Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 14:36 Claudia ![]() | anntje lucas krijgt ook gewoon pap met een lepel hoor.. zou dat gewoon eens proberen..... |
| 12/07/2008 @ 15:46 reb | yoehoeeeeeeeeeeeee, proficiat claudia!!! haha die statistieken staan voor niets meer!! Geniet!!!!!!!! |
| 14/07/2008 @ 12:38 sjattieke ![]() | claudia, proficiat!!!! maar wat bedoel je met de statistieken verslagen??? groetjes! Anntje |
| 14/07/2008 @ 12:39 sjattieke ![]() | M Hopelijk gaat het snel beter met de kleine laurine, want ziek zijn op vakantie is niet echt leuk hé! Groetjes, Anntje |
< vorige pagina | volgende pagina >

Het duiveluitdrijvingsclubje

ze doet gelukkig geen koorts maar is wel hangerig en huilerig, t is maar goed als ze bij mij kan zitten...wel wat vervelend, wil ze nu ook niet te veel gaan verwennen hé
voor mij een broek, 2 t-shirtjes en wat ondergoed en dan voor Laurine een volledig nieuwe garderobe, ze is net aan t veranderen van maat dus t was de moment ervoor
, hopelijk niet he
(en wij ook natuurlijk)

gehad hoor, ze zijn zelfs redelijk regelmatig ... 35 dagen ongeveer ... maar ik bedoelde dat er nog geen enkele maand teken was van een nieuw
... niet dat het moet hoor, maar het mag