< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Net zwanger... erg eng...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Net zwanger... erg eng...
06/07/2008 @ 10:55
annemiek

Online Status Stuur bericht
Britt, lekker dat je niet naar t ziekenhuis hoeft steeds, ik vind t toch wel griezelig maar ook leuk... die omgeving doet je wat vind ik (eng) maargoed bevallen doe ik ook in t ziekenhuis ,heerlijk idee!

Trijnie leuk hoor dinsdag!!! ik ben vrij .... als je t weet.... mogen wij t dan weten????? ben zooo benieuwd! Heel veel plezier en ik wacht af... En tja verder in t begin vond ik die echo s wel prettig zo vaak maar nu alles goed is heb ik zoiets van die maar normaal dan gaat de tijd wat sneller... al hoewel... wel leuk even loeren haha! nou ja... hormonen.... je kent t ! meiden tot snel!!! Ik ga morgen voor de 20 weken echo... spannend hoor!XXX miekie

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:05
annemiek

Zo ik ben dr weer , alles was top in t ziekenhuis! 20 weken echo overleefd!!! XXXX blij blij blij Trijnie succes morgen hè!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 18:17
Trijnie

Online Status Bekijk profiel
Blij te lezen dat alles goed is! Begin nu toch echt een beetje zenuwachtig te worden.. moet er morgen om 13.30uur zijn.. duimen jullie voor me?!! En natuurlijk vertel ik wat het is..!! Ik kan dan echt mijn mond niet houden! Ben zo nieuwsgierig!!
Ik laat het morgen weten!
Liefs

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:40
annemiek

Duim duim duim duim duim duim...

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:46
Britt

fijn annemiek!! Voel jij je kleine meid ook zo goed stampen? Ons kleintje reageert super hard op muziek. Super leuk!

Trijnie: succes!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 15:35
annemiek

Ja ik begin t goed te voelen, af en toe ook van buiten maar meer vlinder kriebels en klopjes van binnen... als t te hard reageerd vind hij of zij de muziek niet leuk hè wist je dat? haha! juist rustig worden dan is t top! Nou succes, ik zoek alvast een trekbeestje met geluid uit! XXX tot snel!

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 18:32
Trijnie

Woehoee!! Wat gaaf zo'n echo!
Ze hebben echt ruim de tijd voor ons genomen! Een uur binnen geweest dus een uur lang ons kleintje kunnen zien! Alles is goed gelukkig!
De groei van het kleintje is vast gesteld op 19wk en 5 dagen dus dat is ook perfect! Het geslacht konden ze niet goed zien omdat de navelstreng tussen de beentjes lag.. maar, hoe ze het nu zagen zouden ze zeggen dat het een MEISJE is! Geweldig he! Ben zo blij!!!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 18:32
annemiek

Woehaaaaah gaaf zeg! een uur jeeee!!! een meisje... (misschien dan...) gaaf hoor!!! en als t een jochie is ook tof!!! mooi dat alles er goed uitziet super gefeliciteerd!

[Laatst gewijzigd door annemiek - 10/07/2008 @ 18:32] - Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 23:41
Trijnie

He dames! Hoe is het bij jullie?
Ik ben nu al twee weken thuis van het werk, ben te moe om iets te doen en huil heel wat af.. Moet zeggen dat het huilen de laatste dagen wel veel minder is geworden, maar ben zo snel moe en dan echt verschrikkelijk moe zodat ik overal in slaap kan vallen en geen stap meer wil/kan verzetten. Ben hiervoor al bij de huisarts geweest en bij de arboarts, zij hebben me een time out gegeven... die heb ik dus nu.. maar nu heb ik vanavond wat op internet zitten zoeken en lees allerlei dingen over een prenatale depressie.. ik heb lang niet alle symptomen! ik ben namelijk wel heel erg blij met dit kindje en heb ook geen rare ideeen daarover.. Zie het juist helemaal voor me en kan niet wachten tot ons kleine mensje er is! maar het zwanger zijn valt me zwaarder dan ik ooit had gedacht! Hebben jullie ook maar iets last van dit? moet ik me zorgen maken over een prenatale depressie? of zal het vanzelf weer overwaaien.. Ik voel me snel onzeker hierdoor en hou me groot tegenover andere mensen. Wil niet dat ze denken dat ik er niet blij mee ben of dat ik zeur ofzo.. Nou ja.. wou gewoon even mijn verhaal kwijt.
Tot snel maar weer!
Liefs

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 12:03
annemiek

Hey trijnie! Klinkt bekend hoor t huilen staat mij ook vaak nader dan t lachen , er gebeurd ook zooo veel met je en eigenlijk weet niemand dat zo goed als jij. Mijn mannetje zegt ook vaak : dat hoort erbij en hij is er helemaal blij mee maar ik vind sommige dingen ECHT NIET prettig hoor!!! Maargoed er is niks mis met je hoor komt allemaal goedEn idd even lekker rust nemen is prima , we zijn al ver over de helft hè! eigenlijk worden veel kindjes met 37 of 38 weken geboren... dus zo lang hoeven we niet meer! Ik val trouwens ook om van de slaap... en wordt niet eens meer wakker van mijn wekkerdus regelmatig te laaaaat! ( heb ik anders nooit) Nou meis sterkte hè , ik ga donderdag weer naar de gyn voor controle! Doei!En niet te druk maken hoor!!!

[Laatst gewijzigd door annemiek - 14/07/2008 @ 12:04] - Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 18:51
annemiek

Laatste controle was weer toppie, over 4 weken weer terug. 13 aug... groetjes dikkie dik ( 9 kilo...)

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 23:50
Trijnie

Heej! Fijn dat alles weer goed was!
Ik ben afgelopen donderdag weer bij de Arbo arts geweest.. Het is nog niet verstandig om weer aan t werk te gaan. Rust houden en rustig aan doen is het enige wat ik kan doen. Regelmaat in de dag probeer ik aan te houden, in de morgen gewoon vroeg opstaan, tussen de middag een uurte of twee uurtjes naar bed, eventueel na het eten nog even slapen maar meestal ga ik gewoon optijd naar bed in de avond. Dit lijkt te helpen nu.. maar vandaag een beetje mijn regelmaat kwijt... :S

Maandag weer naar de VK! Ben benieuwd wat ze zeggen.. ik ben echt flink gegroeid de laatste weken! Voel ons kleintje ook steeds beter!

Tot snel maar weer dames!

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 16:09
annemiek

Trijnie hoe was t bij de verloskundige?????

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 18:30
Trijnie

Hi! Alles was weer prima in orde! Groeit goed en het hartje word steeds krachtiger! Mooi om te horen weer!
Mijn ijzer was wel wat aan de lage kant. Heb een kruidendrankje meegekregen en vitamine pillen.. dan moet het beter gaan! en waarschijnlijk zal ik dan ook niet meer zo moe zijn...
Nu maakt het met dit weer niet zo veel uit dat ik de halve dag in bed lig.. Maar als het goed is van de week weer lekker weer! Kan wel wat zon gebruiken...

Hoe is het met jullie dames??

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 10:34
annemiek

Hier alles oke hoor! Ik hoef pas over 3 weken weer... dus even rust. Ga jij nog voor de 3D echo??? Ik hoorde dat in utrecht een goeie zit die vanaf 24 weken geloof ik mooie plaatjes maakt, en als t niet lukt mag je terug komen (ivm de ligging enzo) Dus ik ga in onze vakantie (eind aug) lekker koekeloeren weer... en nu ECHT haha!Dus echt kijken op wie ze lijkt! ( en of t echt een ze is) nou groetjes en lekker rustig aan doen! annemiek

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 13:34
Britt

hier alles oké! Ik mag overmorgen weer voor een echo!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 19:38
Trijnie

We zijn wel aan het rondkijken voor een pretecho.. Denk dat we naar Zwolle gaan. Vanaf 25 weken mooie foto's en goed beeld.. Ga volgende week even een afspraak maken denk ik.
Vraagje! Hebben jullie ook al last van lekkende borsten?? Ik heb snachts echt een vlek op het hoeslaken en in pyjama. Overdag gelukkig geen last van.. nog niet.. Volgens verloskundige is het juist heel goed dat het nu al goed op gang is. Ben benieuwd of jullie hier ook last van hebben?

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 21:17
annemiek

Hey britt! veel plezier met de echo!!!En trijnie ik heb wel wat vocht uit mijn borsten maar niet zo veel dat t een plek vormt...(nog) gewoon een beetje waterachtige afscheiding.maar misschien komt t nog. Bij de apotheek kan je iets kopen voor in je bh... soort maandverbandvoor je borsten... schijnt te werken... ik ben benieuwd!ik ben trouwens vandaag nog even geweest ( in t ziekenhuis) mijn neefje van 10 maanden had nl een kinderziekte. Blijkt een goeie te zijn waar ik geen last van heb maar voor de zekerheid toch even bloed geprikt... krijg volgende week de uitslag...maar ik hoef me niet druk te maken! Dus afwachten maar en op naar de volgende controle... 12 augustus mag ik weer! Is bij jullie ook een babyboom in de buurt???Overal zwangeren LEUK!!! allemaal vriendjes.... nou meiden groetjes weer! XXX Annemieke en

[Laatst gewijzigd door annemiek - 23/07/2008 @ 21:18] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 12:12
Trijnie

Ja die dingen voor in je bh weet ik van.. heb ik tot nu toe nog niet nodig gehad! het is echt alleen savonds en vooral in bed. Denk dat het komt door de houding waarin ik lig ofzo...?! Geen idee... maar vond het zo appart dat het nu al allemaal bezig is! Het word zo echt allemaal he! nog maar 18 weken!! Het gaat zo verschrikkelijk snel!
Mijn vriend is er al helemaal klaar voor.. hij kan niet wachten tot het kindje er is!
En idd bij ons in de buurt ook allemaal vrouwen die zwanger zijn.. of net bevallen. Heel veel kindjes straks dus om buiten te spelen.. haha..
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? of hebben we dat al een keer besproken? (zwangerschapsdementie?! ;) )
Ik ben 24 word in sept. 25 dus nog redelijk jong moeder, mijn vriend is 12 jaar ouder dan mij en word 37 in sept. We zijn nu bijna 4 jaar samen maar kennen elkaar al ruim 10 jaar! en dat word nu dus bekroond met een kindje!

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 12:12
Trijnie

O en Britt! hoe was de echo??

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >