< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
15/06/2008 @ 17:18
sandy

Hoi dames,

Wendy,slaaptekort is idd niet echt gezond,maar of de dokter er iets aan kan doen weet ik niet.Tenzij je nog andere klachten hebt.Denk dat je nood hebt om is goed met iemand te praten,denk dat er iets zwaar op je maag ligt en daarom je de slaap niet kunt vatten of toch niet goed kan slapen.En met alles wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt is dat ook een beetje te verstaan.
Wat kleine logan zijn potjes probleem betreft,afwachten,ieder kind doet het op zijn tijd,niks forceren,dat lukt toch niet.Op het potje gaan is een rijpingsproces dat voor ieder kind verschillend is .Als hij er klaar voor is zal hij dat wel doen.
Weet over een half jaar te zeggen hoe het hier met mijne kleine man gaat.Lig er allesinds nog ni van wakker,heb ik genoeg geleerd dat da vanzelf moet komen.
Soms ni plezant ma ge kunt er niks aan veranderen.
Debby,idd een kleintje is toch altijd ff wennen he en jij kan binnekort van je eigen wondertje genieten.Wat een speciale naam zeg,welke betekenis zit eraan of vonden jullie die gewoon mooi.Hoe doet de grote broer het,nieuwsgierig naar zijn zus?
Hier verder niet zoveel,oudercontact was uitstekend en hebben de 2 kids hier op school ingeschreven,vanaf sept dus veel minder km doen.
Wanner mijn kleine man naar school zal gaan zal idd afhangen van het potje,maar hij heeft nog een jaar als het van mij afhangt moet hij pas in sept volgend jaar,2009 dus naar school,wil nog wat gneieten,ze zijn al zo snel groot.
Zo dames ga nog een beetje surfen,heb al tegels gevonden en de keuken weten we ook al ga nu is zien of ik een badkamerspiegel vind,ben virtueel ons huisje al in orde aan het brengen.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 08:35
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goeiemorgen.

Sandy, de zoektocht is precies al succesvol geweest. Hoe zit het met die badkamerspiegel?

Ik zou Ryan ook wel iets langer willen thuishouden, maar volgens mij heeft hij er wel nood aan. Hier op ons appartementje is het soms niet groot genoeg om de nodige stoom af te laten.

Ik had onze naam een paar maand geleden in een film gezien, maar anders geschreven (Nia). Ken vond hem eerst niet mooi, tot hij de verbeterde schrijfwijze zag. Dan was hij meteen verkocht.
Hij is niet echt gekozen om de betekenis. Vond hem gewoon zo mooi klinken en bij Ryan passen. Al is de betekenis na het lange wachten op de zwangerschap ook wel leuk: doel, vastberaden, kampioen.

Zo, ik ga nog maar een beetje studeren. Vandaag het laatste examen en Ryan is speciaal bij zijn tantes gaan logeren, dus daar moeten we van profiteren.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:13
Debby

Hoi dames.

Drukke tijden zo te zien.

Ik kom alvast afscheid nemen, want wij vertrekken morgen op vakantie naar Spanje. Ik moet nog alles inpakken, dus ik zie er nog wat tegenop, maar ja... ik had maar wat vroeger moeten beginnen natuurlijk.

Iedereen een dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 09:35
marian

Hoi allemaal,

Tja, druk??? Hoe raad je het zo?

Debby, in ieder geval een fijne vakantie! Geniet er maar van, want volgend jaar heb je 2 kleintjes mee te slepen. Ook leuk hoor, daar niet van, maar met eentje is het toch gemakkelijker.

Hier is de ellende weer begonnen. Het heeft een tijdje beter gegaan met ons allemaal, maar nu begint onze pechperiode weer blijkbaar. Dinsdag heeft Wilfried zijn voet omgeslagen, met als resultaat een prachtige (gele!) gips. Dat betekent: met krukken lopen, en ik die hem elke dag van en naar zijn werk moet rijden. Niet evident als je er ook nog eentje hebt die op tijd in school moet zijn. Maar ja, het goede nieuws is dat die gips waarschijnlijk maandag al uit mag. En dat hoop ik uit de grond van mijn hart, want de zaterdag daarop vertrekken wij op vakantie en ik zie het niet zitten om 900km alleen te rijden. Maar goed, we zullen maar hopen dat het tegen dan weer gaat he!

Gisteren gingen we gezellig een terrasje doen. Eten besteld en zo, echt fijn! Tot even later mijn ouders belden: ze stonden met de auto in panne op de E17. Of ik ze 'effe' wilde komen halen? Tja, ik weet niet of jullie de Antwerpse ring, Kennedytunnel en E17 een beetje kennen in het spitsuur, maar ik ben dus 2,5 uur weggeweest voor een stukje van zo'n 25km. Wilfried en de kinderen waren op het terrasje gebleven om te eten, dus die hebben daar zitten wachten... Wat een gezellig avondje moest worden... Nu ja, er zijn ergere dingen, maar vervelend was het wel.

En nu begint seffes de zomervakantie! In september mag Mare ook naar school, en die is er echt aan toe. Vandaag waren we door alle werken hier in Duffel te laat op school, dus bracht ik Dries naar binnen. In de gang riep ik naar hem: "Dries, je mag je jas al uitdoen!" Waarna Mare heel parmantig ook haar jas uitdeed en aan de kapstok ging hangen. Haha, ik moest er wel om lachen!

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Vanaf vanavond heeft ook Wilfried verlof, dus dat wordt gezellig. Eindelijk eens effe niks moeten! En komende zaterdag zitten we dan lekker in Denemarken, ik verheug er me al op. Verder heb ik zoveel uitstapjes gepland dat we de hele zomer wel bezig kunnen blijven, dus dat zal wel lukken. Ik had zo gedacht aan het speelgoedmuseum, de binnen- of buitenspeeltuin, sea life, het zandsculpturenfestival, de kermis, de efteling, aquatopia, bokrijk, picnicken, fietsen, een dagje naar de ardennen of zo. We zien dus wel! Veel plezier allemaal, wij gaan ook wat genieten.

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 00:08
logan

Online Status Bekijk profiel

hey allemaal

hier ben ik weer

we zijn dus maar naar de dokter geweest morgantje haar duim die niet meer gestrekt kost worde weten we nu wat het iets met legamenten die achter haar bot blijf hangen of zo iets en dat moet gemasseert worden en normaal moet dat goed komen van zijn eige en als dat niet het geval is dan zal ze onder mes moeten wanneer ze 4jaar is

ons logan gaat nu nog niet op potje hoor
heb hem al zonder pamper laten lopen en zo maar help niet
denk dat hij van dat potje wat bang is en er niet op durf op zitten want hij zegd altijd maar 'mama pijn ' als hij er op zit dus ja
heb gezien bij premaman zo'n wc verhoog en lijk me leuk voor hun
dus ga ik morgen maar eens naar toe om ene te gaan hale

verder met mama gaan het niet echt hoor ben naar de dokter geweest en heb mijn verhaal gedaan en hij zei van je bent echt niet goed he heb daar met tuiten gehuild kost niet meer
moet antidepriciva innemen had het erg hoor
ik neem het nu al 2 weken en moet zeggen dat ik nu vele beter slaap en veel kalmer bent dan anders heb meer geduld voor de kindjes enz
en wat ik ook heb ondervonden is dat de kindjes veel kalmer zijn ook
is het omdat ik ook wat geduliger bent weet het niet maar is wel leuk hoor

nu hoop ik dat hij rap op wc gaat want hij moet proper zijn voor school zo dat was het eigelijk zo wat een beetje
hoop dat ik wat rapper terug kan komen om weer wat nieuws te brengen
nu is aan ons om ons te verzorgen he
groetjes wendy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:24
sandy

Hoi dames,

heb is iets te vertellen,ni echt goed nieuws ma toch iets.Dochter is zat van wip gevallen en omdat haar armpje bleef zeer doen zijn we zon naar spoed gegaan. Daar bleek dus dat er een klein breuklijntje te zien was en nu moet ze dus 3 weken in het gips.
Wij kunnen zien dat we ze kunnen blijven bezighouden he.
Wendy ik ben ook van plan om zo een klein brilletje te kopen,zit hij gewoon op het toielt voor een potje heb ik ni echt plaats op overschot.Ma we hebben nog tijd,hij moet nog 2 worden deze zomer zo heb nog een half tot een jaar.
Verder,de global fiesta was niet zo een denderd succes zoals anders,de sfeer zat er niet zo in.
heb geen vakantie ma hopelijk geraken we wel is een dagje aan zee.
Dames ga u laten eten is bijna klaar.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 23:46
logan

oei sandy das ni leuk he en juist in de vakantie

hoop dat het rap beter word

groetjes wendy

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:46
sandy

Hoi dames,

voor haar ni zo leuk nee,di moet ze voor een dichte plaaster en nog een 2 a drie weken en dan is ze er vanaf en da vakantie al over de helft,ma niks aan te doen is haar re kant en ze is rechts zo liever tegoei genezen.
Verder,Robbe geraakte op zijn eigen slimme doordacht manier uit zijn reisbedje,in de week stond die ineens beneden.Ok we waren wel van plan om hem in het kort in een groter bed te legen,zo een meegroei bedje uit ikea,hadden we nog nieuw staan van de dochter,wou daar niet in slapen ook al had ze het zelf mogen kiezen.Maar nu slaap zoonlief erin,sinds gisteren.
Was bang dat als het uit het reisbedje kroop en verkeerd zou vallen hij ook iets zou breken.Nu kan hij er makkelijker uit.En hij is trots op zijn nieuwe bedje en hij heeft er super in geslapen.
Ik ben eergisteren mijn theorie examen voor mijn rijbewijs gaan doen,aan de inschrijfbalie zonk de moed me wel in de schoenen als ik hoorde hoe vaak die voor mij al geweest was en die achter mij ook al.Wist wel dat het moeilijker geworden was maar toch ni vorr 2 3 keer terug te komen.
Was er dus door, van de eerste keer en mag di mijn voorlopig gaan halen en de straten terug onveilig gaan maken.ja heb 10 jaar geleden ook is gedaan maar mijn bankrekening wa
Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:51
sandy

Hoi dames,

keybord heeft kuren ,zal ff verder gaan.Mijn rekening was toen niet genoeg aangevuld,toen was ik een arme student en kon geen rijschool betalen en ben ermee gestopt en nu na lang zagen van zowat iedereen dat dat toch zo gemakkelijk is als ge er een hebt ben ik er maar terug aan begonnen,we zullen wel zien.
robbe zijn verjaardags kadootjes zijn aangekomen,zijn fervente internetshoppers,vooral manlief dan.Nog een automoblox,een houten design auto dat je volledig uit elkaar kan halen en zelf terug kan ontwerpen als je verschillende modellen hebt.En een loopfietsje,heeft hij al gekregen was nogal groot om te verstoppen en in te pakken.Maar hij vindt het erg leuk,heeft er gisteren al op gereden.
Dames ga ontbijten.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 15:02
Cathy137

Hallo dames,

Het is hier stilletjes. Hier alles ok, behalve het weer dan, een mens wordt er bijna depressief van.

Hier wordt de wens naar een 2de groter, alleen heb ik bang om eraan te beginnen, weer bang om maand na maand een teleurstelling te verwerken te krijgen.

Ik denk dat ik eens ga beginnen met temperaturen om een idee van mijn cyclus te krijgen. Dus laat de ongi's nu maar komen.

Onze Jonas is ondertussen 2 geworden. We hebben dit gevierd met een leuk feest. 1 foto vinden jullie alvast terug op mijn profiel.

Allée, nu ga ik nog even genieten van mijn laatste dag als twintiger, morgen spring ik op tram 3.

vele groetjes
Cathy

[Laatst gewijzigd door Cathy137 - 20/07/2008 @ 15:03] - Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 10:36
marian

Cathy, proficiat met je verjaardag! Geniet van je dertiger-jaren! Die van mij komen er volgend jaar ook aan, en ik zie er wel wat tegenop. Heb een beetje het gevoel dat ik dan écht volwassen moet worden, hihi. Stom he?

Sandy, proficiat met je voorlopig rijbewijs! En nu maar de wegen onveilig maken, haha. Laat je wel even weten wanneer je gaat rijden? Zodat ik niet in de weg rijd dan. Flauw grapje hoor, maar ik kon het niet laten. Veel succes in ieder geval! En je zal zien, als je het eenmaal onder de knie hebt, is het niet eens zo moeilijk. En superhandig!

Wendy, hoe gaat het met de verkleinbril en zindelijkheid? Dries had dat indertijd ook, dat hij schrik had. Denk ik tenminste, want hij brulde alles bijeen als hij op het potje of de wc moest. Uiteindelijk is hij mét pamperbroekje naar school gegaan, maar dat hielp ook niet. In de paasvakantie heb ik me dan eens heel kwaad gemaakt (hij was toen al 3) en blijkbaar heeft dat indruk gemaakt want sinds toen gaat hij gewoon op de wc, en zonder verkleinbril of zo. Met Mare ga ik er morgen echt aan beginnen. Ben al een paar keer begonnen en dan weer laten verwateren. Ach, ik ben daar gewoon zo laks in. Maar nu moet het echt, en ik heb me ook voorgenomen haar geen pamper meer aan te doen (alleen 's nachts natuurlijk).

En verder hier, het gaat zijn gangetje. Wilfried heeft er net zo'n 3 weken verlof op zitten, die begint morgen terug te werken. We zijn met zijn allen een week in Denemarken geweest, en hebben daar prachtig weer gehad en ons enorm geamuseerd. We hadden een huisje met een binnenzwembad, jacuzzi en sauna, en vooral Dries vond het heerlijk. En verder hebben we een hoop uitstapjes gemaakt: speeltuin, speelgoedmuseum, technopolis, een dagje naar zee, museum Kortrijk 1302, centraal station Antwerpen, dagje shoppen,... Ik denk dat we elke dag wel weggeweest zijn! Vanaf morgen zal het dus gedaan zijn. Maar ik heb me voorgenomen om sowieso 2 keer per week met de kinderen weg te gaan. Donderdag rijd ik met ze naar mijn zusje, en dan gaan we samen in Maastricht winkelen. En verder staan nog een bezoekje aan de kapper op het programma (niet zo leuk maar wel nodig), een babybezoekje bij een vriendin, een keertje Tivoli als het weer beter is, en nog wat van die dingetjes.

Zo, meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Tot gauw en geniet nog wat van de vakantie!

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:23
logan

hey

word zot hier hij word maar niet proper ik weet niet hoe het komt

hrb hem nu de hele week zonder pamper late lope ma nat of ni hij doe gene kik ik zit met mijne hande in het haar hij gaat in september naar school
en weet ni dat hij daar tege proper zal zijn ik denk het zelfs niet
heb zo'nzitje met een trapje gekocht hij ga er op zitte ma dat is het ook al

tips altijd welkom

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 09:53
marian

Wendy, en als je hem helemaal bloot laat rondlopen? Ons Mare plast goed op het potje zolang ze niks aanheeft van onderen. Maar als ze een broekje draagt, is het er ook in hoor. Kaka doen op het potje is hier nog een beetje moeilijk: dat bewaart ze voor als de pamper of het broekje aan gaan. Ik laat haar nu dus thuis in haar blote billen lopen, en als we weggaan krijgt ze nog een pamper aan. Hopelijk gaat het over een weekje of zo beter, want Mare zou ook in september naar school gaan.
Debby, hoe lukt dat met Ryan? Die zou in september toch ook naar school kunnen? Is die al fatsoenlijk droog?

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:25
Sandy Gullentops

Hoi dames,

wat een zindelijkheidsproblemen zeg,hier is hij er nog niet aan toe,had van de week als het mooi weer was ff zijn pamper uit gedaan en ff later was zijn broek nat.als je merkt dat hij kaka doet en soms zegt hij ook dat hij kaka moet maar wil niet op toilet gaan.Heb van de week wel zo een brilletje gaan kopen in lidl,wordt ni slecht en hebbben we het in huis voor over een paar maanden.
Zou me echt niet teveel zorgen maken hoor Wendy,kan je niet dwingen,is een rijpingsproces en zolang ze er niet klaar voor zijn en niet voelen wanneer ze moeten plassen gebeurd het gewoon en bij een jongen durft het al is wat langer duren.
Hier waren er geen problemen met de oudtste maar elk kind is anders.
Cathy ook nog een beetje een late gelukkige verjaardag,ook ik stap volgend jaar in tram 3 en zie er niet echt tegenop,komen doet die toch en ik voel me nog op en top 20ger en dat is het belangrijkste.
Normaal ga ik maandag voor de eerste keer terug achter het stuur zitten maar ni op de baan hoor dat is voor over enkele weken denk ik,eerst buiten het verkeer terug gewoon worden.10 jaar gelden heb ik het ook allemaal al is gedaan hoor.
Verder,sinds maandag is Zoey van haar gips af en kan ze weer vrij spelen.Ik ga 2 korte werkweken tegemoet en er staan zelfs enkele uitstapjes op het programma en verschillende verjaardagen te beginnen met mijn petekindje morgen,2 alweer.
Zo dames ga me klaar maken,nog is en dan gaan we naar antwerpen met de trein.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 17:34
Cathy137

Hallo dames,

Hier start de zindelijkheidstraining waarschijnlijk morgen. Morgen gaat de crèche terug open en vanaf 2 jaar starten ze er daar mee. Dit weekend onderbroekjes en hemdjes gekocht, gedaan met de bodykes dus.

Op 26 augustus heb ik een afpsraak bij de gyne. Momenteel aan het temperaturen. Dan gaat die mijn cyclus eens bekijken en gaan we bespreken of ik terug met clomid moet proberen zwanger te geraken of zonder. Duimen jullie mee dat het deze keer sneller lukt.

Bah, morgen weer gaan werken, ik heb er geen zin in.

vele groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 18:27
Debby

Hallo iedereen.

Cathy, ik duim er voor meid. Ik zou niet willen dat je mij weer achterna moet. Veel succes alvast!!!

Sandy, geniet van je korte werkweken en de uitstapjes.

Marie, hoe gaat het met jou? Nog niet te zwaar aan't aftellen?

Marian, jullie hebben er precies een drukke vakantie opzitten. Das afkicken nu Wilfried weer gaan werken is zeker?

Wendy, lukt het al wat beter met de zindelijkheid?

Thuis was Ryan al zindelijk van voor zijn 2de verjaardag, zolang hij in zijn blote kont mocht lopen. Maar als je hem een broek of pamper aandeed, ging het mis. 2 weken geleden hebben we de 'echte' sprong dan gemaakt en is hij heel de dag door zindelijk waar we ook gaan. Wel met een ongelukje af en toe, maar kom. Ik denk dat hij het vooral moeilijk had met het verschil thuis en op stap, dus hebben we gezegd dat hij geen pamper meer aankreeg op uitstapjes. En buiten alle verwachtingen om, gaat dat heel goed. Hij moet geregeld van ons 'op commando' plassen en zo lukt het héééél goed. Ryan is dus helemaal klaar om naar school te gaan.

Met de zwangerschap gaat ook alles goed. Nog steeds met de nodige kwaaltjes en ik zie erger af dan bij Ryan, maar we bijten nog effe door hè. Voor ik er erg in heb, is ze er al. De tijd gaat heel snel vooruit deze keer.

Dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 09:59
logan

hey allemaal
ja denk het dat ook is die pamper maar wee zitte met een erhuis dus en nog daar bij hebbe we tapijt liggen hier gisteren heeft logan wel 3keer geplast en weet je waar op de wc goed he
en savonds riep hij op mij en ging kijken en hij zei kaka doen en laat zijn poep zien dus ik heb hem weeer uit zijn bed gepakt om op de wc te gaan
en heeft kaka gedaan op de wc heb moeten huilen van geluk zal het toch lukken ?
ik hoop van wel hij draagd geen pamper meer want zou dat wel zijn geweest dan

en onder tussen is mijn petekindje 1 jaar geworden
hooooo waar is dan tijd ,vorige jaar was het ni zeker dat hij het zal halen en zie nu een flinke jongen ben een fiere meter

ja we duimen voor jou !!dat herken ik zooooooo
hoop voor jou dat het rap zwanger zal zijn

groetjes wendy

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 22:35
Marie

Hoi dames,

Hier ook nog snel even een reactie van mij. Ben momenteel in mijn laatste week vakantie (heb er 3 weken opzitten) en moet nog 3 weekjes gaan werken en vanaf 1/9 in bevallingsrust. Hopelijk haal ik die datum, want ben echt op hoor, zeker als je er al eentje hebt rondlopen. En ik weet het, ik mag niet klagen op het weer, nu het hier voor één keer is goed is, maar momenteel gaat het mij echt ni af hoor die warmte, het mag van mij wat minder. Morgen geven ze dan weer veel regen, da hoeft dan ook wel weer ni. Hier in België kan het toch ni normaal zijn hé.

Verder alles oké, maar enorm aan't aftellen! Heb veel last van harde buiken. Ons meisje doet het prima, ze zit mooi op schema en ik had nog geen opening, dus das ook al oké. Enkel mijne bloeddruk, die blijft enorm laag, 9 over 5 terwijl ik meestal 13 over 7 heb ofzo. Dus soms zie je mij hier rondlopen met een pakje zoute chips.

Ik hoor dat jullie allemaal zwaar potjestraining aan't doen zijn, een hele klus hé. Ben blij dat ik daar door ben met onze Rayan, maar moet wel zeggen, één keer ze naar't school gaan, zijn ze er zeker rap mee weg. Onze Rayan is 's nachts ook zindelijk ondertussen. Momenteel is hij enorm ziek, hij heeft een angine (of hoe schrijft ge da), hoge koorts, keelpijn en amandalen vol etter, zijn mondje ruikt enorm vies. Als hij genezen is moet ik van mijn huisarts een afspraak maken bij een neus-keel-oor arts en daar zijn amandelen en polippen laten nakijken, kan goed zijn dat ze moeten verwijderd worden, maar dat zullen we moeten afwachten.

Debby, de 30 weken komen bij jou ook in zicht hé. Raar eigenlijk hoe ne mens uitkijkt naar zwanger worden en tegen het einde maar zagen dat het lang genoeg geduurd heeft... Allé, hier toch, ben het echt beu, mijn buik zit gewoon in mijn weg en het heeft ook wel met dat warme weer te maken hoor. Soit, als ik een gezond dochtertje wil, zal ik nog even moeten afzien. En dat hebben we ervoor over hé.

Cathy, hopelijk positief nieuws bij de gyn!

Ik ga mijn bedje in!
Tot later
Marie

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:11
sandy

Hoi dames,

nu ik eindelijk een weekje thuis bent gaat het heel de week regenen,bah.Zouden donderdag naar zee gaan voor Robbe zijn 2de verjaardag maar vrees dat deze zal uitregenen.De efteling hebben we wegens slecht weer ook al moeten veranderen naar plop indoor en moet zeggen niet echt zo direct voor herhaling vatbaar,veel te klein voor zoveel geld.
Potje kan hier nog wachten,is er nog niet echt klaar voor.Robbe is momenteel ook ziek,zijn longen,moet nu 3 maal puffen en is niet echt een pretje.
Volgende week moeten we met hem naar de uroloog,dokter Mast,waarschijnlijk moet zijn voorhuidje verwijdert worden wat deze is nogal smal.Langs de ene kant zal ik blij zijn als het gebeurt is maar zie er ook enorm tegenop,is aan een redelijk belangrijk stuk dat ze gaan snijden en de pijn misschien,mijn klein manneke mag ni afzien.Maar daar volgende week meer over.
Morgen ga ik eindelijk naar de gyne en is vragen of hij weet waarom mijn borsten zo pijnlijk zijn en nog altijd melk maken na 2 jaar is maar een druppel maar een teveel;laat die zitten en mijn borst doet nog meer pijn.Verder zou ik graag 3 kilo afvallen maar het lukt me niet,ben bijgekomen zo zonder reden en nu moeten die er terug af.
Zoey heeft haar nieuwe boekentas gekregen daarstraks,eentje van tinkelbel.Hier tellen we af naar 1 september,ze is zo druk soms niet te doen.Als je ermee weg gaat is ze braaf hoor en in de tuin kan ze haar ook uitleven maar als ze moe wordt kan je er niks mee aanvangen.
Autorijlessen heb ik momenteel geen tijd,gelukkig telt het rijbewijs nu 3 jaar ergens vrees ik dat dat aan dit tempo nodig zal zijn.
Zo dames,ga nog een beetje tv kijken en kruip vandaag lekker vroeg onder de wol.
Groetjes,
Sandy
juliie mee voor een beetje beter weer dond,voor mijn kleine man zijn verjaardag.
Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 10:17
sandy

Hoi dames,

gisteren is mijn kleine man 2 jaar geworden,alleen al zijn slingers vond hij super.Met moeke en vake zijn ze een beetje voor ons naar zee vertrokken en iets na de middag als manlief wakker was na zijn nachtshift zijn ook wij richting Blankenberge gereden en ja hoor daar was er zon.We zijn naar sea life center geweest,daar was het veel te druk maar vonden de kids het wel mooi.De zandsculpturen waren prachtig en vooral Robbe heeft ervan genoten en mijn ouders zijn er nog een oude bekende tegengekomen waar ze terug adressen mee hadden uitgewisseld.Verder nog een beetje op de dijk gewandeld en dan iets gaan eten om rond 21u richting auto en huis te keren.Robbe was ondertussen al in dromenland.Spijtig brengt zo een goed gevulde dag een onrustige nacht met zich mee bij Robbe en heb ik bijna niks geslapen en onze toekomstige geburen zijn nogal vroeg beginnen boren en kloppen op deze feestdag.Dus vroeg op vandaag,ben moe.
Verder ga ik me sewens aan plattekaastaart wagen,hopelijk lukt het.Ga de koude versie maken denk ik,moet dan alleen de bodem bakken.
Verder niks bijzonders.
Dames,
groetjes en geniet van deze precies mooie dag.
Sandy
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >