hier gaat het redelijk. Vincent maakt om een onverklaarbare reden koorts. Hij is heel speels, lief, deugenieterig,... dus veel ziek zie ik er nie aan. Hij eet en drinkt goe, dus maken we ons nie te ongerust.

groetjes

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:18
Katrien

Ik ben m'n laatste uurtjes aan het werken, straks om 12.30u heb ik gedaan, vakantie tot 15 augustus!

Ben gisteren met mijn mama en de kindjes nog naar Scheps kermis geweest, er kwam daar een clown optreden. Daarna waren er nog wat spelletjes voor de kindjes, en ze kregen dan een zak met lekkers en speelgoed in.

Als het weer zo mooi blijft, fiets ik straks misschien even naar de speeltuin, om de vakantie goed in te zetten

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:57
joke vleugels

katrien:

geniet van je vakantie !!!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 19:43
Karen

Online Status Stuur bericht
inderdaad geniet van je vakantie...die is altijd zo verdomd snel om he
Hier deze week nog werken en vrijdagnacht vertrekken we naar ons huisje in Andalusie...heerlijkook de kinderen zijn aan het aftellen alleen die 2000km heen zien we nog tegenop...we zoeken onderweg nog een kamping op waar we een nachtje kunnen rusten...
alleen de week nog uitmaken

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:25
lente

fijne vakantie katrien!

karen: jij ook een fijne vakantie he, jij trekt er dus op uit!
geniet ervan!

joke: is vincent koortsvrij vandaag?

voor de rest hier geen nieuws.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 09:15
Katrien

Karen, jij ook een prettige vakantie natuurlijk! Jullie gaan een tikkeltje verder weg dan wij Moest er bij jullie wat te veel zon zijn, stuur dan een beetje door naar de Belgische kust hé

Bwah, vandaag regen Gelukkig ben ik gisteren nog met de kindjes naar de speeltuin geweest, en hebben we nog fijn gefietst.

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 21:57
wendy verachtert

Hoikes,

Ik zal ook nog eens een teken van leven geven.

Voor ons verlof kreeg ik iedere keer een foutmelding wanneer ik de tijd vond om een berichtje te posten. En dan geef ik het wel eens snel op.

Nancy, de puddingtjes hebben gesmaakt en de kans is groot dat we begin augustus naar de braderij komen in Heppen. Moet jij nog wel even reclame komen maken met de juiste datum.

Katrien, had ik eerder moeten weten dat de 10de juli ergens duvel werd verdeeld voor een jarige. Misschien dat ik bij deze er voor volgend jaar 34 extra kan bestellen? Ik heb dit jaar einen bittburger gedronken om het volgend levensjaar in te zegenen.

Heidi, op vakantie heb ik iets gekocht om op Gusts* grafje te zetten, ik ga proberen om dat de komende week eens langs te brengen. Jullie zijn niet uit mijn gedachten geweest. Ook voor mij leeft Gust* verder in de lavendel die ik overal zie groeien.

Verder, de eerste week van de grote vakantie was hectisch, zoals steeds. De oudste twee zijn de laatste week van het school op schoolkamp geweest, dus was en werk genoeg om dan de tweede week naar Luxemburg te trekken. We hebben daar beter weer gehad dan hier in het belgenland maar nie overdreven goe.

Aanstaande woensdag trekken de oudste drie erop uit met de scouts voor 6 dagen, onze Jonathan is dus enig kindje. Dat belooft, die wil nl nooit alleen gaan slapen.

Mocht er woensdag avond iemand goesting hebben, er is een demo bij mij van Mylene technics. Allen welkom.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 21:16
Katrien

Wij zijn terug!

Vakantie was geweldig, goed weer, kindjes die braaf geweest zijn, enz...

Alleen de was en de strijk bij thuiskomst hé

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 09:39
joke vleugels

hela,

katrien, welkom thuis !

Hier is het een soep. De verwarmingsketel is kapot en we hebben dus geen warm water. Ik belde net naar de huisbaas en die wist mij doodleuk te vertellen dat ik zeker nog tot volgende week dinsdag moest wachten omdat het bouwverlof is.
Dus de waterkokers enzo allemaal al bovengehaald om toch maar in bad te kunnen gaan. Pf de week begint al goe

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:59
wendy verachtert

Hoikes,

Joke, er zijn toch depanneurs tijdens het bouwverlof? Ik denk, dat je huisbaas er zich makkelijk er vanaf maakt hoor. Een maat van mijn vent doet tijdens het bouwverlof een beurtrol met zijn medewerkers.

Katrien, die was vind ik er ook altijd te veel aan na een vakantie; Wel leuk te lezen dat het fijn geweest is. Dan neem je dat ene nadeeltje er met plezier bij.

Morgen komen er drie musketiers terug thuis. De vierde beweert bij hoog en bij laag dat hij ze nog niet mist. Hoewel we gisteren omdat meneer zich verveelde maar bij een vriendje op bezoek zijn geweest, hij verveelde zich alleen.

Afgelopen woensdag ben ik naar Tienen geweest, gaan kijken voor werk. En met terug komen dacht ik in Ham eens ne binnenweg te nemen want ik wilde koste wat kost via Olmen en niet via de omleiding. op een gegeven moment zat ik daar in de bossen en velden, Onze Jonathan had de tijd van zijn leven, ik daarentegen.

Gisteren nog eens gaan eten bij de Chinees in Geel zodat Jonathan zijn "peter"( niet officieel) nog eens zag.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 22:57
Katrien

Foto's van onze vakantie staan op de site van de kindjes: http://users.pandora.be/lorevanroey

Hebben jullie gisteren ook schrik gehad met dat onweer? Ik alleszins wel hoor (was alleen thuis)... Ik moest geen licht aandoen, de bliksem zorgde er wel voor dat het hele huis verlicht werd

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:07
Karen

Online Status Stuur bericht
Hoikes iedereen,

ook wij zijn weer thuis, een geweldige vakantie gehad maar thuis gekomen, terwijl de hemel oplichtte door de bliksem en de regen/hagelbollen naar beneden donderden...
Wat een typisch Belgisch rotweertje, gelukkig was het vandaag al wat beter..in Sabariego was het 40 graden en stikheet, dan is de 29 graden die we hier halen een zalig lenteweertje
Ga effie naar koppen zien over kinderen die gedwongen worden om te kickboksen...lijkt me een interessante reportage

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 18:07
lente

hoikes,

karen en katrien: jullie hebben precies een fijne vakantie gehad! das leuk om te lezen, katrien: hele mooie foto's zenne, ik ben al gaan piepen (die van je trouw ook seg, prachtige foto's!!!)

joke: is de verwarmingsketel al gemaakt? da kan toch ni da ze je zolang laten wachten, das schandalig!!!

hier is geen nieuws, ik ben meestal buiten met zo'n weer, daarom dat ik hier even ni geweest ben

groetjes aan iedereen!!!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 22:04
Katrien

Wat een bloedhete dag vandaag
Toch heb ik het niet kunnen laten om nog wat laatste soldenshopjes te doen

Een paar nieuwe bh's, een nieuwe bikini, en vooral dat laatste ga ik nog kunnen gebruiken hé

Verder geen nieuws, we genieten van onze vakantie!

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:40
wendy verachtert

Hoikes,

Lang zal hij leven in de gloria, Tuur, een heel gelukkige verjaardag. Drie dikke kussen en geniet nog van blokjesland.

Wendy&co

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >