< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
02/07/2008 @ 10:32
reb

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hier alles goed, maar heb even geen tijd want Floor is vanalles aan het uitsteken!
tot later

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:36
reb

iedereen op vakantie?
hier nog eventjes werken, probeer het zolang mogelijk vol te houden maar het wordt echt wel zwaar.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 14:08
M.

hoikes,

we zijn woensdag terug naar K&G geweest met Laurine, terug 2 prikjes gekregen en oeioei t was groot , de tranen sprongen me bijna zelf in de ogen, ze zat te trekken en te doen om bij mij te kunnen komen ben blij dat ze er nu weer vanaf is voor een paar maanden hoor
voor de rest heeft ze ook een paar 'testjes' moeten doen, je kent dat wel, blokjes in en uit de doos halen, tussen 2 vingers iets vastnemen,... dat was allemaal goed
ik maak me alleen wat zorgen over de lengte en gewicht, ze zit maar op de p10 dus nog 90 kindjes die groter en zwaarder zijn dan haar
ze weegt nu 8,090 kg en meet 72,5 cm, dus idd klein en fijn
ze zeiden dat ik me er nog geen grote zorgen moest om maken en dat ze t verder gingen opvolgen
t is gewoon geen grote eter en ze is heel actief en verbruikt wel veel energie
nuja, t doet me nu soms wel twijfelen hoor, misschien moet ik haar wa meer aansporen om meer te eten? wat denken jullie?

reb, heb je dan geen vaste datum om te stoppen? mag je werken tot wanneer je wilt?

t is hier idd maar stilletjes...

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 16:45
Claudia

hallo... hier erg druk gehad maar nu vakantie/... reb wat gaat de tijd toch snel.. weet nog dat je vertelde dat je voor een tweede wilde gaan en nu is ze/ hij er al bijna......

m geen zorgen maken hoor .. lucas is een echt flinkertje en wij zelf ook maar hij krijgt absoluut geen zoetigheid etc dus als ik me nu al zorgen moest gaan maken dat hij te dik zou worden..

strakjes krijgt ze wellicht een spurtje..en dan heb je je zorgen gemaakt om niets!

hier al een paar dagen bruin/ roze verlies en lichte buikpijn dus denk dat de ongi er aan gaat komen... verder niet zoveel te vertellen... kom binnenkort wel eens wat meer vertellen maar ventje iwl een spelletje gaan spelen!!

groetjes!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:39
sjattieke

hey dames!

onze pieter wil geen pap meer???? 's morgens en 's avonds eet hij maar een halve pap... Fruit en groeten blijft hij super eten ... ik snap het niet hij duwt de fles heel de tijd weg, wil hij niet meer zuigen dan? wanneer is de grootste zuigbehoefte voorbij? Maar dat kan toch niet... kindjes van 1 jaar krijgen toch ook nog een avondfles, of ben ik nu verkeerd????

ik ben aan het denken geweest om zijn pap dan maar dikker te gaan maken en ook zo te geven???

Groetjes!

anntje

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:36
Claudia

anntje lucas krijgt ook gewoon pap met een lepel hoor.. zou dat gewoon eens proberen.....

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 13:49
M.

hoi,

Laurine begint wat last te krijgen van de spuitjes van vorige week denk ik ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé
zaterdag ook naar de solden geweest, lekker wat geld uitgegeven voor mij een broek, 2 t-shirtjes en wat ondergoed en dan voor Laurine een volledig nieuwe garderobe, ze is net aan t veranderen van maat dus t was de moment ervoor
dit weekend nog eens gaan zoeken naar schoenen voor mij en mijn man en t zal zowat dat zijn dan denk ik

sjattieke, vrees dat ik je niet veel raad kan geven, Laurine geniet echt nog met volle teugen van haar flesjes
welke speen gebruik je? ik heb nu nog de nr3 want met de rest drinkt ze niet goed maar misschien moet jij overschakelen naar een 123speen als je dat nog niet gebruikt?
en anders idd wat dikker maken en zo geven, t ene kindje is rapper zijn flesje beu dan t andere zeker
Laurine wil dus geen water meer drinken uit een flesje, enkel nog uit een beker of glas
heeft Pieter eigenlijk een fopspeen?

groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:35
sjattieke

claudia, hoe maak jij zijn papjes dan?

Ik gebruik al heel lang een 123speentje, altijd op 2 maar ook op 1 of 3 wilt hij niet ...

Hij heeft een tutje maar enkel om te slapen.

Deze avond heeft hij niets willen eten, deze ochtend dan weer wel ... Misschien moet hij echt gewoon niet meer hebben?

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:33
M.

sjattieke, misschien eens bellen naar de kinderarts voor raad? hij moet toch iets eten en is nog veel te klein voor groeimelk of gewone melk hé
en boterhammetjes lijken me ook nog wat vroeg

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:34
Claudia

lucas heeft nooit pap uit een fles gehad.. ik heb het dan wel over echte pap he.. die maak ik met opvolgmelk en die heb je al vanaf de geboorte . op de verpakkingen van de pap staat hoe je dat moet maken.. vanaf 6 maanden mag je ook smorgens en savonds pap geven en omdat je die met dezelfde hoeveelheid opvolgmelk maakt als normaal de fles krijgt hij zelfs nog meer binnen.... je kunt het niet meer als proberen en als je het teveel vind doe je gewoon watr minder pap... zal het wel wat meer knoeien zijn met de lepel maar ach als hij dan genoeg binnen krijgt. Maar wie weet wil hij de lepel ook niet...

over gewone opvolgmelk; bij het buro zeiden ze mij dat je vanaf 6 maanden moet proberen om het uit een gewone beker te geven. Omdat ik bv gaf heb ik hem voor het drinken tussendoor dus ook meteen een beker gegeven (wel van plastic) en dat gaat prima .. is wel ff oefenen.

Over die spenen.. lucas wil absoluut niet uit een 3 speen drinken.. bij een 2 speen heeft hij het zweet op zijn hoofdje staan van de moeite die hij zich ervoor moet doen maar gaf ik hem een 3 speen dan duwde hij hem weg (bij de oppasoma's kreeg hij dus wel een fles)

hier ben ik sinds gisteren met de boterhammen als ontbijt begonnen.. is wel even wennen zo samen aan de tafel.. ben blij dta ik vakantie heb want het kost veel meer tijd omdat ik lucas nog steeds moet voeren he....

zo ik moet zometeen naar het buro maar mijn mannetje slaapt net.. pfff die tijden komen nooit uit......

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 14:59
sjattieke

Claudia,

bedankt al voor de info. Het probleem heeft zich na enkele dagen vanzelf opgelost, ineens drinkt hij weer de fles gans leeg ... op een bodemke na maar dat was vroeger ook zo ... Zal dus geen honger gehad hebben of misschien een tandje dat doorkomt al zie ik nog niets, zijn 2 onderste staan er al, dan komen de 2 bovenste meestal zeker??

Gisterenavond bij de oma mee aan tafel gezeten en een stuk stokbrood gegeven, hij vond dit super ... hij eet precies liefst de kostjes want nadien een gewone boterham (een witte) gegeven en daar heeft hij de korst helemaal van afgetrokken en daar op beginnen sabbelen :)

Echt iets gegeten van de bokes heeft hij neit gedaan denk ik, hij had ook net een fles op dus honger had het manneke zeker niet, maar zo kan hij zich wat bezig houden, want hij wilde niet langer in de box liggen toen we aan tafel gingen.

BEdankt in ieder geval voor de raad hé meiden!!!!

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 15:20
reb

hey anntje, mss had hij een sprongetje? in het boek 'oei ik groei' lees je dan dat ze ofwel veel meer eten ofwel veel minder... kan he!?
Maar het is opgelost, dat is het voornaamste!

hier alles goed! buikje staat goed rond, soms denk ik dat die gaat ontploffen , hopelijk niet he. Op controle geweest, heb al 2cm opening, dus het kan snel gaan maar voor hetzelfde geld loop ik zo nog een paar weekjes rond!!
Nog eventjes genieten

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 12:33
Claudia

DAMES KIJK EENS>>>> WEER DE STATISTIEKEN VERSLAGENB

oh ben zo blij maar moet mijn mond houden want mijn vader is hier... ben zo blij.. weer een innestelingsbloeding maar toen ik gisteren weer bandenpijn had bij het hoesten (net als bij lucas de eerste weken begon ik toch te denken) en nu meteen een hele dikke streep .gewoon meteen alla seconde.. ben zo blij.....

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 15:46
reb

yoehoeeeeeeeeeeeee, proficiat claudia!!! haha die statistieken staan voor niets meer!!
Geniet!!!!!!!!
Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 10:48
M.

hoi allemaal,

eidenlijk eens een zonnetje te zien vandaag!
t is me wat geweest dat weer de laatste dagen
nuja, ga niet klagen want binnen een paar dagen vertrekken we naar de zon
oja, heb nog een navraag gedaan en er is airco op de kamer, oef
zo zal het tenminste doenbaar zijn om te slapen voor ons (en wij ook natuurlijk)
Laurine is ferm ziek geweest van haar prikjes, niet te doen
dinsdag en woensdag was ze zo al wat hangerig en lastiger dan anders maar donderdag ferm koorts beginnen doen, gans de tijd rond de 39 graden en s nachts zelfs iets meer dan 40
we kregen de koorts ook niet makkelijk naar beneden en heb toen naar de dokter gebeld
we hebben junifen gekregen en daarmee lukte het wel
vandaag is ze er precies weer wat door, geen koorts meer en terug speels en vrolijk

claudia, een heel dikke proficiat meid! dat is super nieuws!
geniet er maar van!!!
wanneer ga je t vertellen tegen de ouders?
heb je al gebeld naar de gyn voor een afspraak?
je ventje is ook nogal blij zeker?

reb, voor Claudia moet het allemaal nog beginnen en jij bent bijna van je buikje af
geniet er nog maar even van
begin je ernaar uit te kijken? of is t nog fijn om te zijn?

groetjes

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 10:27
M.

na een heel slechte nacht toch naar de dokter moeten gaan met Laurine en ze heeft een oorontsteking
vannacht kwam ze gans de tijd wakker al wenend van de pijn blijkbaar dus
heb ab gekregen en normaal zou het op een dag of 2 moeten beter zijn
ik hoop het want anders amaai 12u zo in de auto zitten

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 12:38
sjattieke

claudia, proficiat!!!! maar wat bedoel je met de statistieken verslagen???

groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 12:39
sjattieke

M Hopelijk gaat het snel beter met de kleine laurine, want ziek zijn op vakantie is niet echt leuk hé!

Groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:25
Claudia

Anntje wij zouden toch niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden doordat mijn man iets minder zaadjes heeft enm ik vijandig slijm...

oei hoop dat laurine echt snel beter wordt..

hier constant lichte steekjes etc pfff zal dat ook wel bij lucas gehad hebben maar vind het elke keer weer eng... kan nu al de klok omijken naar de 12 weken.....

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 10:10
sjattieke

wat fijn dat het dan toch gelukt is!!!!! geniet er van meid!!

Hier ziet het er naar uit dat we ook de natuurlijke manier deze keer weer kunnen vergeten, want na 7 maanden zonder pil (heb nooit pil terug beginnen nemen) is er nog geen enkele maand een teken geweest ... Maar we zien wel, ben nog niet van zin om terug aan de clomid ed te beginnen.

groetjes,

Anntje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >